لالیگا| بازگشت بارسا به رده دوم جدول با درخشش خیره کننده مسی+جدول

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

لالیگا| بازگشت بارسا به رده دوم جدول با درخشش خیره کننده مسی+جدول

لالیگا| بازگشت بارسا به رده دوم جدول با درخشش خیره کننده مسی جدول https://sports-news.ir/لالیگا-بازگشت-بارسا-به-رده-دوم-جدول-با/ اخبار ورزشی Tue, 16 Mar 2021 02:58:28 0000 ورزشی https://sports-news.ir/لالیگا-بازگشت-بارسا-به-رده-دوم-جدول-با/

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا ، در ادامه بازی لالیگا در هفته بیست و هشتم ، بارسا موفق شد با نتیجه 4-1 هوئسکا را شکست دهد و به رده دوم جدول این رقابت ها بازگردد. برای بلوگرانا ، مسی (13.90) ، گریزمان (90) و مینگ ئه (43) در این بازی مهیج گلزنی کردند و …

منبع: سایت اسپرت نیوز
لالیگا| بازگشت بارسا به رده دوم جدول با درخشش خیره کننده مسی جدول

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا ، در ادامه بازی لالیگا در هفته بیست و هشتم ، بارسا موفق شد با نتیجه 4-1 هوئسکا را شکست دهد و به رده دوم جدول این رقابت ها بازگردد.

برای بلوگرانا ، مسی (13.90) ، گریزمان (90) و مینگ ئه (43) در این بازی مهیج گلزنی کردند و رافائل ویسنته (45 ص) برای هوئسکا گلزنی کرد.

تساوی رکورد لیونل مسی ، کاپیتان آرژانتین کاتالان ها با رکورد هم تیمی سابقش ژاوی هرناندز به عنوان رکورددار بارسا با 767 بازی ، از نکات قابل توجه در این بازی بود. مسی همچنین در این فصل در لالیگا با دو گل در بازی تعداد گل های خود را به 21 گل رساند و موقعیت خود را در رأس گلزنان لیگ تقویت کرد.

با این پیروزی بارسا به رده دوم جدول لالیگا بازگشت.

برنامه

انتهای پیام /

منبع: سایت اسپرت نیوز
لالیگا| بازگشت بارسا به رده دوم جدول با درخشش خیره کننده مسی جدول

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.