آمریکا در سیاست‌های پدافند موشکی تجدید نظر می‌کند

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

آمریکا در سیاست‌های پدافند موشکی تجدید نظر می‌کند

آمریکا در سیاست‌های پدافند موشکی تجدید نظر می‌کند https://sports-news.ir/آمریکا-در-سیاست‌های-پدافند-موشکی-تجدی/ اخبار ورزشی Sat, 12 Jun 2021 03:45:58 0000 عمومی https://sports-news.ir/آمریکا-در-سیاست‌های-پدافند-موشکی-تجدی/

لئونور تومرو ، دستیار وزیر دفاع در امور هسته ای و موشکی گفت: “این بررسی ها با استراتژی دفاع ملی مطابقت دارد و به رویکرد بازدارندگی یکپارچه پنتاگون کمک خواهد کرد.” تومرو گفت این مطالعه با آژانس ها و سازمان های مختلف پنتاگون از جمله آژانس دفاع موشکی هماهنگ خواهد شد. وی گفت: “ما تهدیدات …

منبع: سایت اسپرت نیوز
آمریکا در سیاست‌های پدافند موشکی تجدید نظر می‌کند

لئونور تومرو ، دستیار وزیر دفاع در امور هسته ای و موشکی گفت: “این بررسی ها با استراتژی دفاع ملی مطابقت دارد و به رویکرد بازدارندگی یکپارچه پنتاگون کمک خواهد کرد.”

تومرو گفت این مطالعه با آژانس ها و سازمان های مختلف پنتاگون از جمله آژانس دفاع موشکی هماهنگ خواهد شد.

وی گفت: “ما تهدیدات موجود در محیط امنیتی را بررسی خواهیم كرد تا ببینیم چگونه می توانیم برنامه دفاع موشكی برای دفاع از كشور و منطقه خود داشته باشیم.”

این بررسی ها بخشی از “استراتژی دفاع ملی” است که تومرو گفت باید تا ژانویه 2022 تکمیل شود.

تومرو گفت که هدف از این بررسی اطمینان از توانایی های دفاعی ایالات متحده در برابر ICBM ، “کشورهای سرکش” است. وی گفت: دفاع موشکی باید بتواند ما را در برابر حملات محدود ICBM محافظت كند.

حدود 10 روز پیش ، آژانس دفاع موشکی آمریکا اعلام کرد که در طی این آزمایش ، یک ناو جنگی آمریکایی موفق به هدف قرار دادن موشک بالستیک میان برد نشد.

آژانس دفاع موشکی ایالات متحده در بیانیه 30 ژوئن اعلام کرد ، هدف از این آزمایش نشان دادن توانایی یک ناو جنگی مجهز به سیستم دفاعی Aegis در شناسایی ، ردیابی و درگیری یک هدف موشک بالستیک میان برد است.

آژانس بدون جزئیات بیشتر اعلام کرد که سیستم دفاعی مستقر در ناو جنگی موفق به رهگیری موشک نشده است.

سپر دفاع موشکی یک سیستم دفاع موشکی بالستیک است که توسط ایالات متحده استفاده می شود. این سیستم به کشتی های جنگی این امکان را می دهد تا موشک های بالستیک دشمن را منهدم کنند. این سیستم از موشک هایی مانند “Rim-67 Standard” ، “Rim 161 Standard 3” و “Tod” استفاده می کند.

311311

منبع: سایت اسپرت نیوز
آمریکا در سیاست‌های پدافند موشکی تجدید نظر می‌کند

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.