یخچال فریزر ساید بای ساید Mijia Two-Door Refrigerator 483L

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

یخچال فریزر ساید بای ساید Mijia Two-Door Refrigerator 483L

یخچال فریزر ساید بای ساید Mijia Two-Door Refrigerator 483L https://mimalls.ir/product/mijia-two-door-refrigerator-483l/ https://mimalls.ir/product/mijia-two-door-refrigerator-483l/#respond نویسنده Tue, 04 May 2021 14:52:06 0000 https://mimalls.ir/?post_type=product&p=7173

ویژگی ها: دو درب، ظرفیت کل 483 لیتر، ظرفیت یخچال 273 لیتر، ظرفیت فریزر 210 لیتر، مصرف انرژی ​​0.99 کیلووات ساعت در روز، خنک کننده هوا بدون یخ زدگی

نویز: 39 دسیبل

ارتفاع: 1830 در 883 در 650 میلی متر

وزن: 73 کیلوگرم

رنگ: نقره ای

The post یخچال فریزر ساید بای ساید Mijia Two-Door Refrigerator 483L appeared first on .

 

بررسی یخچال فریزر ساید بای ساید Xiaomi Mijia 483L

امروزه یخچال فریزر از ملزومات هر خانه ای محسوب میشود که برای جلوگیری از فساد مواد غذایی مورد استفاده میگیرند. با توجه به بالا رفتن قیمت ارز و گران شدن محصولات الکترونیکی و به خصوص یخچال ها در کشور، قطعا همه ی ما به دنبال خرید محصولی هستیم که در کنار داشتن قیمتی مناسب، کارایی خوبی را نیز ارائه دهد.

شیائومی از برندهای مطرح این روزهاست که در کنار قیمتی مقرون به صرفه، کیفیت فوق العاده ای را نیز ارائه میدهد. یخچال فریزرهای ساید بای ساید این برند با آخرین تکنولوژی‌ها و جدیدترین امکانات قلب آشپزخانه شما خواهند بود.

در ادامه این مطلب به بررسی یخچال فریزر ساید بای ساید Xiaomi Mijia 483L از برند شیائومی خواهیم پرداخت.

 

طراحی یخچال فریزر ساید بای ساید شیائومی Mijia 483L

این یخچال با طراحی ساده و مینیمالیستی ، در نگاه اول چشم ها به سمت خود جذب میکند. دارای دو درب است که درب سمت چپ، یخچال با ظرفیت 273  لیتر و درب سمت راست، فریزر با ظرفیت 210 لیتر میباشند.

در مجموع ظرفیت این یخچال فریزر معادل 483 لیتر است که حجم بسیار زیادی را برای نگهداری مواد غدایی فراهم میکند. هر دو یخچال و فریزر، دارای 5 قفسه ، یک کشو و 4 قفسه روی درب می باشند .

یکی از نکات برجسته ی  این محصول، صفحه نمایش لمسی آن است که بالای درب سمت چپ دیده میشود که می تواند برای مشاهده و تنظیم مقدار زیادی از اطلاعات مانند دما و … مورد استفاده واقع شود .

این یخچال فریزر این اطمینان خاطر را به شما میبخشد که محصولات شما در طراوت کامل هستند و هم یخچال و هم فریزر مطابق تنظیماتی که شما انتخاب می کنید کار خواهند کرد.

وزن کل این یخچال فریزر ساید بای ساید 73 کیلوگرم است و ابعاد آن را به طور دقیق، در تصویر پایین ذکر شده اند.

 

ویژگی ها و قابلیت ها

این سای بای ساید هوشمند دارای سطح سر و صدای 39 دسی بل است و مجهز به فناوری جلوگیری از یخ زدگی یخچال و فریزر است و در هر 24 ساعت تنها 0.99 کیلو وات ساعت برق مصرف خواهد کرد.

 

جمع بندی

اگر به دنبال خرید یخچال فریزری جادار و با کیفیت و مقرون به صرفه هستید، در خرید یخچال فریزر  ساید بای ساید  Xiaomi Mijia 483L شک به دل خود راه ندهید. چرا که مطمئن باشید باز هم شیائومی اطمینان شما را جلب خواهد کرد و رضایت شما را با خود به همراه خواهد داشت.

The post یخچال فریزر ساید بای ساید Mijia Two-Door Refrigerator 483L appeared first on .

https://mimalls.ir/product/mijia-two-door-refrigerator-483l/feed/ 0

منبع :فروشگاه اینترنتی می مالز
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.