توافق اولیه مهدی ترابی با پرسپولیس

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

توافق اولیه مهدی ترابی با پرسپولیس

توافق اولیه مهدی ترابی با پرسپولیس https://sports-news.ir/توافق-اولیه-مهدی-ترابی-با-پرسپولیس/ اخبار ورزشی Mon, 25 Jan 2021 00:21:55 0000 ورزشی https://sports-news.ir/توافق-اولیه-مهدی-ترابی-با-پرسپولیس/

طبق گزارش ها شفاف، باشگاه العربی قطر روز گذشته رسماً یوسف الماساكنی مهاجم الدحیل تونسی را به خدمت گرفت و پس از این حادثه ، رسانه های قطر از جدایی نهایی مهدی ترابی از باشگاه العربی خبر دادند. بر این اساس ، شنیده ها حاکی بود که مهدی ترابی روز گذشته جلسه ای با مدیر …

منبع: سایت اسپرت نیوز
توافق اولیه مهدی ترابی با پرسپولیس

                                                                                                                                                                                                            توافق اولیه مهدی ترابی با پرسپولیس

طبق گزارش ها شفاف، باشگاه العربی قطر روز گذشته رسماً یوسف الماساكنی مهاجم الدحیل تونسی را به خدمت گرفت و پس از این حادثه ، رسانه های قطر از جدایی نهایی مهدی ترابی از باشگاه العربی خبر دادند.

بر این اساس ، شنیده ها حاکی بود که مهدی ترابی روز گذشته جلسه ای با مدیر باشگاه العربی داشته و قرار است با امضای توافق نامه ، باشگاه قطر را ترک کند.

ترابی که مدتی است با یحیی گل محمدی سرمربی و ابراهیم شکوری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ارتباط است ، در چند روز گذشته به طور کامل در مورد وضعیت خود با سرمربی پرسپولیس صحبت کرده است. به نظر می رسد با توافق صورت گرفته بین ترابی و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ، سفیدپوست بودن این بازیکن قطعی به نظر برسد.

ترابی در گفتگو با گل محمدی بر علاقه خود به بازگشت به پرسپولیس تأکید کرد و اعلام کرد به محض فسخ قرارداد با باشگاه العربی قرارداد خود را با سفیدپوشان تکمیل خواهد کرد.

یحیی گل محمدی هنوز نیمی از فصل پروزپولیس را به این باشگاه نداده است ، اما در جلسه ای با مدیر این باشگاه بر مصرف ترابی تأكید كرد.

منبع: سایت اسپرت نیوز
توافق اولیه مهدی ترابی با پرسپولیس

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.