راه‌های تحقق ساخت سالانه یک میلیون مسکن

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

راه‌های تحقق ساخت سالانه یک میلیون مسکن

راه‌های تحقق ساخت سالانه یک میلیون مسکن https://maanews.ir/راه‌های-تحقق-ساخت-سالانه-یک-میلیون-مس/ اخبار ما Mon, 26 Jul 2021 20:02:21 0000 عمومی https://maanews.ir/راه‌های-تحقق-ساخت-سالانه-یک-میلیون-مس/ با توجه به پایگاه اطلاع رسانی شبکه اطلاعات ، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی ضمن حضور در برنامه تترامشاب گفت: 54000 هکتار زمین برای دستیابی به ساخت سالانه یک میلیون خانه به وزارت راه و شهرسازی اختصاص یافته است. وی افزود: حداکثر استفاده از ظرفیت مصوب طرح جامع شهر ، الحاق اراضی موجود در …

با توجه به پایگاه اطلاع رسانی شبکه اطلاعات ،

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی ضمن حضور در برنامه تترامشاب گفت: 54000 هکتار زمین برای دستیابی به ساخت سالانه یک میلیون خانه به وزارت راه و شهرسازی اختصاص یافته است.

وی افزود: حداکثر استفاده از ظرفیت مصوب طرح جامع شهر ، الحاق اراضی موجود در محدوده محدوده شهر و مرمت ساختمانهای فرسوده در مرکز شهر از اولویت های ساخت مسکن است.

اسلامی اظهار داشت: من مخالف ورود مصالح ساختمانی به بورس هستم. نتیجه ورود مصالح ساختمانی به بورس اوراق بهادار افزایش چهار برابری قیمت سیمان در یک ماه گذشته است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه از ابتدای مرداد ماه خانه های خالی مشمول مالیات هستند ، گفت: تاکنون 1.3 میلیون واحد مسکونی خالی شناسایی شده است که 60 درصد خانه های خالی را شامل می شود.

اسلامی ادامه داد: تاکنون 3 میلیون نفر در سیستم املاک و مسکن ثبت نام کرده اند که به زودی برای تأیید مسکن به متقاضیان پیامک خواهیم داد.

وی گفت: بسیاری از دارندگان واحدهای خالی شخص حقوقی هستند و مالیات آن واحدها نیز دو برابر شده است.

وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: هم اکنون 534 هزار واحد مسکونی در برنامه اقدام ملی مسکن در 10 هزار نقطه پروژه در دست اجرا است.
اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر 1700 کیلومتر راه آهن در دست ساخت داریم ، گفت: حدود 700 کیلومتر از آن راه آهن با حضور رئیس جمهور به بهره برداری می رسد و بقیه خطوط راه آهن در حال تکمیل است.

وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: متوسط ​​ساخت راه آهن و راه آهن در کشور در طول تاریخ راه آهن حداکثر 150 کیلومتر در سال بوده است و امروز این تعداد به 600 کیلومتر رسیده است که رکورد است.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.