ارسال تقویم ورزشی کمیته والیبال ساحلی به استان ها – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

ارسال تقویم ورزشی کمیته والیبال ساحلی به استان ها – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

ارسال تقویم ورزشی کمیته والیبال ساحلی به استان ها – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://maanews.ir/ارسال-تقویم-ورزشی-کمیته-والیبال-ساحلی/ اخبار ما Mon, 26 Apr 2021 11:10:14 0000 تندرستی https://maanews.ir/ارسال-تقویم-ورزشی-کمیته-والیبال-ساحلی/ به گزارش خبرگزاری آنلاین و به نقل از فدراسیون والیبال ، این تقویم شامل 78 رویداد است که در دو گروه زنان و مردان برگزار شده و امسال با مجوز ستاد ملی کرونا اجرا می شود. لیگ برتر در ساحل مهمترین رویداد در گروه مردان است که طبق این برنامه در 9 هفته شامل هشت …

به گزارش خبرگزاری آنلاین و به نقل از فدراسیون والیبال ، این تقویم شامل 78 رویداد است که در دو گروه زنان و مردان برگزار شده و امسال با مجوز ستاد ملی کرونا اجرا می شود.

لیگ برتر در ساحل مهمترین رویداد در گروه مردان است که طبق این برنامه در 9 هفته شامل هشت هفته مرحله مقدماتی و یک هفته مرحله نهایی برگزار می شود. تاکنون دو هفته اول و دوم این مسابقات برگزار شده است و هفته سوم و چهارم دور مقدماتی 36 مسابقه از 6 تا 10 اردیبهشت ماه در یزد دنبال می شود.

دهمین دوره مسابقات قهرمانی والیبال ساحلی یکی دیگر از مسابقات امسال است که قرار است در ماه ژوئیه در دو گروه زنان و مردان و در پنج رده سنی تا 14 ، 16 ، 18 ، 20 و 22 سال آغاز شود.

همچنین ، 1400 میزبان 11 مسابقات ملی والیبال ساحلی دو و سه ستاره (9 مرد و دو زن) است که از ماه آگوست آغاز می شود و تا پایان سال ادامه دارد. طبق تقویم کمیته ساحل ، امسال پنج تور والیبال برفی در ایالت برگزار می شود (چهار مسابقه برای آقایان و یک بار برای زنان) ، که در فوریه و مارس دنبال می شود.

طبق تقویم هیئت ساحلی فدراسیون والیبال ، امسال 9 مرحله اردوی آماده سازی برای تیم های ملی و رده های سنی مختلف مردان وجود دارد.

همچنین کمیته والیبال ساحلی با هماهنگی هیئت داوران و اداره آموزش ، مربیان و استعدادیابی ، 27 دوره ملی داوری و مربیگری درجه یک را برای آقایان و بانوان در نظر گرفته است که امسال از 7 اردیبهشت ماه در استان گلستان آغاز می شود. و طبق تقویم ورزشی ادامه خواهد یافت.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.