ایتالیا استثنایی است اما ما قهرمانی می خواهیم

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

ایتالیا استثنایی است اما ما قهرمانی می خواهیم

ایتالیا استثنایی است اما ما قهرمانی می خواهیم https://sports-news.ir/ایتالیا-استثنایی-است-اما-ما-قهرمانی-می/ اخبار ورزشی Sat, 10 Jul 2021 16:05:54 0000 ورزشی https://sports-news.ir/ایتالیا-استثنایی-است-اما-ما-قهرمانی-می/

طبق گزارش شفاف و به نقل از Sky Sports ، تیم ملی فوتبال انگلیس که برای اولین بار به فینال مسابقات یورو رسیده است ، باید در فینال به مصاف ایتالیا برود. این بازی فردا شب در ومبلی برگزار می شود. ساوت گیت ، سرمربی انگلیس در یک کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی گفت: “شما …

منبع: سایت اسپرت نیوز
ایتالیا استثنایی است اما ما قهرمانی می خواهیم

طبق گزارش شفاف و به نقل از Sky Sports ، تیم ملی فوتبال انگلیس که برای اولین بار به فینال مسابقات یورو رسیده است ، باید در فینال به مصاف ایتالیا برود.

این بازی فردا شب در ومبلی برگزار می شود.

ساوت گیت ، سرمربی انگلیس در یک کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی گفت: “شما باید در بهترین حالت خود باشید تا برابر ایتالیا پیروز شوید.” آنها یک تیم باورنکردنی هستند و بدون شک بهترین تیم به فینال راه یافته است. تیمی که بهترین عملکرد را دارد قهرمان می شود.

وی ادامه می دهد: وقتی به فینال صعود می کنید ، باید برنده شوید. انتخاب یک تیم برنده سخت است ، اما انگیزه زیادی داریم و بدنبال قهرمانی هستیم. من دو سال است که ایتالیا را تماشا کرده ام و می دانم که این تیم با مانچینی پیشرفت زیادی کرده است. آنها سبک بازی مشخص و انرژی زیادی دارند. در تیم ملی ایتالیا ، مانند هر تیم باشگاهی در این کشور ، یک رشته تاکتیکی خاص وجود دارد ، با این حال ، ما می خواهیم در ومبلی پیروز شویم.

ساوت گیت گفت: “ما در برابر تیمی بازی داریم که در سه سال گذشته بهترین عملکرد را داشته و بازیکنان باتجربه و مربیان بسیار خوبی دارد.” حضور هواداران در ومبلی قدرت ویژه ای به ما می بخشد. جو زیبایی ایجاد خواهد شد و امیدوارم از این فضا به خوبی استفاده کنیم.

منبع: سایت اسپرت نیوز
ایتالیا استثنایی است اما ما قهرمانی می خواهیم

۰ ۰

بهترین جاذبه های گردشگری ایتالیا

برای اینکه بتوانید طی مدت اقامتتان در ایتالیا برنامه ریزی مناسبی برای سفرتان داشته باشید ما یک لیست ۲۰ تایی از بهترین و دیدنی ترین جاذبه های گردشگری ایتالیا آماده کرده ایم که مطمئنا ایده های خوبی برای تعیین مقصد سفرتان به شما می دهد.

خیلی خب! فکر می کنید بهترین نقطه کشور ایتالیا کجاست؟ رم؟ ساحل آمالفی؟ جزیره کاپری؟ جزیره سیسیل؟ یا یک جای دیگر به غیر از اینها؟

۲۰ مورد از بهترین جاذبه های دیدنی ایتالیا:

۱-رم (Rome) : پایتخت

کارمان را با رم، پایتخت کشور ایتالیا شروع می کنیم. با اینکه رم یا همان Eternal City هر سال میلیون ها توریست را به خودش جذب می کند اما بر خلاف تصورتان این شهر، توریستی ترین شهر ایتالیا نیست. در واقع شهرهای فلورانس و ونیز نسبت به رم هر دو توریست ها و گردشگرهای بیشتری دارند.

رم نه تنها شهری زیبا و دیدنیست بلکه مزیت خوبش این است که با پیاده روی کردن می توانید از جاذبه های آن دیدن کنید. رم پر از بناهای باستانی و تاریخی، میادین و موزه های زیبا برای بازدید است. مکان هایی که حتما باید آنها را ببینید عبارتند از:

  • آمفی تئاتر کلوسئوم (The Coliseum)
  • فروم رم (The Roman forum)
  • پانتئون (The Pantheon)
  • چشمه تروی (Trevi Fountain)
  • میدان ناوونا (Piazza Navona)

اگر به رم رفتید به شهر واتیکان هم سری بزنید و جاذبه های زیر را از دست ندهید:

  • میدان سنت پیتر (Saint Peter’s Square)
  • بزرگترین کلیسای جهان، کلیسای سنت پیتر (Saint Peter’s Basilica)
  • کلیسای سیستین و اثر معماری معروف میکل آنژ با عنوان داوری نهایی (The Last Judgement)
  • همه موزه های موجود در واتیکان
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.