واکنش ابراهیم شکوری به ادعای تبانی پرسپولیس با ماشین سازی

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

واکنش ابراهیم شکوری به ادعای تبانی پرسپولیس با ماشین سازی

واکنش ابراهیم شکوری به ادعای تبانی پرسپولیس با ماشین سازی https://sports-news.ir/واکنش-ابراهیم-شکوری-به-ادعای-تبانی-پرس/ اخبار ورزشی Mon, 26 Jul 2021 13:53:10 0000 ورزشی https://sports-news.ir/واکنش-ابراهیم-شکوری-به-ادعای-تبانی-پرس/

ابراهیم شکوری درباره سومین برد پرسپولیس مقابل تراکتورسازی و فاصله کم سرخپوشان با پنجمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر اظهار داشت: بازی سختی بود. وقتی دیگر تیم ها ببینند پرسپولیس چهار بار قهرمان لیگ شده و تقریباً موفق به کسب پنجمین قهرمانی پیاپی شده است ، قطعاً می خواهند عملکرد متفاوتی از آنچه که داشتند …

منبع: سایت اسپرت نیوز
واکنش ابراهیم شکوری به ادعای تبانی پرسپولیس با ماشین سازی

ابراهیم شکوری درباره سومین برد پرسپولیس مقابل تراکتورسازی و فاصله کم سرخپوشان با پنجمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر اظهار داشت: بازی سختی بود. وقتی دیگر تیم ها ببینند پرسپولیس چهار بار قهرمان لیگ شده و تقریباً موفق به کسب پنجمین قهرمانی پیاپی شده است ، قطعاً می خواهند عملکرد متفاوتی از آنچه که داشتند نشان دهند. خوشبختانه کودکان می توانند عملکرد خوبی از خود نشان دهند. البته ممکن است بازی اهداف بیشتری داشته باشد ، اما با توجه به شرایط سخت بازی ، فکر می کنم نتیجه خوب باشد.

وی درباره دیدار با پیکان و نگرانی هواداران درباره دست کم گرفتن این تیم توضیح داد: در ابتدا می خواهم از همه اعضای تیم و باشگاه تشکر کنم. تیم ما 15 ماه است که در مسابقات فشار بالا شرکت می کند. از لیگ قهرمانان آسیا تا سوپرجام ، ما واقعاً باید بازیکنان و کادرفنی خدا را توانمند کنیم. اکنون بیشتر بازیکنان ما ملی هستند و ما کادر فنی قدرتمندی داریم که می دانند فوتبال تا سوت پایان ادامه خواهد داشت. بچه ها برد مقابل تراکتور و همچنین ماشین را فراموش کرده بودند و همه اعضای تیم و باشگاه می دانستند که ما باید جمعه را با موفقیت از زمین خارج کنیم تا این یک اتفاق تاریخی باشد.

وی در پاسخ به اینکه تیم پیکان با 5 گل ماشین سازان را نیز شکست داد ، اما طی هفته گذشته پرسپولیس به برنده شدن در مسابقات مقابل ماشین آلات متهم شد ، به اخبار ورزشی گفت: “با توجه به تصمیم گیری ماشین سازی سقوط ، این یک نتیجه عادی. تصمیم روز گذشته پیکان جواب داد. این برای کسانی که می خواهند پرسپولیس را کنار بگذارند بسیار قوی است. همانطور که گفتم این خصومت برای تیمی وجود دارد که چهار فصل پیروز شده و در آستانه یک قهرمانی پنجم است. در فوتبال همه می دانند آنچه در زمین اتفاق می افتد مهم است و خدا را شکر تیم ما با تمام وجود در زمین کار می کند. ما به خوبی می دانیم که باید اتفاقات بازی قبلی را فراموش کنیم و روی بازی بعدی تمرکز کنیم.

شکوری در مورد پاداش های باشگاه پرسپولیس به اعضای تیم ، قبل از بازی با تراکتور و اینکه آیا سایر پاداش ها قبل از پایان هفته پرداخت می شود ، گفت: از نظر بحث های مالی ، باشگاه پرسپولیس به عنوان باشگاهی با نام دولتی اما با استفاده از بودجه های دولتی او نیست ، او همیشه تحت ستم است. این پاداش احتمالاً کمترین کاری است که می توان برای تیم خوب ما انجام داد. قطعاً نیازی به کمک باشگاهی است که تقریباً موفق به کسب پنجمین قهرمانی متوالی شده است ، از طریق سازمان ها و نهادهای مختلف.

وی افزود: “با توجه به اشتیاق که باشگاه ما حداقل در نیمی از جامعه ایجاد می کند ، کارهای زیادی می توان انجام داد ، اما متأسفانه از هیچ جایی به ما کمک نمی شود. پاداش های داده شده کمترین پاداشی است که استحقاق کودکان را دارد. امیدوارم روز فرا برسد.” هنگامی که باشگاه در نتیجه از نظر مالی خوب باشد. با این وجود ، باشگاه تمام تلاش خود را می کند تا با وجود تمام مشکلات و محدودیت هایی که وجود دارد و درآمدی که به باشگاه داده نمی شود ، از جمله حقوق تلویزیون و سایر موارد ، بهترین امکانات را برای اعضای تیم فراهم کند. درآمد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: “ما بارها در مورد امور مالی و درآمد باشگاه صحبت کرده ایم.” در واقع هیچ درآمدی وجود ندارد. ما از مقامات می خواهیم که بر اساس طبقه بندی ، هواداران و سایر موارد به باشگاه حق دهند. حقوق تلویزیون ، تبلیغات محیطی ، حق چاپ و سایر موارد وجود دارد ، اما متأسفانه اعطا نشده است. این حق باشگاه است که امیدواریم به زودی حل شود. یکی از شعارهای فدراسیون جدید ، درآمدزایی و استقلال باشگاه است و امیدواریم که این کار را بکنند ، اما تا امروز حتی یک درآمد نداریم. هم حقوق تبلیغات محیطی و هم پخش تلویزیونی.

شکوری در مورد وضعیت فعلی پرونده کالدرون نیز توضیح داد: پرونده کالدرون مانند هر پرونده دیگری است که طی چند ماه گذشته در کل دوره مدیریت ما در این باشگاه جریان داشته است. فکر می کنم چند روز دیگر تصمیم نهایی صادر شود و ما موظف به پرداخت مطالبات هستیم. انشا Allah الله ، نقاط عطفی که باید به شما کمک کنند باید به حل این مشکل کمک کند. ما تلاش می کنیم مشکلات را کاهش دهیم و میراث بدی برای آینده باقی نگذاریم.

“آیا شما با کالدرون صحبت کرده اید؟” وی در پاسخ به سوالی پاسخ داد: “بله”. از طریق دوستان بحث شده است ، اما کالدرون رای نهایی FIFA را دارد و باشگاه باید این مبلغ را پرداخت کند. من فکر می کنم اکنون تمرکز هواداران و باشگاه در بازی جمعه برای تحقق این واقعه تاریخی است و فکر می کنم پس از آن می توانیم در مورد بسیاری از مسائل بحث کنیم.

256 251

منبع: سایت اسپرت نیوز
واکنش ابراهیم شکوری به ادعای تبانی پرسپولیس با ماشین سازی

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.