دیپلمات روس: مذاکرات وین در حال پیشرفت است

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

دیپلمات روس: مذاکرات وین در حال پیشرفت است

دیپلمات روس: مذاکرات وین در حال پیشرفت است https://maanews.ir/دیپلمات-روس-مذاکرات-وین-در-حال-پیشرفت-ا/ اخبار ما Tue, 04 May 2021 03:12:33 0000 بین الملل https://maanews.ir/دیپلمات-روس-مذاکرات-وین-در-حال-پیشرفت-ا/ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین اخبار ما ، میخائیل اولیانوف ، نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین ، از گزارش ها و اظهار نظرها درباره عدم پیشرفت در مذاکرات احیای شورای امنیت سازمان ملل در وین انتقاد کرد. اولیانوف صبح روز سه شنبه در سایت توییتر وی نوشت: “با …

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین اخبار ما ، میخائیل اولیانوف ، نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین ، از گزارش ها و اظهار نظرها درباره عدم پیشرفت در مذاکرات احیای شورای امنیت سازمان ملل در وین انتقاد کرد.

اولیانوف صبح روز سه شنبه در سایت توییتر وی نوشت: “با کمال تعجب ، من نظرات برخی تحلیل گران را که ادعا می کنند گفتگوهای وین در مورد بوریام در حال سقوط است ، خوانده ام.”

وی افزود: این عقاید غلط کسانی است که با تلاش برای تقویت رژیم منع گسترش سلاح های هسته ای بر اساس LPG مخالفت می کنند. “در حقیقت ، مذاکرات در حال پیشرفت است.”

اگرچه دولت بایدن تمایل به بازگشت به برجام را ابراز داشته است ، اما دولت جدید آمریكا مانند دولت قبلی همچنان سیاست مشابهی را در قبال ایران دنبال می كند و بازگشت ایران به تعهدات كامل برجام را پیش شرط لغو تحریم های جمهوری اسلامی قرار داده است. مقامات ایرانی بارها تأکید کرده اند که ایالات متحده باید قبل از بازگشت به شورای امنیت ، تمام تحریم های ایران را لغو کند.

در دور جدید جلسه کمیسیون جامعه برجام ، که در 27 مه در وین برگزار شد ، شرکت کنندگان تصمیم گرفتند روند گفتگو را تسریع کنند و توافق کردند که فعالیت های گروه های متخصص از دو زمینه رفع تحریم ها و هسته اصلی را به سرعت و فشرده ادامه دهند. شیوه. یک گروه ترتیبات اجرا تشکیل می شود تا در مورد تنظیمات عملی لازم برای اجرای رفع تحریم ها و بازگشت بعدی ایالات متحده به شورای امنیت سازمان ملل بحث کند.

جوزف بورل ، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا صبح امروز با تأکید بر اینکه آنها در نشست G7 در لندن گفتگوی مهمی درباره ایران داشتند ، بر ضرورت استفاده از فرصت کنونی برای بازگشت ایالات متحده به شورای امنیت تأکید کرد. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام /


۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.