مرمت و محوطه‌سازی باغ کیهانی (معیرالممالک) آغاز شد

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

مرمت و محوطه‌سازی باغ کیهانی (معیرالممالک) آغاز شد

مرمت و محوطه‌سازی باغ کیهانی (معیرالممالک) آغاز شد https://maanews.ir/مرمت-و-محوطه‌سازی-باغ-کیهانی-معیرالم/ اخبار ما Mon, 26 Apr 2021 12:20:55 0000 جامعه https://maanews.ir/مرمت-و-محوطه‌سازی-باغ-کیهانی-معیرالم/ شهردار منطقه 12 از مرمت ملک تاریخی موجود در باغ کیهانی و همچنین نظم بخشیدن به مناطق سبز به منظور ایجاد پارک عمومی در آن خبر داد. به گزارش اخبار ما ، علی محمد سعادتی در بازدید از باغ کیهانی سنگلج به همراه محمدرضا نادرلو ، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 12 و …

شهردار منطقه 12 از مرمت ملک تاریخی موجود در باغ کیهانی و همچنین نظم بخشیدن به مناطق سبز به منظور ایجاد پارک عمومی در آن خبر داد.

به گزارش اخبار ما ، علی محمد سعادتی در بازدید از باغ کیهانی سنگلج به همراه محمدرضا نادرلو ، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 12 و جمعی از مدیران شهری برای آگاهی از روند پیشرفت پروژه ساخت این پارک تاریخی. پارک ، راه دسترسی و توجه به اهداف لازم در این منطقه.
وی با ابراز امیدواری از اینکه بزودی یک باغ با ارزش در محل این باغ تاریخی به مردم تهران تقدیم شود ، گفت: در حال حاضر دیوارهای باغ کیهانی در حال تکمیل است و پایه های منطقه ای و محوطه سازی توسط شهرداری آغاز شده است. “

بر اساس گزارش روابط عمومی منطقه 12 ، ندرلو در گزارش قبلی گفته بود که بر خلاف سایر مناطق سنگلج که شاهد درهم آمیختن زمینه های اقتصادی و زندگی هستیم ، زندگی در این نقطه غالب است و پارک فضایی می تواند کیفیت شهروندان را بهبود بخشد زندگی و افزایش امنیت. وی گفت: “درختان باغ می توانند احیا شوند و همه چیز را می توان حفظ کرد.”

این باغ فضایی 1700 متر مربعی به ارزش 25 میلیارد تومان سال گذشته توسط شهرداری منطقه 12 از مالكان آن خریداری شد و نیاز به تبدیل شدن به یك پارک محلی در سنگلای است. این باغ توسط خیابان های قفل ساز ، کیهانی و بازار ترخانی احاطه شده است و از آنجا که فضای سبز کافی در این منطقه وجود نداشت ، مدیریت شهری تصمیم گرفت باغ فضایی را احیا کرده و آن را به پارک تبدیل کند و فضای سبز مناسبی را برای ساکنان محله ایجاد کند. یک باغ تاریخی دیگر در قلب تهران باید در اختیار شهروندان تهرانی قرار بگیرد.
پارک سجادی در منطقه پامنار و باغ علا Alالدوله در خیابان فردوسی از دیگر باغ های منطقه 12 است که شهرداری سال گذشته خریداری کرده است.

انتهای پیام

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.