کمپ باشگاه شهرداری همدان در کشور بی‌نظیر است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

کمپ باشگاه شهرداری همدان در کشور بی‌نظیر است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

کمپ باشگاه شهرداری همدان در کشور بی‌نظیر است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://maanews.ir/کمپ-باشگاه-شهرداری-همدان-در-کشور-بی‌ن/ اخبار ما Sun, 25 Apr 2021 13:22:05 0000 عمومی https://maanews.ir/کمپ-باشگاه-شهرداری-همدان-در-کشور-بی‌ن/ به گزارش خبرگزاری آنلاین ، عباس صوفی در جلسه ای با نمایندگان رئال مادرید از اسپانیا گفت: ما معتقدیم که حرکت در زمینه ورزش و فوتبال براساس برنامه ریزی و هدف انجام خواهد شد که منجر به پیشرفت می شود. وی افزود: فوتبال همدان در سال های اخیر به دلیل برنامه ریزی و حرکت بر …

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، عباس صوفی در جلسه ای با نمایندگان رئال مادرید از اسپانیا گفت: ما معتقدیم که حرکت در زمینه ورزش و فوتبال براساس برنامه ریزی و هدف انجام خواهد شد که منجر به پیشرفت می شود.

وی افزود: فوتبال همدان در سال های اخیر به دلیل برنامه ریزی و حرکت بر اساس برنامه آسیایی چشم انداز با برنامه ریزی فقط در 3 استان ، توانسته پیشرفت چشمگیری داشته باشد.

شهردار همدان گفت: هدف این پروژه آسیاست چشم انداز وی گفت: متأسفانه با رفتن بن ، سطح فوتبال ایران به سطح اروپا نزدیك شد همام و این طرح متوقف شد ، ما در آن دوره اقدامات و جلسات خوبی را انجام دادیم كه منجر به رشد فوتبال در استان همدان شد.

صوفی خاطرنشان کرد: پیام حیدری ، داور بین المللی همدان ، محصول برنامه ریزی مناسب و استعدادیابی در فوتبال همدان بود و ما معتقدیم که برنامه ریزی پیشرفت حرف اول و آخر را می زند.

وی با بیان اینکه شهرداری همدان در سالهای اخیر توجه ویژه ای به رشد و توسعه ورزش داشته است ، گفت: ورزش مدنی همدان اولین کشوری است که لوح وزیر ورزش را دریافت می کند ، بیش از 10 هزار نفر داریم ما از رشته های مختلف فوتبال ، کشتی ، والیبال ، بسکتبال و سایر ورزش ها را سازماندهی کردیم.

شهردار همدان اظهار داشت: در زمینه فوتبال بیش از 5 هزار نفر در لیگ های نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان در شهرک های همدان به جز در آکادمی باشگاه شهرداری همدان فعالیت دارند.

وی در مورد رشد زیرساخت های ورزشی اظهار داشت: بیش از 28 چمن مصنوعی در شهر همدان خصوصاً در مناطق کم درآمد طی دو سال اخیر استفاده شده است.

صوفی افزود: کمپ باشگاه شهرداری همدان در حال حاضر یکی از بهترین اردوگاه های ایران است که می خواهد یک مرکز مشاوره در مورد قطر ما در این اردوگاه هستیم.

وی در مورد احداث اردوی ورزشی دیگری در همدان گفت: امیدواریم با حضور باشگاه رئال مادرید اسپانیا و استفاده از ظرفیت های این باشگاه بتوانیم گام های بهتر و بزرگتری در توسعه فوتبال برداریم “

شهردار همدان با اعلام اینکه نگاه ما به استان متمرکز خواهد شد ، گفت: در باشگاه شهرداری همدان نگاه ما به استان است و هر بازیکنی را از هر باشگاه استان که دارای استعداد باشد نظارت خواهیم کرد تا حق هیچکس ضایع نشود .

مطالب اردوی ورزشی باشگاه شهرداری همدان بی نظیر است

مشاور باشگاه رئال مادرید اسپانیا با اشاره به امکانات ورزشی شهرداری همدان گفت: امکانات اردوی ورزشی باشگاه شهرداری همدان در کشور بی نظیر است و در حال حاضر این امکانات را در کوچکترین استان داریم.

حسین شمس افزود: وجود امکانات ایده آل از جمله استخر ، سالن بدن سازی و چمن می تواند همدان را به عنوان خلبان تبدیل کند.

وی با اشاره به شروع استعدادیابی رئال مادرید گفت: “در 10 آگوست ، ما 250 فوتبالیست را به اردوی رئال مادرید می فرستیم.”

مشاور آکادمی رئال مادرید در اسپانیا خاطرنشان کرد: همچنین سهمیه خوبی را برای همدان در نظر گرفته ایم.

معاون ورزش سازمان اجتماعی ، فرهنگی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به اردوی ورزشی باشگاه شهرداری همدان گفت: چمن مصنوعی باشگاه شهرداری همدان با وام 6 میلیارد تومانی به بهره برداری می رسد. تابستان امسال با حمایت شهردار همدان.

پیام حیدری افزود: اجرای این زمین چمن نیازی به زمین آکادمیک باشگاهی را از بین می برد و تیم های ما می توانند ساعت های بیشتری به راحتی از این امکانات استفاده کنند.

وی با بیان اینکه امکانات باشگاه شهرداری همدان بسیار مناسب است ، گفت: وجود استخر شنا ، سالن بدن سازی ، چمن مصنوعی ، سالن بدن سازی و خوابگاه امکانات بی نظیری را در اردوگاه فراهم کرد.

معاون وزیر ورزش سازمان اجتماعی ، فرهنگی و ورزشی شهرداری همدان اظهار داشت: امیدواریم امضای تفاهم نامه با باشگاه رئال مادرید اسپانیا سکوی پرتاب بازیکنان استان باشد.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.