جاسوسان آلمانی مامور شناسایی “ناقضان فتنه‌گر محدودیت‌های کرونا” شدند

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

جاسوسان آلمانی مامور شناسایی “ناقضان فتنه‌گر محدودیت‌های کرونا” شدند

جاسوسان آلمانی مامور شناسایی “ناقضان فتنه‌گر محدودیت‌های کرونا” شدند https://sports-news.ir/جاسوسان-آلمانی-مامور-شناسایی-ناقضان-ف/ اخبار ورزشی Thu, 29 Apr 2021 01:14:13 0000 عمومی https://sports-news.ir/جاسوسان-آلمانی-مامور-شناسایی-ناقضان-ف/

آژانس اطلاعات داخلی آلمان افرادی را که در اعتراضات خیابانی علیه سیاست کلی قرنطینه شرکت کرده اند ، برای شناسایی افرادی که برای تحریک مردم به خشونت ، محدودیت های کرون را نقض می کنند ، رصد می کند. به گزارش اخبار ورزشی ، به نقل از یورونیوز ، سخنگوی آژانس اطلاعات داخلی آلمان (BfV) …

منبع: سایت اسپرت نیوز
جاسوسان آلمانی مامور شناسایی “ناقضان فتنه‌گر محدودیت‌های کرونا” شدند

آژانس اطلاعات داخلی آلمان افرادی را که در اعتراضات خیابانی علیه سیاست کلی قرنطینه شرکت کرده اند ، برای شناسایی افرادی که برای تحریک مردم به خشونت ، محدودیت های کرون را نقض می کنند ، رصد می کند.

به گزارش اخبار ورزشی ، به نقل از یورونیوز ، سخنگوی آژانس اطلاعات داخلی آلمان (BfV) اظهار داشت اعضای این جنبش شامل اعضای جنبش Querdenker هستند که به اعتراضات خشونت آمیز علیه قرنطینه ویروس کرونا دامن می زند و توسط نظریه پردازان توطئه و نظریه پردازان راست افراطی تقویت می شود.

اعتراضات خیابانی سال گذشته با تظاهرات کوچکی در جنوب اشتوتگارت آغاز شد ، اما به سایر شهرهای آلمان گسترش یافت. مقامات دولت آلمان نگرانند كه طرفداران گروه های راست افراطی و نظریه پردازان توطئه كه وجود COVID-19 را انكار می كنند ، از اعتراضات خیابانی برای جلوگیری از خشونت در خیابان ها ، پنج ماه قبل از انتخابات عمومی آلمان ، استفاده كرده اند.

سخنگوی آژانس اطلاعات داخلی آلمان اعتراف کرد که اعتراضات قانونی علیه سیاست ویروس کرونا توسط دولت به طور فزاینده ای توسط هواداران جنبش “تفکر جانبی” و حزب راست افراطی جایگزین مورد سو استفاده قرار می گیرد.

معرفی جاسوسان داخلی آلمان در موضوع توطئه راست افراطی در حالی صورت می گیرد که اعتراضات در شرق تورینگن ، به گفته جورج مایر ، وزیر کشور ، در هفته های اخیر چنان شدید شده است که معترضان پلیس را در خیابان ها هدف قرار داده اند.

انتهای پیام

منبع: سایت اسپرت نیوز
جاسوسان آلمانی مامور شناسایی “ناقضان فتنه‌گر محدودیت‌های کرونا” شدند

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.