تساوی یک نیمه‌ای استقلال و نساجی/ پنالتی مانع از شکست آبی ها شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

تساوی یک نیمه‌ای استقلال و نساجی/ پنالتی مانع از شکست آبی ها شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://sports-news.ir/تساوی-یک-نیمه‌ای-استقلال-و-نساجی-پنال/ اخبار ورزشی Sun, 25 Jul 2021 17:51:33 0000 ورزشی https://sports-news.ir/تساوی-یک-نیمه‌ای-استقلال-و-نساجی-پنال/

به گزارش خبرنگاران آنلاین ، از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر ، تیم های استقلال و نساجی امشب از ساعت 21:15 در ورزشگاه شهید وطن قائمشهر به مصاف هم رفتند و نیمه اول این مسابقات با تساوی به پایان رسید. ترکیب تیم فوتبال استقلال ؛ رشید مظاهری ، سینا خادم پور ، …

منبع: سایت اسپرت نیوز
تساوی یک نیمه‌ای استقلال و نساجی/ پنالتی مانع از شکست آبی ها شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگاران آنلاین ، از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر ، تیم های استقلال و نساجی امشب از ساعت 21:15 در ورزشگاه شهید وطن قائمشهر به مصاف هم رفتند و نیمه اول این مسابقات با تساوی به پایان رسید.

ترکیب تیم فوتبال استقلال ؛ رشید مظاهری ، سینا خادم پور ، محمد دانشگر ، محمد نادری ، وریا غفوری ، مهدی مهدی پور ، سعید مهری ، داریوش شجاعیان ، متین کریم زاده ، بابک مرادی و آرمان رمضانی.

تیم فوتبال نساجی ترکیه؛ سعید جلالی راد ، سعید غلامعلی بیگی ، ایوب کلانتری ، حسین زمهران ، حامد شیری ، کریم اسلامی ، حسن نجفی ، امیر مهدی جان ملکی ، محمود قائد رحمتی ، اکبر صادقی و شاهین طاهرخانی.

هر دو تیم بازی را به سرعت و با تمایل به حمله آغاز کردند و در دقیقه اول بازی موقعیتی نیمه جان ایجاد شد و سرانجام نساجی در دقیقه 16 توسط کریم اسلامی به گل رسید.

بعد از این گل استقلال بیشتر کنترل توپ و زمین را در اختیار داشت اما موقعیت جدی و خطرناکی روی دروازه نساجی ایجاد نشد. در دقایق پایانی بازی ، متین کریم زاده روی یک ضد حمله از یک مدافع نساجی پنالتی گرفت و کاپیتان باتجربه وریا غفوری از روی نقطه پنالتی گل تساوی را به ثمر رساند.

گلهای نساجی 16 دقیقه؛ نفوذ مهدی قائد رحمتی از جناح راست و پاس عرضی او از همه مدافعان استقلال عبور کرد تا اینکه کریم اسلامی ، مهاجم قائمشهری ، دو توپ را از روی تیر دروازه قطع کرد و گل اول بازی را به ثمر رساند.

گل 3 45 دقیقه ای استقلال؛ متین کریم زاده از پاس وریا غفوری استفاده کرد و در حالی که او توانست یک گل با دروازه بان نیسا رقابت کند ، اما توسط مدافعان تیم میزبان ناکام شد. داور بلافاصله یک ضربه پنالتی اعلام کرد و وریا غفوری در لحظات آخر بازی را به تساوی کشاند.

منبع: سایت اسپرت نیوز
تساوی یک نیمه‌ای استقلال و نساجی/ پنالتی مانع از شکست آبی ها شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.