اسکوچیچ هفته آینده به کیش می‌رود/ بازدید از آماده‌سازی ورزشگاه المپیک

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

اسکوچیچ هفته آینده به کیش می‌رود/ بازدید از آماده‌سازی ورزشگاه المپیک

اسکوچیچ هفته آینده به کیش می‌رود/ بازدید از آماده‌سازی ورزشگاه المپیک https://sports-news.ir/اسکوچیچ-هفته-آینده-به-کیش-می‌رود-بازد/ اخبار ورزشی Tue, 27 Apr 2021 06:41:22 0000 ورزشی https://sports-news.ir/اسکوچیچ-هفته-آینده-به-کیش-می‌رود-بازد/

سرمربی تیم ملی کرواسی برای بررسی محل اردوی ایران به جزیره کیش می رود. به گزارش اخبار ورزشی ، اردوی تیم ملی ایران 4 تا 10 ژوئن در ورزشگاه المپیک کیش برگزار می شود و تیم ملی به مدت هفت روز زیر نظر دراگان اسکوچیچ تمرین می کند. هدف این اردو آماده سازی تیم ملی …

منبع: سایت اسپرت نیوز
اسکوچیچ هفته آینده به کیش می‌رود/ بازدید از آماده‌سازی ورزشگاه المپیک

سرمربی تیم ملی کرواسی برای بررسی محل اردوی ایران به جزیره کیش می رود.

به گزارش اخبار ورزشی ، اردوی تیم ملی ایران 4 تا 10 ژوئن در ورزشگاه المپیک کیش برگزار می شود و تیم ملی به مدت هفت روز زیر نظر دراگان اسکوچیچ تمرین می کند. هدف این اردو آماده سازی تیم ملی برای مسابقات انتخابی بحرین و جام جهانی در جنوب ایران ، در امتداد آب های خلیج فارس است.

مهمترین مشکل و نگرانی مربوط به اردوگاه کیش آماده سازی استادیوم المپیک در این جزیره است که از نظر سخت افزاری قبل از اردوی تیم ملی در شرایط خوبی نبود اما بعد از تصمیم گیری اردوگاه در منطقه به ویژه زمین های چمن. این مجموعه در حال تکمیل است.

با این حال ، دراگان اسکوچیچ عزیمت خود به جزیره را اعلام کرده است. وی برای نظارت بر هتل ، زمین تمرین تیم ملی ، سالن ورزشی و حتی وضعیت آب و هوای منطقه روز شنبه هفته آینده به کیش سفر می کند.

اسکوچیچ گفت: “قبل از شروع اردو ، من زود به کیش می رفتم و همه چیز را بررسی می کردم ، زیرا ما کاملاً هیچ شانسی برای خطرپذیری نداشتیم.” باید درک کنیم که امتیازات کمتری نسبت به تیم داریم و هر کاری که بتوانیم انجام می دهیم.

طبق آخرین عکس های منتشر شده در وب سایت فدراسیون فوتبال ، منطقه استادیوم المپیک هنوز خیلی ایده آل نیست ، اما یک ماه دیگر برای اردو مانده است.

باید دید آیا با توجه به اهمیت مقدماتی جام جهانی در بحرین و شرایط حساس تیم ملی ، فدراسیون فوتبال و هیئت فوتبال کیش می توانند انتظارات اسکوچیچ را از نظر آماده سازی ورزشگاه برآورده کنند یا خیر.

انتهای پیام

منبع: سایت اسپرت نیوز
اسکوچیچ هفته آینده به کیش می‌رود/ بازدید از آماده‌سازی ورزشگاه المپیک

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.