شارژر فندکی شیائومی 70MAI Midrive CC02 Dual USB Car Charger

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

شارژر فندکی شیائومی 70MAI Midrive CC02 Dual USB Car Charger

شارژر فندکی شیائومی 70MAI Midrive CC02 Dual USB Car Charger https://mimalls.ir/product/70mai-dual-usb-car-charger-cc02/ https://mimalls.ir/product/70mai-dual-usb-car-charger-cc02/#respond نویسنده Tue, 15 Jun 2021 09:38:56 0000 https://mimalls.ir/?post_type=product&p=7755

مدل: Midrive CC02

نوع شارژ: QC 3.0 Fast Charging

درگاه خروجی: 2 عدد USB

ورودی: 12 تا 24 ولت

خروجی: 2V/24V

خروجی مشکی: 5V/1A

خروجی نارنجی: 5V/3A, 9V/2A, 12/1.5A

دمای کاری: 0 تا 30 درجه

دمای ذخیره سازی: 30 تا 80 درجه

The post شارژر فندکی شیائومی 70MAI Midrive CC02 Dual USB Car Charger appeared first on .

قیمت و خرید شارژ فندکی شیائومی

با روی کار آمدن گوشی های هوشمند و انواع گجت هوشمند زندگی ما هرچه بیشتر به سوی دیجیتای شدن می رود و وجود تکنولوژی در زندگی ما اجتناب ناپذیر شده است. تقریبا دیگر هیچ فردی وجود ندارد که گوشی هوشمند یا سایر لوازم دیجیتالی را همراه خود نداشته باشد. از این رو، همیشه یکی از دغدغه های کاربران از دست دادن شارژ باتری می باشد. در اینجاست که شارژ فندکی شیائومی به داد ما می رسد و می توانیم با خیال راحت بدون نیاز به پاور بانک به مسیر خود ادامه دهیم و نگران تمام شدن شارژ باتری نباشیم.

قیمت شارژر فندکی شیائومی بسیار مناسب است و به تازگی وارد بازار ایران شده است و به دلیل وزن سبک و ابعاد مینیمالیستی که دارد می توانید در داشبورد ماشین آن را حمل کنید. نکته مورد اهمیت دیگر این است که شارژر دارای 2 پورت می باشد و قادر است همزمان 2 گوشی هوشمند را شارژ کند.

 

طراحی و ساخت

شارژر فندکی شیائومی علاوه بر اینکه طراحی شیک و زیبایی دارد، سایز کوچکی دارد و بدون اشغال فضای زیاد به راحتی درون داشبورد ماشین جای می گیرد. وزن آن تنها 15.9 گرم است و ابعاد آن 26 در 26 در 54 میلی متر است، از این رو به حتی می توانید در کیف یا جیب خود آن را حمل کنید. در ادامه، از دیگر ویژگی هایش این است که به دلیل طراحی کوجکش حتی در طول شارژ دهی طولانی به بدنه داخلی ماشین آسیب نمی زند.

پورت USB شارژ فندکی شیائومی 70mai

شارژر فندکی شیائومی MIDRIVE CC02 مجهز به پورت دوگانه است و از 2 پورت USB برخوردار است که هر 2 از شارژ سریع پشتیبانی می کنند که حداکثر خروجی 3 تا 4 آمپری دارند و قادر است بدون اینکه به باتری های خسارتی وارد شود 2 گوشی هوشمند یا وسیله دیجیتال دیگر همزمان شارژ کند

این دستگاه با انواع سایز های پورت های شارژر فندکی های خودرو سازگار است و طراحی 2 پورت به شکلی است که حتی در جاده های ناهموار در همگام شارژ کردن مشکلی به وجود نمی آید. در ضمن، این USB مجهز به قابلیت شارژ سریع QC 3.0 می باشد و پروسه شارژ دهی به سرع انجام می شود.

به کمک شارژر فندکی شیائومی دیگر لازم نیست نگران تمام شدن شارژ باتری لوازم الکتریکی و گوشی هوشمند خود باشید و بدون استرس می توانید در مسافرت یا سفر های طولانی از لوازم هوشمند خود لذت ببرید و نگران خاموشی دستگاه هوشمند خود نباشید.

 

عملکرد و قابلیت ها

از این شارژر فندکی می توانید برای شارژ کردن انواع موبایل هوشمند، آیپد ها، دوربین ها و کنسول های گیم استفاده کنید. به علاوه، برای شارژ کردن دستگاه هایی که از شارژ سریع پشتیبانی نمی کنند نیز کاربرد دارد و خروجی 5 ولتی یا 1 آمپری  می دهد. این محصول در برابر جریان بیش از حد، ولتاژ بیش از حد، اتصال کوتاه و دمای بالا به طور کاملا مقاوم است و از محافظت کامل برخوردار است.

 

دمای عملکردی

شارژر فندکی نوک مدادی شیائومی قادر است در دمای 0 تا 30 درجه سانتی گراد به راحتی کار کند و حتی در دمای 30 درجه تا 80 درجه سانتی گراد می تواند کار ذخیره سازی را انجام دهد و انرژی را درون خود سیو کند و آماده استفاده باشد.

 

ولتاژ ورودی و خروجی

ورودی شارژر بین 12V تا 24V می باشد و این شدت جریان ورودی تقریبا با تمامی خودروهای داخلی و خارجی نرمال سازگاری دارد. خروجی شارژر نیز 5V 3A/9V 2A/12V 1.5A است که قادر به پشتیبانی از تمامی گوشی های رده ابتدایی و میان رده می باشد و البته برای باتری های بزرگ نمی تواند در نیم ساعت شارژ را فول کند. 
              </div>
            
            <div class=۰ ۰

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.