شرمنده هواداران ذوب آهن شدیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

شرمنده هواداران ذوب آهن شدیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

شرمنده هواداران ذوب آهن شدیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://maanews.ir/شرمنده-هواداران-ذوب-آهن-شدیم-خبرگزاری/ اخبار ما Sun, 25 Jul 2021 20:01:47 0000 عمومی https://maanews.ir/شرمنده-هواداران-ذوب-آهن-شدیم-خبرگزاری/ به گزارش خبرنگار مهرا ، حسن استکی در یک نشست خبری پس از بازی با سپاهان گفت: “در عوض ، از همه هواداران ذوب آهن که در هفته های اخیر اینقدر حمایت کرده اند عذرخواهی می کنم. ما واقعاً از آنها شرمنده بودیم.” وی با بیان اینکه اکنون زمان آن نیست که بگوییم چه اتفاقی …

به گزارش خبرنگار مهرا ، حسن استکی در یک نشست خبری پس از بازی با سپاهان گفت: “در عوض ، از همه هواداران ذوب آهن که در هفته های اخیر اینقدر حمایت کرده اند عذرخواهی می کنم. ما واقعاً از آنها شرمنده بودیم.”

وی با بیان اینکه اکنون زمان آن نیست که بگوییم چه اتفاقی افتاد که امروز ذوب آهن به آن رسید ، افزود: در نیمه اول موقعیت های زیادی ایجاد کردیم اما متأسفانه گل نخوردیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ذوب آهن ادامه داد: در پایان دو نیمه گل هایی را به ثمر رساندیم که باید روی آنها تمرکز می کردیم و به دلیل استرس زیاد تیم ، این شرایط اتفاق افتاد. سقوط وقتی محمدزاده در تمام موقعیت های پنالتی گل می زند و حالا خراب می شود ، به این معنی است که شرایط سخت است.

وی افزود: روز اول همه ما می خواستیم تیم در لیگ بماند و ما به آن اعتقاد داریم. من به عنوان کسی که در کنار تیم بود ، کار حسینی و تلاش او برای تیم را دیدم ، اما متاسفانه کارهای زیادی وجود دارد استرس. “

استکی گفت: “بچه ها آنقدر تحت فشار هستند که به نظر می رسد 100 دقیقه بازی می کنند و به زمین می روند و این از کیفیت بازی فولاد می کاهد.”

وی در مورد تأثیر حسینی در عملکرد ذوب آهن در نیم فصل دوم و تاکتیک های تیم گفت: “در دفاع مربی می تواند 70-80٪ و در حمله 20٪ نفوذ کند و حملات تیمی بیشتر مربوط به خلاقیت بازیکنان است. “

ذوب آهن مربی فوتبال ضمن عذرخواهی از عدم حضور مجتبی حسینی در نشست خبری گفت: برخی از افراد وقتی می خواهند صحبت کنند فارسی بد صحبت می کنند و ما حرف های خوبی از نیمکت سپاهان داریم. نشندیم.

وی در پایان گفت: امیدواریم با برکت هواداران تیم در لیگ بمانیم.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.