ریاض: دیپلماسی تنها راه‌حل در یمن است

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

ریاض: دیپلماسی تنها راه‌حل در یمن است

ریاض: دیپلماسی تنها راه‌حل در یمن است https://sports-news.ir/ریاض-دیپلماسی-تنها-راه‌حل-در-یمن-است/ اخبار ورزشی Mon, 15 Feb 2021 21:13:08 0000 عمومی https://sports-news.ir/ریاض-دیپلماسی-تنها-راه‌حل-در-یمن-است/

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین اخبار ورزشی ، عبدالله المعلم ، نماینده عربستان سعودی در سازمان ملل شامگاه دوشنبه (به وقت تهران) گفت: “ما برای دفاع از منافع خود به اجازه دیگران احتیاج نداریم.” وی به العربیه گفت که الحوثی یک سازمان تروریستی است و ما بدون این که از تجاوزات ائتلاف سعودی …

منبع: سایت اسپرت نیوز
ریاض: دیپلماسی تنها راه‌حل در یمن است

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین اخبار ورزشی ، عبدالله المعلم ، نماینده عربستان سعودی در سازمان ملل شامگاه دوشنبه (به وقت تهران) گفت: “ما برای دفاع از منافع خود به اجازه دیگران احتیاج نداریم.”

وی به العربیه گفت که الحوثی یک سازمان تروریستی است و ما بدون این که از تجاوزات ائتلاف سعودی که شش سال پیش به یمن حمله کرده است ، بر این اساس برخورد خواهیم کرد.

المعلم افزود: نماینده آمریکا در یمن با نماینده سازمان ملل در حال حل بحران یمن است.

نماینده عربستان در سازمان ملل گفت که نقش ایران در یمن ویرانگر است.

وی گفت: راه حل در یمن در گفتگو بین یمنی ها است و راه حل در یمن تنها از طریق دیپلماسی حاصل می شود.

ائتلاف سعودی و اماراتی با تحمیل محاصره ، گرسنگی و کمبود تجهیزات پزشکی بر مردم یمن و ادامه کشتار زنان و کودکان ، یمن را بمباران و بمباران کرده است.

روز جمعه ، سازمان ملل هشدار داد که حدود 400000 کودک یمنی زیر پنج سال به جز سو malتغذیه شدید در معرض خطر هستند. (جزئیات بیشتر)

سازمان ملل متحد همچنین تأکید کرده است که حداقل 2.3 میلیون کودک در معرض سو mal تغذیه حاد هستند.

یونیسف همچنین تخمین زده است که 12 میلیون کودک در یمن به نوعی کمک نیاز دارند. این شامل غذا ، مراقبت های بهداشتی ، آب سالم ، آموزش و کمک نقدی برای کمک به خانواده های این کودکان است.

سازمان ملل همچنین هشدار داده است که حدود 1.2 میلیون زن باردار یا شیرده تا سال 2021 از سوnut تغذیه حاد رنج می برند.

طبق اعلام سازمان ملل بیش از سه میلیون یمنی آواره شده اند و نزدیک به 80 درصد از جمعیت 29 میلیون نفری یمن برای زنده ماندن به نوعی کمک نیاز دارند.

انتهای پیام


منبع: سایت اسپرت نیوز
ریاض: دیپلماسی تنها راه‌حل در یمن است

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.