کلاس گذاشتن برای دختر آقای وزیر!

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

کلاس گذاشتن برای دختر آقای وزیر!

کلاس گذاشتن برای دختر آقای وزیر! https://maanews.ir/کلاس-گذاشتن-برای-دختر-آقای-وزیر/ اخبار ما Tue, 20 Apr 2021 12:50:11 0000 عمومی https://maanews.ir/کلاس-گذاشتن-برای-دختر-آقای-وزیر/ من همیشه سریال های ماه مبارک رمضان را تماشا می کنم. این یک عادت از دوران نوجوانی است. در همان سال هایی که تلویزیون در سفره افطار مجموعه های تولید شده در سوریه را نشان می داد و بعداً با تولید سریال هایی مانند “گمشده” حضور نسبتاً موفقی در تولید سریال داشت. در واقع ، …

من همیشه سریال های ماه مبارک رمضان را تماشا می کنم. این یک عادت از دوران نوجوانی است. در همان سال هایی که تلویزیون در سفره افطار مجموعه های تولید شده در سوریه را نشان می داد و بعداً با تولید سریال هایی مانند “گمشده” حضور نسبتاً موفقی در تولید سریال داشت.

در واقع ، امسال انتظاراتی از سریال helper داشتم که تاکنون برآورده نشده است. وقتی نام سعید مطلبی به عنوان نویسنده قدیمی و امتحانش را پس داد و همچنین سعید سلطانی به عنوان کارگردان یک مددکار بود ، من فکر می کنم این سریال قابل دفاع بود ، اما بعد از 6 قسمت از این مجموعه ، به نظر نمی رسد که این نیز معتدل باشد.

گذشته از شباهت های زیادی که بین داستان و شخصیت اصلی “یاور” با سریال “ستایش” وجود دارد که همان عظمت فردوس را برمی انگیزد ، بحث من در مورد فیلم نامه داستان است که انتظار داشتم از این کلمات قویتر باشد.

در این 6 قسمت ، در روایت داستان ، ما شگفتی هایی ثبت کرده ایم ، البته از نوع منفی.

به عنوان مثال ، در بخشی از سریال که مددکار و نوه اش – هر چند دست و پا چلفتی – می فهمند پسر مددکار زیر سرش بلند شده و در حالی که ازدواج کرده بود اما به سراغ زن دیگری رفته است ، مددکار به نوه اش می گوید: اجازه نده یکی می داند ، حتی مادرت ، حتی مادر بزرگ “او این جمله را چنان قاطعانه بیان می کند که مخاطب تصور می کند داستان سریال با همان راز به جلو پیش خواهد رفت و شخصیت فرعی با چنین تجربه بالایی از زندگی پسرش را مدیریت می کند و او را اصلاح می کند ، اما وقتی که به خانه می رسد کمتر از چند دقیقه ، او همه چیز را به صورت دایره ای پرتاب می کند و بسیار ناشیانه به همسر و عروس خود می گوید.

در جای دیگری از این سریال که شوخ تر است ، ابراهیم نیوندی با بازی پرویز فلاحی پور با یکی از وزرا به عنوان یک شخصیت منفی به تصویر کشیده می شود و حتی اعضای اتحادیه چلوکبابی نیز در انتصاب وی به عنوان رئیس اتحاد اختلاف نظر دارند. کابینه به قدری دوستانه است که او را به همراه خانواده به خانه خود دعوت می کند تا پسرش که حتی لیسانس هم ندارد ، بتواند دختر آقای وزیر را ببیند و دوست داشته باشد و با او ازدواج کند تا ابراهیم بتواند به اهداف مالی خود برسد!

از شخصیت های دیگر این سریال نمی توان دفاع کرد و در واقع از بازیگری کارگردان مثل عروس خانواده با بازی شبنم فرشادجو که شاید روح انگیزترین بازی کارنامه کاری خود را به نمایش گذاشته است ؛ شخصیت های دیگر این سریال هیچ تعریفی ندارند ، حتی محمد حاتمی و ارسلان قاسمی ، پسر بزرگ و نوه آقای یاور.

6 قسمت ممکن است شاخص خوبی برای مقایسه یک سریال 30 قسمتی نباشد ، اما ظاهرا “سال نکوست از بهار می آید”.

ما از سعید سلطانی و مطلبی با همه سوابقشان انتظار بیشتری داشتیم ، اما به نظر نمی رسد که این اتفاق افتاده باشد!

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.