کناره‌گیری ماشین‌سازی از کلیه فعالیت‌های فوتبالی

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

کناره‌گیری ماشین‌سازی از کلیه فعالیت‌های فوتبالی

کناره‌گیری ماشین‌سازی از کلیه فعالیت‌های فوتبالی https://sports-news.ir/کناره‌گیری-ماشین‌سازی-از-کلیه-فعالی/ اخبار ورزشی Mon, 03 May 2021 14:25:21 0000 ورزشی https://sports-news.ir/کناره‌گیری-ماشین‌سازی-از-کلیه-فعالی/

باشگاه ماشین سازی به دلیل عدم پرداخت بدهی های خود توسط شهرداری تبریز ، از همه فعالیت های فوتبال کناره گیری کرد. به گزارش اخبار ورزشی ، باشگاه ماشین سازی در بیانیه ای اعلام کرد: پس از اعلام تعلیق فعالیت های باشگاه ماشین سازی ، استاندار آذربایجان شرقی دستور داد تا مشکلات این باشگاه برطرف …

منبع: سایت اسپرت نیوز
کناره‌گیری ماشین‌سازی از کلیه فعالیت‌های فوتبالی

باشگاه ماشین سازی به دلیل عدم پرداخت بدهی های خود توسط شهرداری تبریز ، از همه فعالیت های فوتبال کناره گیری کرد.

به گزارش اخبار ورزشی ، باشگاه ماشین سازی در بیانیه ای اعلام کرد: پس از اعلام تعلیق فعالیت های باشگاه ماشین سازی ، استاندار آذربایجان شرقی دستور داد تا مشکلات این باشگاه برطرف شود و مطالبات شهرداری تبریز در سال 96 پرداخت شود اما شهردار و شهر مدیر شهرداری کلانشهر تبریز همکاری کرد و در ساخت ماشین زنده ماند.

بدینوسیله اعلام می شود که با ادامه همکاری و پیگیری استاندار محترم دکتر پورمحمدی و مدیرکل ورزش و جوانان استان دکتر بهتاج ، ادعای این باشگاه توسط شهردار و شهرداری پرداخت نشده و پس از بیش از چهل روز دستور اداری پرداخت نشده است و فقط فرایند تشدید مسئولیت اجتماعی و حقوقی در این زمینه توسط این باشگاه محبوب انجام شده است.

در این شرایط بحرانی ، باشگاه ماشین سازی انتظار حمایت از هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی را دارد ، اما متأسفانه همکاری و عدم پشتیبانی همچنان ادامه دارد و ثبت قراردادهای جدید کادر فنی به دلیل مطالبات مالی هیئت مدیره از این باشگاه ، طولانی است. بنیانگذار فوتبال استان نه تنها هوادار فوتبال در شهر نیست بلکه برای انجام کارش به او اعتماد می کند و از نظر مالی به فوتبال استان نگاه می کند.

به وضوح بیان کنید تمام فعالیت های باشگاه ماشین سازی تبریز به دلیل عدم همکاری با هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی و شهرداری تبریز بسته شده است. آینده این تیم در هیئت فوتبال استان وظیفه خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: سایت اسپرت نیوز
کناره‌گیری ماشین‌سازی از کلیه فعالیت‌های فوتبالی

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.