«پایتخت» پربیننده ترین سریال تکراری تلویزیون

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

«پایتخت» پربیننده ترین سریال تکراری تلویزیون

«پایتخت» پربیننده ترین سریال تکراری تلویزیون https://maanews.ir/پایتخت-پربیننده-ترین-سریال-تکراری-ت/ اخبار ما Mon, 04 Jan 2021 20:52:11 0000 فرهنگی https://maanews.ir/پایتخت-پربیننده-ترین-سریال-تکراری-ت/ به گزارش شفاف ، به نقل از روابط عمومی کل سازمان صدا و سیما ، نظرسنجی اخیر مرکز تحقیقات نشان می دهد که 77.3 درصد از مردم برنامه های رادیو و تلویزیون را تماشا کرده اند و در میان سریال های جدیدی که روی آنتن می رود ، 44.6 درصد عنوان پربیننده ترین سریال های …

به گزارش شفاف ، به نقل از روابط عمومی کل سازمان صدا و سیما ، نظرسنجی اخیر مرکز تحقیقات نشان می دهد که 77.3 درصد از مردم برنامه های رادیو و تلویزیون را تماشا کرده اند و در میان سریال های جدیدی که روی آنتن می رود ، 44.6 درصد عنوان پربیننده ترین سریال های این روزها را از آن خود کرده اند. حضار.

در این نظرسنجی ملی ، “خانه امن” با 50 قسمت که از 4 نوامبر تا 29 ژانویه پخش شد ، توانست 88.2٪ بینندگان را در طول پخش راضی کند.

مجموعه 27 قسمته “شرم” از شبکه “سه” همچنین می تواند 22.1٪ مخاطبان را به خود جلب کند و از “بالای” 79.1٪ بینندگان رضایت داشته باشد. این سریال چهارم آذر ماه پخش شد و آخرین قسمت آن نیز در تاریخ 6 دسامبر پخش شد.

مجموعه تلویزیونی “او بیگانه من” از شبکه 2 است که تاکنون 22 قسمت از 47 قسمت را پخش کرده است ، با 21.1٪ مخاطب و 78.9٪ رضایت “بالا” در رتبه سوم قرار دارد.

در میان سریال های تکراری ، “پایتخت 4” از شبکه iFilm توانست 26.7٪ بینندگان را به خود جلب کند.

طبق این نظرسنجی ، 33٪ از پاسخ دهندگان غیر تهرانی از “شبکه های استانی” کپی از انتشارات سریال را مشاهده کرده اند. 18.3 درصد از پاسخ دهندگان نیز تکرار سریال های تلویزیونی را از طریق اینترنت مشاهده کرده اند.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.