باتری نیم قلمی آلکالاین شیائومی مدل ZI7 بسته 10 عددی

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

باتری نیم قلمی آلکالاین شیائومی مدل ZI7 بسته 10 عددی

باتری نیم قلمی آلکالاین شیائومی مدل ZI7 بسته 10 عددی https://mimalls.ir/product/xiaomi-zi7-aaa-battery/ https://mimalls.ir/product/xiaomi-zi7-aaa-battery/#respond نویسنده Sat, 12 Jun 2021 08:18:15 0000 https://mimalls.ir/?post_type=product&p=7719

نوع باتری: آلکالاین

ولتاژ: 1.5 ولت

سایز: نیم قلمی AAA

تعداد: 10 عدد

قابلیت شارژ مجدد: ندارد

ویژگی ها: تکنولوژی هیتاچی مکسل، جریان خروجی یکنواخت، ظرفیت بالا بدون افزایش حجم باتری Steel Stretching Technique، قابلیت ماندگاری و حفظ انرژی تا 7 سال (عمر فروشگاهی)، دوستدار محیط زیست، مقاوم در برابر اتصال کوتاه و نصب نادرست باتری، دارای جعبه نگهدارنده پلاستیکی شفاف

The post باتری نیم قلمی آلکالاین شیائومی مدل ZI7 بسته 10 عددی appeared first on .

 

معرفی و بررسی باتری نیم قلمی

پک باتری‌ نیم قلمی ZI7 محصول برند چینی شیائومی Xiaomi است. در باتری‌های موجود در این پک از تکنولوژی باتری‌ آلکالاین استفاده شده و باتری‌های آن می‌توانند تا سال‌ها انرژی خود را حفظ کنند. این باتری‌های 1.5ولتی در بسته‌بندی 10عددی عرضه می‌شوند و رنگ‌بندی زیبا از جذابیت‌های پک ZI7 به‌شمار می‌رود.

این رنگ‌بندی زیبا برای نگهداری باتری‌ها با هدف کلکسیونی ایجاد انگیزه می‌کند و حتی پس از مصرف هم می‌توان از زیبایی آن‌ها برای دکوراسیون اتاق استفاده کرد. نوع باتری‌ها نیم‌قلمی است و با استاندارد AAA مطابقت دارند. باتری‌های آلکالاین قابلیت شارژ ندارند؛ اما وجه تمایز آن‌ها با سایر باتری‌ها در ماندگاری آن‌هاست.

باتری‌های ZI7 شیائومی می‌توانند تا سال‌ها در قفسه‌ی فروشگاه‌ها انرژی خود را حفظ کنند و آماده‌ی مصرف باشند؛ درنتیجه نگران خرید تعداد زیاد این باتری‌های باکیفیت و نگهداری آن‌ها در منزل برای روز مبادا نباشید.

سلول‌های این باتری‌ها بدون افزایش حجم، ظرفیت بیشتری نسبت به باتری‌های کربنی دارند و انرژی خروجی آن‌ها روند یکنواخت و پایداری دارد. اختلاف‌پتانسیل آن‌ها 1.5 ولت است که برای استفاده در اسباب‌بازی، ماوس و کیبورد بی‌سیم، رادیوهای کوچک و سایر تجهیزاتی که از باتری نیم‌قلمی تغذیه می‌کنند، مناسب است.

این باتری‌ها در یک محفظه‌ی پلاستیکی مانند مداد شمعی در کنار هم قرار گرفته‌اند و برای نگهداری باتری‌ها هم می‌توانید از همین جعبه استفاده کنید. باتری‌های پک ZI7 شیائومی به دلیل رنگارنگ‌بودن به باتری‌های رنگین‌کمانی معروف شده‌اند و می‌توانند به‌عنوان دکوری خوش‌رنگ ‌و لعاب، قسمتی از میز کار شما را به خود اختصاص دهند.

باتری‌ قلمی آلکالاین ZI5 محصولی از شرکت شیائومی با همکاری هیتاچی ماکسل است که دارای 10 عدد باتری قلمی آلکالین 1.5 ولتی است که دارای رنگ بندی متنوع و جعبه ی نگهدارنده ی پلاستیکی شفاف می باشد. این باتری قابلیت شارژ شدن ندارد، اما 4 برابر از باتری های معمولی قوی تر است و 7 سال تاریخ مصرف دارد.

The post باتری نیم قلمی آلکالاین شیائومی مدل ZI7 بسته 10 عددی appeared first on .

https://mimalls.ir/product/xiaomi-zi7-aaa-battery/feed/ 0

منبع :فروشگاه اینترنتی می مالز
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.