مدل شومیز جدید 2021 (100 مدل شومیز مجلسی، شیک، بلند، حریر و ترک)

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

مدل شومیز جدید 2021 (100 مدل شومیز مجلسی، شیک، بلند، حریر و ترک)

در فروشگاه اینترنتی لباس زنانه برنس مد می توانید مدل های مختف شومیز رسمی، اسپرت و مجلسی را مطابق سلیقه خود خریداری کنید. انواع طراحی های شومیز زنانه یقه هفت، کرواتی، دلبری و مردانه با آستین های بلند و کوتاه پفی و زنگوله ای را می توانید با چند کلیک در سایت برنس مد خرید کنید. با عضویت در سایت ما از انواع حراج ها و تخفیف شومیزهای زنانه خبردار شوید.
شومیزها استایل های مختلف و اجناس متنوعی دارند، از شومیزهای مجلسی و رسمی گرفته تا راحت و روزمره. شومیزهای حریر در مهمانی های رسمی و نیمه رسمی پوشیده می شوند که می توان آنها را با اکسسوری های مختلف به خوبی ست کرد. شومیزهای گرم با بافت ضخیم تر برای فصل پاییز و یا در زیر پلیورهای بافتنی برای فصل زمستان مناسب ترند. شومیز گلدار و شومیز دانتل مجلسی از پرطرفدارترین انواع شومیز هستند. قیمت شومیز براساس نوع دوخت، جنس پارچه و سبک آن متفاوت است. انواع شومیز از شومیزهای کوتاه و فیت گرفته تا شومیزهای معمولی و آزاد با جنس حریر، کرپ، نخی و یا انواع جنس دیگر هر یک برای مراسمی خاص کاربرد دارند. برای خرید اینترنتی شومیز شیک کافیست از قد آن و میزان فیت بودن آن مطمئن شوید تا خریدی لذت بخش را تجربه کنید.
استفاده از پارچه های گلدوزی شده و گیپور یا گلدار، یکی از شیوه های جدید در طراحی دم آستین یا قسمت پایین شومیزهای مجلسی است. این مدل آستین را معمولاً به شکل کلشون میبینیم که جذابیت فوق العاده ای دارد. اکسسوری های دستدوز و سنتی انتخاب خوبی برای این مدل شومیزهای تقریباً ساده هستند . علاوه بر مدلهای قبلی، اکثر شومیزهای حریر به دلیل پارچه لخت و شیکشان در کتگوری شومیزهای مجلسی قرار میگیرند که ادامه به معرفی آنها میپردازیم . شومیزهای ترک حریر در رنگهای کمرنگ و پاستلی، انتخابهای خوبی برای مهمانیها و دورهمیها به حساب میآیند. 
قبل از ثبت سفارش حتما راهنمای سایزبندی را مطالعه نمایید. توجه :سفارشات عمده شامل جین و نیم جین پس از هماهنگی به وسیله ی باربری ارسال میگردد. مجموعه برند لقمان از سال ۱۳۶۴ در زمینه تولید، خرید و فروش پوشاک زنانه شروع به فعالیت نمود. در سال ۱۳۷۰ نام تجاری پوشاک لقمان را با هدف تولید و فروش محصولاتی با کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی، برگزید و هم اکنون از پشتوانه ربع قرن تجربه مفید در شناخت الگوهای رفتاری جامعه ایرانی برخورد دار است.
شومیزها به دلیل پوشیده بودن و مطابقت با مسائل فرهنگی مربوط به پوشش، در ایران بسیار پرطرفدارند و افراد زیادی، این لباس را در کنار شلوار یا دامن در مراسم های مهم و مهمانی ها انتخاب میکنند. در یک مدل جدید شومیز مجلسی، در قسمت شانه ها اپل کار گذاشته میشود. این مدل شومیز که یادآور سبک پوشش بانوان دهه ۶۰ ایران است، با دامن کوتاه یا شلوار چسبان، استایل مهمانی خوبی را میسازد. مدل پرطرفدار و جوان پسند بعدی، شومیز های پشت بازی هستند که در پایین کمر گره میخورند.
امروزه انتخاب پوشاک و لباس برای افراد مختلف جامعه اهمیت بسزایی دارند. در این بین بانوان حساسیت و دقت بیشتری برای انتخاب لباس به خرج میدهند. هرساله انواع مختلف مدلهای لباس زنانه و دخترانه برای فضاها و سلیقه های متفاوت در جهان طراحی و تولید میشوند. یکی از مهمترین فاکتورها برای انتخاب لباس، فرهنگ آن منطقه است. در پست های قبلی به مدلهای مانتو پرداختیم و در این پست چندین عکس و ژورنال شومیز مجلسی دخترانه و زنانه را قرار دادهایم که در ادامه مشاهده میکنید. کلمه شومیز از واژه فرانسوی آمده است که به معنای تیشرت و در کل گستره وسیعی از بلوز بانوان و یا ژاکت و هر چیزی از این دست را گویند. در ایران لباسی شبیه تونیک هست که شما می توانید زیر مانتو های جلو باز، زیر پالتو و یا حتی تکی بپوشید که جنس اغلب شومیز حریر است.
شومیز مجلسی زنانه ترک یعنی مدلهای زیبا و فاخر پوشش زنانه با طرح لاکچری و عالی در جزیره فیروزی با قیمت مناسب و ارزان. شومیزها لباسی با ظاهری کاملا متفاوت که میتواند زیبایی خانم ها را با پوشیدن انوع مدل آن زیباتر نماید و کمد لباستان را رنگین تر خواهد کرد. تا هر زمانی که دوست داشته باشید با کمی نگاه کردن به کمدلباس در کثری از ثانیه بلوز و شومیز رنگی تک مجلس مورد نظر خودتان را در سایت پوشاک زنانه و دخترانه ترک پیدا کنید.
برای خانمها مدل شومیز مجلسی حریر ترک شیک یکی از بهترین انتخاب ها هست زیرا براحتی با اغلب مدل ها ست شده و سبک جدیدو جذابی را مهیا مینماید.
البته تنوع مدلهای بلوز زنانه در جزیره فیروزی حتما شما رو به انتخاب نهایی و خرید مطمئن از یک فروشگاه اینترنتی با سابقه درخشان فروش حضوری 16 ساله خواهد نمود. بابت کیفیت محصولات باید بکلی بگیم در حد اعلا بوده و جنس موجود رو برای چندین سال در کمد لباس شیک تر از هر مدلی پیدا نمائید. شومیز مجلسی گلدار با تنوع زیاد یکی پرطرف دارترین نوع آن بحساب میاید و جنس بکار رفته در این دسته بطور کلی کاملا مرغوب درنظر گرفته می شود. برای شومیز مجلسی ترکیه ای و راحتی هر چه بهتر شما در جزیره فیروزی انواع و اقسام مدل شومیز ترک برای خانمها در سنین مختلف قرار داده شده است
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.