واکسینه‌ها هم پروتکل‌ها را رعایت کنند/ نامنویسی برای واکسن نداریم

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

واکسینه‌ها هم پروتکل‌ها را رعایت کنند/ نامنویسی برای واکسن نداریم

واکسینه‌ها هم پروتکل‌ها را رعایت کنند/ نامنویسی برای واکسن نداریم https://maanews.ir/واکسینه‌ها-هم-پروتکل‌ها-را-رعایت-کنن/ اخبار ما Sun, 02 May 2021 12:26:34 0000 جامعه https://maanews.ir/واکسینه‌ها-هم-پروتکل‌ها-را-رعایت-کنن/ اخبار ما / فارس مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اهمیت واکسیناسیون در شکستن زنجیره اپیدمی کرونا ویروس ، به کسانی که واکسینه شده اند توصیه کرد که از پروتکل های بهداشتی کرونا ویروس پیروی کنند. دکتر سید روح الله حسینی روز یکشنبه ، چهارم اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران با …

اخبار ما / فارس مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اهمیت واکسیناسیون در شکستن زنجیره اپیدمی کرونا ویروس ، به کسانی که واکسینه شده اند توصیه کرد که از پروتکل های بهداشتی کرونا ویروس پیروی کنند.

دکتر سید روح الله حسینی روز یکشنبه ، چهارم اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز برنامه ملی واکسیناسیون برای سالمندان بالای هشتاد سال ، تأکید کرد: با وجود دریافت واکسن ، افراد مسن در معرض خطر عفونت و اقدامات پیشگیرانه باید جدی گرفته شود. “

مدیر روابط عمومی علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه فارس پیشتاز اجرای واکسیناسیون Covid-19 در کشور است ، اعلام کرد: زمان و زمان واکسیناسیون به دلیل عدم حضور و به تدریج اعضای گروه هدف اعلام و اطلاع رسانی می شود. در چه زمانی باید به مکانی که می توانم واکسن بزنم بروم.

ما ثبت نامی برای واکسن نداریم

حسینی گفت: در حال حاضر مجتمع بهداشتی برای ثبت نام یا تزریق واکسن به صورت حضوری به منازل مردم مراجعه نمی کند و هرگونه برنامه مرتبط با این امر از طریق صدا و سیما و سایر مسئولان رسانه ای به اطلاع شهروندان می رسد.

حسینی با تأکید بر اینکه این واکسن به معنای ایمنی شدید نیست ، گفت: دریافت کنندگان واکسن باید اقدامات بهداشتی پیشگیرانه را ادامه دهند تا زمانی که وزارت بهداشت و ستاد تاج ملی اعلام ختم تاج کنند.

حسینی همچنین گفت: تعداد آزمایش های تشخیصی مولکولی در آزمایشگاه های فارس به 838 هزار و 135 آزمایش رسید و بررسی آن آزمایش ها منجر به تشخیص نهایی 242 هزار و 545 مورد مثبت شد.

این مقام مسئول افزود: از زمان آغاز طرح شهید حاج قاسم سلیمانی ، 94 هزار و 832 آزمایش سریع در فارس انجام شده و 13 هزار و 530 بیمار مثبت شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه تعداد کل بیماران مثبت شناسایی شده در فارس 256 هزار و 75 نفر است اضافه کرد: در حال حاضر 20559 بیمار علامت دار مثبت یا مشکوک در بیمارستان های فارس وجود دارد که 139 نفر از آنها به دلیل وخیم شدن شرایط جسمی در بخش های ICU هستند.

مرگ 27 هموطن با کوید 19 در 24 ساعت گذشته

حسینی در ادامه با ابراز تأسف از کشته شدن 27 هموطن دیگر به دلیل بیماری طی یک روز گذشته تاکنون ، تعداد کل مرگ های ناشی از کوید 19 از زمان شروع شیوع بیماری در فارس در 4067 نفر و افزود که خوشبختانه 229 هزار و 96 نفر بهبود یافته اند از آغاز.

انتهای پیام

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.