شایع شدن دزدی عجیب در انگلیس

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

شایع شدن دزدی عجیب در انگلیس

شایع شدن دزدی عجیب در انگلیس https://maanews.ir/شایع-شدن-دزدی-عجیب-در-انگلیس/ اخبار ما Sun, 18 Apr 2021 12:43:11 0000 عمومی https://maanews.ir/شایع-شدن-دزدی-عجیب-در-انگلیس/ با توجه به پایگاه اطلاع رسانی شبکه اطلاعات ، طبق قوانین جدید ، میلیون ها نفر از افرادی که در انگلیس گربه دارند باید اطلاعات مربوط به گربه های خود را به صورت میکرو تراشه به بدن حیوانات ضمیمه کنند ، در غیر این صورت 500 پ جریمه می شوند.دولت انگلیس هدف این قانون را …

با توجه به پایگاه اطلاع رسانی شبکه اطلاعات ،

طبق قوانین جدید ، میلیون ها نفر از افرادی که در انگلیس گربه دارند باید اطلاعات مربوط به گربه های خود را به صورت میکرو تراشه به بدن حیوانات ضمیمه کنند ، در غیر این صورت 500 پ جریمه می شوند.
دولت انگلیس هدف این قانون را مبارزه با سرقت گربه ها و بازار سیاه خرید و فروش گربه های مسروقه اعلام کرد که در طی همه گیر کنونی شکوفا شد.
گاردین می نویسد: “سرقت گربه در پنج سال گذشته در انگلیس سه برابر شده است و سال گذشته ، نسبت به سال 2019 ، سرقت گربه در این کشور 12.3٪ افزایش یافته است.”
گاردین افزود: پیش از آن ، برای مبارزه با سرقت سگ ها و بازار سیاه ، خرید و فروش سگ های مسروقه ، قانونی مشابه تصویب شد که میکرو تراشه ها را روی سگ ها تحمیل و نصب می کند.
دیلی تلگراف همچنین نوشت: “با استفاده از این میکروچیپ ها می توان حیوانات را در صورت سرقت شناسایی کرد ، بنابراین بازار سیاه حیوانات سرقت شده کاهش می یابد.”
این روزنامه نوشت: وزرای دادگستری ، امور داخلی و محیط زیست مسئول اجرای صحیح این قانون در انگلیس هستند.
به گزارش دیلی تلگراف ، استفان بلاکیستون مور ، رئیس محافظت از گربه ها در گروه مشاوره دولت انگلستان ، گفت که 2.6 میلیون گربه در این کشور هنوز به میکرو تراشه مجهز نشده اند.
پس از ماهها قرنطینه در سراسر کشور به دلیل همه گیر شدن کرونا در انگلیس و رشد تنهایی ، هزینه های حیوانات خانگی به شدت افزایش یافته و انگیزه سرقت را افزایش داده است ، قیمت برخی از گربه ها حدود 2000 یورو است.
به گفته رسانه ها ، بیش از 12 میلیون سگ در این کشور وجود دارد که دو میلیون سگ اضافه شده و 2438 سگ سرقت شده در مقایسه با سال 2019 است.

۰ ۰

با کودکی که چیزی را می دزدد، چطور برخورد کنیم؟

وقتی فرزند 5 ساله تان یک اسباب بازی را از مهدکودک به خانه می آورد یا فرزند 14 ساله تان یک لاک ناخن را از مغازه می دزدد، ناراحت کننده است. دزدی در کودکان برای اکثر والدین نگران کننده است.

یک بار برداشتن اشیا توسط کودک به این معنی نیست که آینده ای پر از جرم و جنایت در انتظار اوست.

یک پاسخ درست از سوی والدین می تواند از تبدیل دزدی در کودکان به یک عادت جلوگیری کند.

اگر فرزندتان چیزی را دزدید، بلافاصله مداخله کنید. از اصول تربیتی برای آموزش غلط بودن دزدی به کودک استفاده کنید.

به او یاد دهید که نباید چیزی که به او تعلق ندارد را بردارد.

کودک در حال دزدی

چرا کودکان دزدی می کنند؟

برداشتن اشیا توسط کودکان پیش دبستانی امری رایج است. در این سن، کودک نمی تواند مفهوم مالکیت اشیا و دزدی را درک کند.

به همین ترتیب، ممکن است چیزی را از فروشگاه بردارند، چون مفهوم پول را نمی فهمند. مفهوم خرید کردن برای آنان معنی ندارد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.