بحرین رسما میزبان مقدماتی جام جهانی شد؟/عکس

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

بحرین رسما میزبان مقدماتی جام جهانی شد؟/عکس

بحرین رسما میزبان مقدماتی جام جهانی شد؟/عکس https://sports-news.ir/بحرین-رسما-میزبان-مقدماتی-جام-جهانی-شد/ اخبار ورزشی Sat, 01 May 2021 22:02:03 0000 ورزشی https://sports-news.ir/بحرین-رسما-میزبان-مقدماتی-جام-جهانی-شد/

به گزارش یک خبرگزاری اخبار ورزشی؛ طبق برنامه اعلام شده در سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا ، تیم ملی فوتبال ایران برای بازی در دور برگشت مقدماتی جام جهانی 2022 و رفتن به مصاف حریفان خود باید به بحرین سفر کند. تیم ملی کشورمان ابتدا باید در تاریخ 13 ژوئن به هنگ کنگ سفر کند. …

منبع: سایت اسپرت نیوز
بحرین رسما میزبان مقدماتی جام جهانی شد؟/عکس

به گزارش یک خبرگزاری اخبار ورزشی؛ طبق برنامه اعلام شده در سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا ، تیم ملی فوتبال ایران برای بازی در دور برگشت مقدماتی جام جهانی 2022 و رفتن به مصاف حریفان خود باید به بحرین سفر کند.

تیم ملی کشورمان ابتدا باید در تاریخ 13 ژوئن به هنگ کنگ سفر کند. و 4 روز بعد ، در 7 ژوئن ، او در برابر بحرین قرار می گیرد. تیم ملی باید 21 ژوئن با کامبوج دیدار کند و 25 ژوئن به مصاف عراق می رود.

با این وجود بعید به نظر می رسد نتیجه اعتراض فدراسیون فوتبال ایران به CAS برای پس گرفتن میزبان از بحرین چیزی غیر از میزبانی همسایه جنوبی ایران باشد.

بحرین رسما میزبان مقدماتی جام جهانی است؟  / عکس

254 251

منبع: سایت اسپرت نیوز
بحرین رسما میزبان مقدماتی جام جهانی شد؟/عکس

۰ ۰

نكات مهم قبل از خريد آموزش زبان نصرت انگليسي

۴ نكته مهم قبل از خريد آموزش زبان نصرت انگليسي (حتما بخوانيد!)

در اين پست تجربه شخصي خودم و چند تن از دوستانم كه در زبان انگليسي تقريبا به درجه استادي رسيده اند را به همراه چكيده اي از تحقيقات اخير انجام شده در زمينه يادگيري مكالمه انگليسي نصرت براي شما توضيح مي دهم.

احتمالا شما كه در حال خواندن اين پست هستيد، از آن دسته افرادي مي باشيد كه به دنبال يادگيري سريع و راحت مكالمه انگليسي بوده و به قول مجموعه آموزش زبان انگليسي نصرت، قرار است مكالمه را در ۹۰ روز ياد بگيريد. خب چند نكته هست كه مايلم قبل از اينكه خريد آموزش زبان نصرت را انجام دهيد، به شما گوشزد كنم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.