سارا جمال؛ اولین داور محجبه تاریخ المپیک

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

سارا جمال؛ اولین داور محجبه تاریخ المپیک

سارا جمال؛ اولین داور محجبه تاریخ المپیک https://sports-news.ir/سارا-جمال؛-اولین-داور-محجبه-تاریخ-المپ/ اخبار ورزشی Sun, 25 Jul 2021 07:43:20 0000 ورزشی https://sports-news.ir/سارا-جمال؛-اولین-داور-محجبه-تاریخ-المپ/

سارا جمال با تبدیل شدن به اولین زن مسلمان با حجاب برای قضاوت بسکتبال در المپیک ، تاریخ را رقم خواهد زد. مهندس عمران مصر همچنین اولین زن عرب-آفریقایی خواهد بود که یک بسکتبال سه طرفه را قضاوت می کند. وی به بی بی سی گفت که داوران زن جوان در مصر اغلب به او …

منبع: سایت اسپرت نیوز
سارا جمال؛ اولین داور محجبه تاریخ المپیک

سارا جمال با تبدیل شدن به اولین زن مسلمان با حجاب برای قضاوت بسکتبال در المپیک ، تاریخ را رقم خواهد زد.

مهندس عمران مصر همچنین اولین زن عرب-آفریقایی خواهد بود که یک بسکتبال سه طرفه را قضاوت می کند.

وی به بی بی سی گفت که داوران زن جوان در مصر اغلب به او می نوشتند که دیگر فرصتی برای شرکت در تورنمنت های بزرگ ندارند. من به آنها می گویم شما می توانید بهتر از من کار کنید. هر کجا که بخواهید می توانید به همه اهداف خود برسید شما قدرت این کار را دارید. این افتخار بزرگی است که آنها می توانند به عنوان داور در مورد آینده خود فکر کنند و ببینند که اگر سخت کار کنند ، به آرزوهای خود خواهند رسید.

برای سارا ، رفتن به المپیک یک “رویا” بود.

وی گفت: “این مسئولیت عظیمی است که شما نه تنها خود بلکه آفریقا و جهان عرب را نمایندگی کنید.” این آسان نیست ، اما من می خواهم نماینده خوبی برای آنها باشم ، بنابراین تمام تلاشم را می کنم.

او هنوز به عنوان مهندس کار می کند و 5 سال در حالی که رویاهای بسکتبال خود را دنبال می کرد ، تحصیل کرده و به زودی داور بازی های المپیک خواهد بود.

منبع: سایت اسپرت نیوز
سارا جمال؛ اولین داور محجبه تاریخ المپیک

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.