بازی با عراق حساس‌تر از بحرین است/ صعود به دور بعدی جشن ندارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

بازی با عراق حساس‌تر از بحرین است/ صعود به دور بعدی جشن ندارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

بازی با عراق حساس‌تر از بحرین است/ صعود به دور بعدی جشن ندارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://maanews.ir/بازی-با-عراق-حساس‌تر-از-بحرین-است-صعود/ اخبار ما Thu, 10 Jun 2021 12:25:30 0000 تندرستی https://maanews.ir/بازی-با-عراق-حساس‌تر-از-بحرین-است-صعود/ به گزارش خبرنگار مهرا ، علیرضا بیرانوند که باز هم دروازه بان اصلی بازی برگشت مقدماتی گروه C برای جام جهانی 2022 قطر است ، درباره اوضاع تیم ملی در بحرین گفت: خدا را شکر که شرایط خوبی داریم و امیدوارم که بازی خواهیم کرد. “بگذارید فردا مقابل کامبوج پیروز شویم. پس از آن به …

به گزارش خبرنگار مهرا ، علیرضا بیرانوند که باز هم دروازه بان اصلی بازی برگشت مقدماتی گروه C برای جام جهانی 2022 قطر است ، درباره اوضاع تیم ملی در بحرین گفت: خدا را شکر که شرایط خوبی داریم و امیدوارم که بازی خواهیم کرد. “بگذارید فردا مقابل کامبوج پیروز شویم. پس از آن به آخرین بازی خواهیم رسید و هنوز به دنبال برد هستیم.

وی در مورد پیروزی قاطع تیم ملی ایران با نتیجه 3 بر صفر مقابل بحرین ، افزود: وقتی می خواستیم به بحرین بیاییم فشار زیادی به تیم ملی وارد می شد اما خوشبختانه اکنون اوضاع با توجه به نتایج متفاوت است ما به دست آوردیم

بیرانوند ادامه داد: واقعاً استرس زیادی در تیم وجود داشت. اکنون بسیار خوشحالیم که در دو بازی قبلی پیروز شدیم ، به جدول سایر گروه ها نگاه نمی کنیم تا ببینیم چه نتیجه ای خواهد داشت.

وی با بیان شرایط اردوی تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: انرژی که بازیکنان و کادر فنی خصوصاً آقای وحید هاشمیان و کریم باقری کمک زیادی به تیم می کنند. من همچنین باید متشکرم از فدراسیون برای انجام آنچه بازیکنان تیم می خواستند ، آقای عزیزی خادم.

بیرانوند درباره دیدار حساس تیم ملی ایران برابر عراق گفت: “این مسابقه همیشه سخت بوده است ، تا آنجا که به یاد دارم و من در تیم ملی بودم. ما یک بار آنها را در مسابقات مقدماتی قبل از جام ملت های آسیا 2015 به دست آوردیم و من برنده شدم. من خودم پس از آن پیروز شدم ، فکر نمی کنم ما 10 سال عراق را در بازی رسمی شکست دهیم. امیدوارم این اتفاق در بحرین بیفتد.

وی درباره شرایط تیم ملی ایران توضیح داد: بازیکنان تیم ملی نسل جدید در بهترین تیم های باشگاهی اروپا بازی می کنند. برد خارق العاده مقابل بحرین برای این بازیکنان آسان است. ما اکنون نشان داده ایم که در کشورهای عربی بدون استرس می توانیم پیروز شویم. چند روز پیش شاهد یک بازی یک بر یک با بحرین به هدایت آقای کی روش بودیم. در آن مسابقه مجتبی جباری می توانست در دقیقه 95 برای بحرین گل تساوی را به ثمر برساند ، اما آنها را در بازی برگشت بدست آوردیم. می خواهم بگویم پیروزی بحرین اتفاق خوبی برای تیم ملی بود و این مسئله مهمی است.

بیرانوند انگیزه قهرمانی این تیم در منامه را یادآور شد: ما وقتی او هنگام خواندن سرود تیم ملی با بحرین به مسابقه رفت بسیار ناراحت شدیم.

بیرانوند دیدار احساسی تیم ملی را فاش کرد و گفت: دو روز قبل از بازی با بحرین ، این دیدار احساساتی شد. در آن جلسه ، همه بازیکنان تیم از شکست خارج از خانه ناراحت بودند. وحید امیری در این جلسه گفت که ممکن است در بعضی از مسائل خارج از زمین خیلی قدرتمند نباشیم که اکنون باید در داخل زمین چمن جبران کنیم. سردار به درستی گفت کسانی که به سرود تیم ملی احترام نمی گذارند هرگز فراموش نمی شوند.

وی همچنین درباره مسابقه کامبوج صحبت کرد و گفت: در هر صورت اوضاع کامبوج به گونه ای است که احتمالاً آخرین گروه تیم خواهد بود و طبق قوانین جدید نتیجه این مسابقه و نتیجه نخواهد بود. این یک مسابقه رسمی است. ” امیدوارم انرژی بازی با عراق را حفظ کنیم.

بیرانوند درباره آخرین بازی تیم ملی ایران مقابل عراق در مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر توضیح داد: “آخرین بازی را که با آنها انجام دادیم شکست خوردیم و به یاد دارم عراقی ها بسیار خوشحال بودند. عراق بسیار حساس است و من فکر می کنم آنها هر دو حساس هستند. “به همان اندازه بازی با بحرین. مطمئناً اگر عراق پیروز شود ، مردم ایران دو برابر خوشحالتر از زمانی خواهند بود که بحرین را با سه گل شکست دهیم.

بیرانوند در مورد پیچیدگی جدول گروه C قبل از بازی برگشت ، افزود: “ما مقصر بودیم. ما همه چیز را سخت کردیم ، در دور اول دو بازی مقابل عراق و بحرین شکست خوردیم و مردم ایران را بیهوده نگران کردیم. بازیکنان فعلی ستاره های اروپایی هستند. تیم من فکر می کنم موقعیت ایران نباید اینجا باشد.

وی در مورد احتمال صعود تیم ملی ایران به مرحله نهایی صعود به جام جهانی قطر گفت: “وقتی به اردو در جزیره کیش رفتیم ، آن مرد به ما گفت که باید بعد از بحرین و برخاستن از گروه گفت. چرا او باید جشن بگیرد؟ “این مرحله برای ایران همیشه آسان بوده است ، انشاالله وقتی به جام جهانی صعود می کنیم جشن می گیریم.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.