آخرین وضعیت کرونایی در ایران/ افزایش ۱۰۰ درصدی موارد بستری در برخی استان‌ها/ بیماران بدحال در استان قزوین بیشتر شد + نمودار و نقشه

آخرین وضعیت کرونایی در ایران/ افزایش ۱۰۰ درصدی موارد بستری در برخی استان‌ها/ بیماران بدحال در استان قزوین بیشتر شد نمودار و نقشه https://maanews.ir/آخرین-وضعیت-کرونایی-در-ایران-افزایش-۱۰/ اخبار ما Tue, 20 Apr 2021 11:00:27 0000 تندرستی https://maanews.ir/آخرین-وضعیت-کرونایی-در-ایران-افزایش-۱۰/ گروه خبرگزاری استان آنا-حسین بوذری؛ با نگاهی به وضعیت موجود ، به نظر می رسد که سایه سنگین تاج از بین نخواهد رفت و دردسر را کاهش نمی دهد. در همین حال ، با شیوع سریع ویروس جدید کرونا ، شاهد افزایش تعداد بستری شدن در بیمارستان بیش از 100٪ نسبت به قله سوم هستیم …

گروه خبرگزاری استان آنا-حسین بوذری؛ با نگاهی به وضعیت موجود ، به نظر می رسد که سایه سنگین تاج از بین نخواهد رفت و دردسر را کاهش نمی دهد.

در همین حال ، با شیوع سریع ویروس جدید کرونا ، شاهد افزایش تعداد بستری شدن در بیمارستان بیش از 100٪ نسبت به قله سوم هستیم ، که به گفته کارشناسان ، به زودی از شر ویروس کرونا خلاص نخواهیم شد.

بیشتر بخوانید:

موج چهارم در ابتدای مسیر است

4 استان کشور در آستانه انفجار است

کدام شهرها در وضعیتی بالاتر از حد قرمز قرار دارند؟

کرونا در 27 استان رکورد زد

ایلام در شرایط سخت ویروس کرونا ، یک بیمارستان لهستانی در اصفهان راه اندازی شد

تختخواب IP سی. برخی از بیمارستانها تکمیل شده اند

انتقال شهرهای قرمز به سیاه

فاجعه در کرونا توسط دورهمی ها تکمیل شد

چرا موج چهارم را گرفتیم؟

تاج برزیل رسیده است؟

آغاز رسمی موج چهارم تاج در برخی از مناطق کشور

سیم پیچ کرونا پیچیده تر شده است نمودارها و نقشه ها

طعم رستوران ها مانند تاج است

موج خطرناک چهارم زمین

میز با تاج ها در شهرها گسترده تر شد

Covid Rebellion – 19 این بار ناخوشایندتر از همیشه

جوانان هدف اصلی تاج انگلیس هستند

تاج انگلیس برافراشته شد

توفان کوید – 19 به رهبری کرونا انگلیس

با مراجعه به بیمارستان ها و مشاهده تصاویر مراکز درمانی ، متوجه می شویم که Covid-19 همچنان به طرز شگفت انگیزی به جهش و شتاب ادامه می دهد و تنها راه مقابله با این ویروس معیوب رعایت اقدامات بهداشتی و فاصله اجتماعی است.

آخرین اخبار کرونا در ایران / سیلی سیاهی چهره قرمز شهرها / یادگاری نوروز ریشه در ریه های مردم دارد   نقشه و نقشه

اما با مشاهده تصاویر ازدحام در مترو و حمل و نقل عمومی ، به متخصصان بهداشت این حق را می دهیم که بگویند آنها نمی توانند به شکست قریب الوقوع کرونا امیدوار باشند.

چرخه بیماری ویروس کرونا قلب در برخی از استانها به شدت افزایش یافته است و برخی از بیمارستانها جایی برای پذیرش بیماران ندارند و از طرف دیگر مسئولان بیمارستان و مرکز بهداشت به دنبال راهی برای پذیرش بیماران هستند.

البته در این بین ، سپاه پاسداران و ارتش نیز وارد عمل شدند و با اختصاص مکانهایی مانند سالنهای بدنسازی برای بستری شدن بیماران ، تا حدودی ازدحام بیمارستانها را کاهش دادند ؛ اما خستگی مفرط کادر پزشکی و تلاش پرستارانی که مدام کار می کنند دیگر نمی تواند بیماران بیشتری را بپذیرد.

اکنون ، با گسترش بیماری عروق ویروس کرونا قلب در سراسر جهان ، کشورهای پیشرفته نیز با مشکلات جدی روبرو شده اند و ارائه خدمات پزشکی به بیماران به یک مشکل اساسی برای کادر پزشکی تبدیل شده است.

آخرین اخبار کرونا در ایران / سیلی سیاهی چهره قرمز شهرها / یادگاری نوروز ریشه در ریه های مردم دارد   نقشه و نقشه

با روال و سهل انگاری برخی هموطنان ، در آینده ممکن است با افزایش مرگ و میر روبرو شویم که این امر برای پرستاران و پزشکان بسیار دشوار خواهد بود.

به گفته مسئولان ستاد ملی ضد تاج ، قله چهارم تا اواسط ماه مه 1400 با ما خواهد بود و بهترین راه برای عبور از این قله ارزان قیمت اجرای کامل پروتکل های ملی بهداشت و تعطیلی است که امیدواریم بتوانیم چرخه را بشکنید ویروس مخرب را به مدیران مناسب محدود کنید.

ناامیدکننده است که به نظر نمی رسد کارمندان برخی از شرکت های خصوصی متوجه خطرناک بودن اوضاع شده اند و کارمندان این شرکت ها به راحتی در محل کار خود حضور یافته و در محیط های بسته کار می کنند.

رکورد روزانه 800000 مسافر در مترو تهران نیز باعث شده است تا روزهای مرگبار بیشتری منتظر بمانیم و برخی از هموطنان ما هنوز در شرایط قبل از تاج هستند و بدون آگاهی از خطرات انگلیس می توانند به راحتی از جاده های شلوغ و اماکن عمومی عبور کنند تاج پادشاهی.

افزایش تعداد بیماران جدی در استان قزوین

در 24 ساعت گذشته ، استان قزوین 24 بیمار وخیم داشت که برای مراقبت های ویژه در بیمارستان بستری شدند.

تعداد بستری شدن در ویروس کرونا در استان قزوین از ابتدای اپیدمی تاج تاکنون 21000 مورد بوده است.

روند قربانیان تاج در استان خراسان جنوبی

در دو روز گذشته ، شاهد افزایش تعداد مرگ و میرها در استان خراسان جنوبی ، در نتیجه افزایش تعداد بستری شدن در دو یا سه هفته گذشته بوده ایم.

همچنین ، در قله های قبلی ، معمولاً دو تا سه هفته پس از افزایش تعداد بستری و بستری شدن در بیماران ، میزان مرگ و میر افزایش یافته و در قله چهارم ، می توان این روش را ادامه داد.

افزایش قابل توجه بیماران مبتلا به شریان ویروس کرونا در استان قم

طی 48 ساعت گذشته ، بیش از 1200 بیمار جدید در استان قم با آزمایشات مثبت شناسایی شده اند و به طور متوسط ​​روزانه بیش از هزار آزمایش کرونا در بیمارستان ها ، مراکز درمان سرپایی سرپایی با تیم های نظارت و مراقبت برای علائم یا بدون علامت انجام می شود. اشخاص حقیقی. بیماران مثبت با تاج گرفته می شوند.

با افزایش تعداد بیماران مبتلا به بیماری عروق ویروس کرونا قلب در استان قم و نارنجی و سپس شرایط عروق ویروس کرونا قرمز ، مدافعان بهداشت در حوزه سلامت به همراه مدافعان سلامت سعی در کنترل و مدیریت بیماری دارند.

آخرین وضعیت در استان هرمزگان در مورد تاج

در ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان هرمزگان ، تاکنون 2 میلیون و 156 هزار و 55 آزمایش انجام شده و از ابتدای سال میزان آزمایش به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

در حال حاضر 412 بیمار مبتلا به بیماری ویروس کرونا قلب در بیمارستان های استان هرمزگان بستری می شوند که 67 نفر از آنها بیمارانی هستند که تحت مراقبت های ویژه قرار دارند و از این تعداد 15 نفر در وضعیت بحرانی قرار دارند.

افزایش هفت برابری شیوع تاج در ایلام

افزایش هفت برابری شیوع بیماری عروق ویروس کرونا قلب در ایلام منجر به افزایش تعداد مرگ و میرها در این استان شده و طی 24 ساعت گذشته 291 مورد مثبت جدید بیماری عروق ویروس کرونا قلب شناسایی شده است.

همچنین در 24 ساعت گذشته در استان ایلام ، یک مرگ بر اثر بیماری عروق ویروس کرونا قلب ثبت شده است و تعداد کل مرگ های ناشی از بیماری عروق ویروس کرونا قلب تاکنون 708 نفر است.

شهرهای استان آذربایجان غربی در وضعیت خطرناکی قرار دارند

هر روز بر تعداد مرگ بیماران ویروس کرونا در استان آذربایجان غربی افزوده می شود که متأسفانه این امر حتی شامل شهرهای کوچک و کم جمعیت استان نیز می شود.

شاهینداج و بوکان شهرهایی هستند که تعداد زیادی مجازات قانونی دارند و باید این دو شهر به سلماس اضافه شوند.

وضعیت تاجگذاری اخیر در ایران / افزایش 100 درصدی تعداد بستری شدن در برخی استانها / افزایش تعداد بیماران جدی در استان قزوین   نمودار و نقشه

متأسفانه ، این قانون شهرهای دارای نارنجی و زرد را به قرمز و نارنجی تبدیل کرده است و با این وضعیت باید منتظر روزهای سخت باشیم.

آخرین اخبار کرونا در ایران / سیلی سیاهی چهره قرمز شهرها / یادگاری نوروز ریشه در ریه های مردم دارد   نقشه و نقشه

طبق آخرین گزارش وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، 257 شهر سرخ و 129 شهر در وضعیت نارنجی قرار دارند و طبق مصوبات ستاد ملی کرونا ، سفر “از” و “به” شهرهایی با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است.

همچنین 51 شهر زرد و فقط 11 شهر آبی هستند.

آخرین اخبار کرونا در ایران / سیلی سیاهی چهره قرمز شهرها / یادگاری نوروز ریشه در ریه های مردم دارد   نقشه و نقشه

طبق ستاد ملی کرونا در شهرهای سرخ ، با صلاحدید بالاترین مقام ، حضور کارکنان در خدمات اولیه 50٪ کاهش می یابد. حضور پرسنل در سایر ادارات و دفاتر نیز دو سوم کاهش می یابد.

مدارس ، دانشگاه ها ، حوزه های علمیه و م institutionsسسات آموزش عالی در شهرهای قرمز و نارنجی نیز کاملاً تعطیل هستند.

برگزاری جمعه ها ، مساجد ، نمازهای روزمره مساجد و مراسم مذهبی در شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است.

در شهرهای اورنج ، حضور کارمندان در دستگاه ها و دفاتر ارائه دهنده خدمات اساسی به میزان یک سوم کاهش یافته است. همچنین نیمی از کارمندان سایر دستگاه ها می توانند در دفاتر حضور داشته باشند.

طبق آمار امروز (28 آوریل) همه مراکز استانها قرمز هستند و اوضاع اسفناک شده است.

نام شهرهایی با وضعیت قرمز و نارنجی که به آن شهرها سفر می کنند ممنوع است و برای متخلفان جریمه یک میلیون تومانی یا 500 هزار تومانی در پی خواهد داشت.، اینجا بخوانید

انتهای پیام / 4078/4062 / ص

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.