خرید اسپرسو ساز کپسولی شیائومی Scishare S1103

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

خرید اسپرسو ساز کپسولی شیائومی Scishare S1103

خرید اسپرسو ساز کپسولی شیائومی Scishare S1103 https://mimalls.ir/product/scishare-s1103-coffee-machine/ https://mimalls.ir/product/scishare-s1103-coffee-machine/#comments mimalls.admin Sun, 27 Jun 2021 14:48:09 0000 https://mimalls.ir/?post_type=product&p=7926

نام: دستگاه قهوه ساز شیائومی SCISHARE S1103 Capsule Coffee Machine

  • مناسب دم کردن: آب جوش، اسپرسو، کافه لاته، امریکانو
  • امکان تنظیم غلظت و چگالی قهوه
  • قابلیت اتصال به گوشی هوشمند ار طریق بلوتوث
  • امکان تنظیم برای انواع ماگ و لیوان
  • همراه با 40 عدد کپسول قهوه در طعم های مختلف

The post خرید اسپرسو ساز کپسولی شیائومی Scishare S1103 appeared first on .

 

ویدیو جعبه گشایی دستگاه قوه ساز SCISHARE S1103

بررسی دستگاه قهوه ساز شیائومی S1103

دستگاه قهوه ساز Scishare S1103 می تواند یکی از سریع ترین و خوشمزه ترین قهوه هایی را که تا به حال تست کرده اید را درست کند، مخصوصا وقتی اول صبح برای رفتن سر کار آماده می شوید در سریع ترین زمان ممکن می توانید یک قهوه لذیذ آماده کنید و روزتان را بسازید.

اسپرسو ساز شیائومی با استفاده از سیستم جوش مدرن می تواند قهوه ای صاف و غلیظ را تحویل شما دهد و به همین دلیل ممکن است حتی از بهترین قهوه هایی که در کافی شاپ میل کریده اید لذیذ تر باشد و مطمعنا درست کردن آن زمان و هزینه زیادی از شما نمی گیرد.

خرید دستگاه قهوه ساز شیائومی s1103خرید قهوه ساز کپسولی شیائومی S1103

 

هر فردی عطر و طعم مناسب یک کافی شاپ را می پسندد، در حالی که قهوه ساز شیائومی مدل s1103 در هزینه شما صرفه جویی می کند و می تواند با ایجاد فشار بخار 19 بار قهوه مورد علاقه شما را تحویل دهد و کافیست که چند بار آن را تست کنید و قلق مورد علاقه خود را بدست آورید.

به کمک 9 سطح لایه ای که روی لیوان ها آن می باشد می توانید غلظتی مورد پسندتان است انتخاب کنید.

به علاوه، سینی قطره ای با لیوان هایی در تمام اندازه ها سازگار است و همچنین برای ایمنی و صرفه جویی در مصرف انرژی دستگاه، پس از 15 دقیقه عدم فعالیت به طور اتوماتیک خاموش  می شود.

 

این لوازم خانگی از پمپ فشار اصلی با حداکثر فشار 19 بار تشکیل شده است و مجهز به پمپ الکترومغناطسیی حرفه ای ULKA ایتالیا می باشد و قدرت این پمپ ایتالیایی 1200 وات می باشد.

اسپرسو ساز شیائومی همچنین داری تنظیمات مختلف برای تعیین غلظت قهوه است و برند های کپسولی بسیاری را پشتیبانی می کند.

 

طراحی و ساخت دستگاه اسپرسوساز سیشر

از نظر اندازه، دستگاه قهوه ساز سیشر شیائومی دارای ابعاد 34 در 10 26 سانتی متر است و برای کنترل یا فاکشن، یک دکمه روشن و خاموش در کنار یک دکمه برای استخراج قهوه قرار دارد. در نتیجه استفاده از آن بسیار آسان و کاربردی است.

همچنین قهوه ساز شیائومی به منظور جهت دهی و کنترل جریان از طریق اهرم یک چراغ LED تعبیه شده است و همینطور دستگاه دارای 8 عدد لیوان از سایز 15 تا 85 میلی لیتر برای استفاده های گوناگون دارد.

طراحی و ساخت اسپرسوساز کپسولی شیائومی scishare s1103طراحی و ساخت اجزا داخلی و قطعات دستگاه قهوه ساز شیائومی

طراحی یک دکمه و یک نمایشگر بر روی دستگاه اسپرسو ساز کپسولی شیائومی زیبایی خاصی به آن می بخشد و همچنین کار با آن را بسیار آسان کرده است.

قهوه ساز شیائومی بسیاری از قهوه های کپسولی برند های معروف دنیا را پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید هر نوع از گران ترین یا به صرفه ترین قرص ها را خریداری و استفاده نمایید.

 

ویژگی های دستگاه قهوه ساز کپسولی

  • عملکرد سریع و آسان: کافی است آن را بچرخانید و فشار دهید.
  • پمپ فشار قوی: سیستم استخراجی که فشار 19 بار را تحمل می کند.
  • هر فنجان را سفارشی کنید: سیستم مدرن 9 سطحی به شما امکان را می دهد قدرت عطر و طعم را متناسب با سلیقه خود تنظیم کنید.
  • پس از 15 دقیقه عدم فعالیت به طور خودکار خاموش شود.
  • سینی قطره ای قابل تنظیم: مناسب با تمام اندازه های فنجان.
  • بدنه ای کوچک با ظاهری جمع و جور: می توانید آن را حتی روی میز کارتان قرار دهید.
  • سازگار با کپسول های قهوه چند مارک و برند معتبر دنیا
  •  

    به زودی استفاده از قهوه های کپسولی ترند می شود

    اسپرسو ساز شیائومی در مقایسه با قهوه ساز های معمولی سریع تر و راحت است و بنابراین روز به روز به محبوبیت آن افزوده می شود.

    کپسول هایی که از آنها برای سرو یک قهوه معطر و ذلال استفاده می شود، از ظروف پلاستیکی پلمپ شده اند و دارای بخشی از قرص های قهوه آسیاب شده اند که معمولا 9 الی 10 گرم می باشند.

    پشتیبانی دستگاه اسپرسوساز شیائومی از انواع قرص کپسولی برند های معروفپشتیبانی از اغلب قرص های کپسولی برند در سطح جهان

    کپسول به صورت دستی داخل یک نگهدارنده کپسول جای می گیرد. سپس دستگاه فویل را سوراخ می کند و آب داغ را با فشار از داخل کپسول عبور می دهد و سپس از پایین کپسول به داخل لیوان مواد را خارج می کند.

    مرتبط: یکی از محصولات پر طرفدار این شرکت تقویت کننده وای فای شیائومی پرو می باشد که قادر است پهنای باند وای فای شما را تا 150 متر مربع افزایش دهد و سیگنال ها را به نقاط کور خانه یا محل کار شما بفرستد.

    چیز هایی که راجب قهوه کپسولی نمی دانید:

    • کپسول طعم یا عطر خود را از دست نمی دهد؛
    • دستگاه یک فنجان قهوه را با قرص کپسولی سریع تر آماده می کند؛
    • هیچ صدای چرخشی وجود ندارد، زیرا دانه های قهوه را خرد نمی کند؛
    • نگهداری دستگاه آسان تر است.

     

    دستگاه قهوه کپسولی Scishare  نام جدیدی در صنعت قهوه سازی

    دستگاه اسپرسو ساز کپسولی SCHSHARE S1103 یک شرکت مستقر در چین است که شانس خوبی دارد تا به زودی با مارک های معروف قهوه ساز در جهان مقایسه شود و به رقابت بپردازند.

    شعار اصلی این سازنده قهوه ساز که در حال ظهور است، “آرام باش و از فنجان قهوه خود لذت ببر” است.

    قرص قهوه رایگان برای خرید اسپرسوساز کپسولی شیائومی s110340 عدد قرص کپسولی رایگان به همراه دستگاه قهوه ساز شیائومی

    دستگاه قهوه کپسولی هوشمند و لوازم جانبی پیشرفته آن قلب هر طرفدار قهوه را جلب کرده و این امکان را می دهد فرد روز خود را با یک قهوه لذیذ شروع کند.

     

    تنها 1 دقیقه برای آماده سازی 1 فنجان قهوه

    مهمترین چیز در زندگی امروزه پی بردن به این است که وقت با ارزش ترین چیز است و در این روز های شلوغ بدترین چیز این است که دیر از خواب بیدار شوید و وقت کافی نداشته باشید.

    خوشبختانه دستگاه اسپرسو ساز کپسولی شیائومی Scishare می تواند با سرعت هر چه تمام نیاز شما را مرتفع کند و از لحاض مزه هم می تواند حتی بهتر از قهوه های موجود در کافی شاپ باشد.

     

    کوتاه یا بلند — دستگاه هر سایز لیوانی را پشتیبانی می کند

    برای قهوه ساز شیائومی لیوان های متعددی در نظر گرفته شده است که هر یک می تواند مناسب برای یک زمان یا یکی از اعضای خانواده باشد، به طور مثال کودکان لیوان های کوچک تر را دوست دارند.

    دستگاه قهوه ساز کپسولی شیائومی S1103 دارای نازلی است که از درون آن قهوه زلالی خارج می شود و ارتفاع آن تا سطح دستگاه به اندازه کافی بزرگ می باشد که سایز های بزرگ لیوان را زیرش قرار دارد.

     

    سیستم تنظیم شدت و چگالی قهوه

    برخی از افراد قهوه ملایم را ترجیه می دهند، در حالی که دیگران قهوه معتدل یا قهوه غلیظ را می پسندند. لیوان های اسپرسو ساز شیائومی دارای شیار هایی می باشند که می توانید نسبت به بزرگی لیوان میزان غلظت قهوه را تنظیم کنید و میزان مورد اندازه خود را بست آورید.

    دکمه کنترل در مقابل نوک انگشت شما است، بنابراین از ضامن استفاده کنید و یکی از 9 سطح چگالی قهوه را انتخاب کنید.

     

    پمپ قدرتمند برای استخراج اسپرسو

    عملکرد و موتور قدرتمند ایتالیایی دستگاه اسپرسوساز کپسولی شیائومی سیشرمراحل ورد و چرخش قهوه کپسولی و عملکرد قدرتمند موتور ایتالیایی

    اسپرسو ساز کپسولی شیائومی Scishare مجهز به فناوری جدید استخراج قهوه است تا بتوانید لذیذ ترین اسپرسو را به سرعت و بدون سر و صدا درست کنید.

    دستگاه قهوه ساز سیشر شیائومی با استفاده از پمپ فشار قوی ULKA که جنسش ایتالیایی است، آب را در دمای مناسب از طریق کپسول قهوه وارد می کند. فشار پمپ 19 بار است و این توانایی را دارد با سرعت و دمای زیاد قهوه خوشمزه ای آماده کند.

     

    دستگاه دم می کند، سرویس می دهد و خاموش می شود!!!

    علاوه بر اینکه دستگاه قهوه ساز کپسولی شیائومی S1103 از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است، بلکه نگاه داریش نیز بسیار آسان است.

    تمیز کردن این دستگاه نه تنها خسته کننده نیست، بلکه مثل یک بازی سرگرم کننده است، زیرا پس از تولید قهوه خودش قرص قهوه را وارد سطل زباله اش می کند.

    خاموش شدن اتومایتیک پس از 15 دقیقه اسپرسوساز کپسولی شیائومیقهوه ساز کپسولی به طور اتوماتیک پس از 15 دقیقه عدم فعالیت خاموش می شود

    این قهوه ساز دارای مخزن آب 0.54 لیتری است و به این معنی است که شما مجبور نیستید هر روز آن را پر کنید، زیرا در فرآیند تحویل قهوه یک دکمه و یک ضامن تمام آنچه نیاز باشد را انجام می دهند.

    دستگاه اسپرسو ساز کپسولی شیائومی همچنین دارای یک ویژگی مفید خاموش کردن خودکار است که به شما کمک می کند در صورت استفاده نشدن در مصرف انرژی صرفه جویی کنید، زیرا دستگاه پس از 15 دقیقه عدم فعالیت خاموش می شود.

     

    محدودیتی در انتخاب مارک های تولید کننده کپسول وجود ندارد

    بر اساس سایت Aliexpress بسیاری از دستگاه های قهوه ساز فقط با مارک خاصی از قرص های کپسولی کار می کنند:

    و به این معنی است که در انتخاب برخی از برند های معروف محدود می باشید. خوشبختانه دستگاه قهوه ساز و اسپرسو ساز کپسولی شیائومی S1103 این امکان را به شما می دهد مزه های مختلف از برند های مختلف امتحان کنید.

     

    The post خرید اسپرسو ساز کپسولی شیائومی Scishare S1103 appeared first on .

    https://mimalls.ir/product/scishare-s1103-coffee-machine/feed/ 4

    منبع :فروشگاه اینترنتی می مالز
    ۰ ۰
    تا كنون نظري ثبت نشده است
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.