دبیر: کل بودجه کمیته المپیک خرج یک سفر ما هم نشد!/ نگذاشتند جدیدی از کشتی کام بگیرد!

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

دبیر: کل بودجه کمیته المپیک خرج یک سفر ما هم نشد!/ نگذاشتند جدیدی از کشتی کام بگیرد!

دبیر: کل بودجه کمیته المپیک خرج یک سفر ما هم نشد!/ نگذاشتند جدیدی از کشتی کام بگیرد! https://maanews.ir/دبیر-کل-بودجه-کمیته-المپیک-خرج-یک-سفر-م/ اخبار ما Thu, 29 Apr 2021 11:11:18 0000 تندرستی https://maanews.ir/دبیر-کل-بودجه-کمیته-المپیک-خرج-یک-سفر-م/ رئیس فدراسیون کشتی گفت: 90 درصد موفقیت در انتخابات اتحادیه جهانی کشتی متعلق به خود سوری ها است و باید برود و مشورت کند. به گزارش اخبار ما ، علیرضا دبیر در نشست خبری پس از افتتاح سالن شهید صدرزاده ، در مورد ناکامی عباس جدیدی در انتخابات شورای کشتی آسیا ، اظهار داشت: جدیدی …

رئیس فدراسیون کشتی گفت: 90 درصد موفقیت در انتخابات اتحادیه جهانی کشتی متعلق به خود سوری ها است و باید برود و مشورت کند.

به گزارش اخبار ما ، علیرضا دبیر در نشست خبری پس از افتتاح سالن شهید صدرزاده ، در مورد ناکامی عباس جدیدی در انتخابات شورای کشتی آسیا ، اظهار داشت: جدیدی قطعاً رأی می دهد. اختلاف ما با آنها حول یک کرسی جدید در شورای کشتی آسیا بود. از ابتدا گفتند که ما قطعاً عباس را در 7 نفر قرار می دهیم. او باید بین 18 تا 20 رای کسب کند. ما در مورد دبیرکل جدید صحبت کردیم ، اما آنها آنجا بازی کردند. قرار نبود من به قزاقستان بروم ، اما تورلیخانوف گفت اینجا خطرناک است و من می آیم. اوضاع خوب بود تا اینکه دیشب ، لالویچ از واتس اپ پیغام داد که مورد جدید به دلیل دوپینگ چند سال پیش دچار مشکل شده است.

وی افزود: این حملات از شب انتخابات آغاز شد. ساعت 7 صبح تورلیخانف مرا به اتاق شیشه ای کشاند و گفت دوباره لغو کن. من گفتم: “خوب ، من قبلاً این حرف را می زدم.” آنها گفتند دقیقاً وقتی دو مزدور ظاهر شدند. نمی گویم گناهی نداریم ، اما 22 رأی داشتیم. تاجیکستان ، زبان ما ، به من پیام متنی نشان داد که آنها نامه ای علیه جدیدا توزیع کرده اند.

وی خاطرنشان كرد كه مأموران امنیتی باید با این دو مزدور برخورد كنند. ما فقط در انرژی هسته ای و سیاست و اقتصاد مزدور نداریم ، بلکه در ورزش نیز داریم. سپس آنها دروغ می گویند که وزیر امور خارجه برای رسیدن به توافق به قزاقستان رفته است. آیا بالاخره می توانم با این وضعیت کنار بیایم؟

رئیس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: کسانی که از اینجا بیرون آمدند باید توجه داشته باشند که اگر ادامه دادند ، می گویم چرا آنها را بیرون آوردم. من در جایی که به من ظلم شود از حقوق خود دفاع می کنم.

“پرونده حمید بخشی از ماست و قسمت دیگر مربوط به اوست. جدید واقعاً فعال بود. سوریان نیز باید فعال شود. من به او گفتم كه به بلغارستان برود. لالوویچ به من گفت كه مردم اینجا رأی سیاسی نمی دهند ، بلكه به عنوان رفیق. من بیکار نیستم ، من به همه سفرها می روم حمید سوریان باید تلاش کند تا برود چرا ما با او ملاقات کردیم او 7 مدال طلای جهانی و المپیک دارد 80٪ کار سوریه است او واقعاً نمی خواهد اما من او را تحت فشار قرار دهید بسیاری مانند امیررضا خادما و رنجرز آمدند و رأی نیاوردند مسئله اصلی شخصی است که به من گفته شده است که تنها بیایید اما من گفتم حمید سوریان سزاوار بیش از من است مزدوران به لالوویچ گفتند سوریان عصبی است!

دبیر ادامه داد: اگر به همه جا بروم ، مثل قبل خواهم بود. جدیدی واقعاً تلاش کرد ، اما برخی از مزدوران به او اجازه رأی ندادند. جدیدی در مجموع به مدت 8 ماه ممنوع شده است. خوب ، اگر 4 سال دوپینگ ممنوع است ، پس او آمد و مدال جهانی گرفت. ما در مورد حمید سوریان در یک مکان هستیم اما او باید برود و مشورت کند. برخی از افراد غیر خدا می آیند و می گویند ما آنها را به آنجا دعوت کردیم. خدای نکرده اگر انتخابات فدراسیون کشتی آرا را به اتاق ببرد و آنها را بشمارد ، چیزی نمی گویید؟ وقتی آن را دیدم اعتراض کردم ، اما آنها گفتند که این 4 نفر اعتماد به نفس دارند.

رئیس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: بهترین گزینه برای شرکت در انتخابات هیئت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی حمید سوریان است. چندین کشتی گیر از قایق سو take استفاده نکردند. وقتی عباس جدید می خواست بیاید ، بسیاری از جمله برخی مقامات گفتند که نباید مورد جدیدی معرفی شود ، اما تشخیص من این بود. اولین کشتی گیری که از قایق سو take استفاده نکرد تختی بود که اجازه دسترسی به کنار قایق را نداشت. شخص دیگر عبدالله موحد بود. وی قبل از انقلاب به آمریکا رفت و پس از آن در آنجا ماند. او همچنین با ایران بسیار دوستانه است و قبول نکرده است که سرمربی ایالات متحده شود. نفر سوم و چهارم من و جدیدی بودیم. همه آنها مربی و رئیس فدراسیون شدند. من هم آمدم اما از روزی که رفت کسی احوال او را نپرسیده است.

وی ادامه داد: “چیز جدید متعلق به کشتی است ، پس چه کسی باید از کشتی بهره مند شود؟” من از سوریان خواستم که بیاید و معاون رئیس جمهور شود. او همچنین در اتحادیه شانس هایی دارد اما با توجه به شرایط و ضوابط. به عنوان مثال ، من دو بار برای او یک معلم زبان استخدام کردم ، اما او سرانجام فرار کرد ، اما همه چیز را روی تشک می گذارد. سوریان چندین بار گفت که دیگر کاندید نخواهد شد ، اما من به او اجازه چنین کاری را ندادم. 90٪ کار خودش است.

به گزارش اخبار ما ، دبیر همچنین در مورد کار کشتی سازی ، شهید صدرزاده گفت: خدا و اهل بیت را شاکریم که زیرساخت های فدراسیون را در مدت یک سال به زحمات تیم گشودند. 2-3 رئیس فدراسیون بعد از ما راحت است و ما مسئولیت بار آنها را نمی گذاریم.

رئیس فدراسیون کشتی افزود: در صورت وجود زیرساخت های کاری آموزش های بهتری انجام می شود. سالن های دیگر نیز افتتاح شد. نمی گویم که این سالن بی نظیر است ، اما بی نظیر و یکی از بهترین هاست. این سالن مجهز به فیزیوتراپی ، استخر آب درمانی ، اتاق ماساژ ، مجهز به تجهیزات تناسب اندام ، اتاق خواب و … است. روزی که آمدم ، فرزندانم را برای یک دقیقه نگذاشتم که بروند. روزی که من را معرفی کردند ، خوابگاه ها را دیدم و گفتم اجازه نمی دهم شما اینجا وارد شوید. خوابگاه های ما مانند یک هتل 5 ستاره است و هیچ کس نمی تواند شکایت کند.

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه شما گفتید در بازی های المپیک هیچ کس از کشتی گیران انتظار مدال ندارد ، در حالی که گفته می شود بودجه زیادی گرفتید ، اظهار داشت: من از کسی نام نمی برم ، اما انتظار ندارم غیرکارشناسی صحبت کنم. آیا تیم ما مثل المپیک سیدنی است یا لندن؟ نمی گویم بچه ها باید انگیزه خود را از دست بدهند. وزیر امور خارجه نه دروغ گفته و نه می تواند دروغ بگوید. من با سه کشتی گیر جنگیدم که نتیجه خوبی نداشتند و به غلام محمدی گفتم که آنها را دعوت نکند اما آنها اصرار داشتند که در اردو بمانند. من کسانی را که فروش می آورند درک می کنم ، اما فرزندان ما فروش کافی نداشته اند. زیرساخت های ما امن است اما شما تضمین می کنید که کشتی گیر یک سال و دو ماه مدال می گیرد. همه انتقاد می کنند ، وزن را از نظر وزنی بررسی کنید ، من چیزی غیر حرفه ای نگفتم ، چیزی نگفتم که مردم را خوشحال کند.

وی درباره چگونگی درخواست قالیباف برای کمک به کشتی و اینکه آیا شما 20 میلیارد به شما اختصاص داده شده است ، توضیح داد: این پول 60 میلیارد تن برای کشتی بود ، اما شب گذشته 40 میلیارد به سایر زمینه ها اختصاص یافت. که آنها جانشان را گرفتند. یک فدراسیون گفت که اعزام ما فراتر از کشتی است. بگذارید شما را روشن کنم ، کشتی دو رشته آزاد و غربی است. آقای لالویچ به من گفت: “متشکرم ، شما آمدید و دوره ها را مستقل کردید.” هیئت مدیره ، وزارتخانه و مجلس باید این را بدانند.

وزیر امور خارجه اضافه کرد: “یک سال پیش گفتم مشکل بودجه وجود دارد ، من علاقه ای به فدراسیون ندارم ، با یک کودک بیمار به قزاقستان رفتم و همه هرچه می خواستند گفتند ، مشکلی برای کشتی وجود ندارد.” آنها تهمت زدند در فضای مجازی ، اما بحث بودجه کشتی مهم است. من 51 نفر را به قزاقستان بردم ، خودم هزینه بلیط را پرداخت کردم ، 2 میلیارد تن برای بلیط یکی از سفرهایم هزینه شد. هزینه هر نفر برای هر شب 180 یورو است و می توانید هزینه آن را محاسبه کنید. او هر روز 50 میلیون کودک را در اردوگاه می گذراند. 60 میلیارد بدهی داشتیم که از این مبلغ به جز یکی از 450 میلیون تشکی که وی شکایت کرده است ، بدهی داشتیم. بهترین کاری که ما انجام داده ایم سندی در مورد توسعه کشتی است. ما 700 اتوبوس تهیه کردیم. من با کسی بحث نمی کنم و با کسی بی ادب نیستم ، اما حقیقت را می گویم.

دبیر ادامه داد: باید از مسئولان این منطقه برای مسابقات جام تاج و تخت در چابهار تشکر کنم. ما هر کاری که بتوانیم انجام می دهیم. ما قبل از المپیک به آرامش نیاز داریم ، اما دلیل نمی شود که سکوت کنم.

رئیس فدراسیون کشتی یادآور شد: من همچنین به وزیر گفتم که اگر صحبتی نمی کردم قایق را به طور قانونی تسلیم نمی کردم؟ ما با وزارتخانه یا هیئت مدیره مشکلی نداریم اما بودجه دو یا چهار است. همه می خواستند از من برای المپیک انتقاد کنند ، نه کسانی که کشتی را می فهمند ، نه کسانی که می بینند. نام کشتی گیران ما را با حریفان بنویسید و سپس ببینید چه می گویم.

وزیر امور خارجه در مورد نتایج کشتی در المپیک سیدنی گفت: ما در سیدنی 5 موقعیت طلایی داشتیم اما با زور مدال گرفتیم. اگر یک بار علی حیدری ، عباس جدیدی ، رسول خادم ، کمیل قاسمی ، امید نوروزی بگویند که ما 4-5 طلا گرفتیم ، می توانید روی حرف های آنها حساب کنید ، اما آنها چنین حرف هایی نمی زنند. اینها کلمات ناامیدکننده ای نیستند. هیئت مدیره امسال 2 میلیارد پول داد ، ما 250 میلیون روی آن گذاشتیم و پول سفر ما شد.

انتهای پیام

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.