تیم‌های تنیس ایران بدون مشکل در اردن هستند/ زمان اعزام از ابتدا شنبه بود

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

تیم‌های تنیس ایران بدون مشکل در اردن هستند/ زمان اعزام از ابتدا شنبه بود

تیم‌های تنیس ایران بدون مشکل در اردن هستند/ زمان اعزام از ابتدا شنبه بود https://maanews.ir/تیم‌های-تنیس-ایران-بدون-مشکل-در-اردن-ه/ Sun, 26 Sep 2021 14:41:48 0000 تندرستی https://maanews.ir/تیم‌های-تنیس-ایران-بدون-مشکل-در-اردن-ه/ به گزارش شفاف ، داوود عزیزی درباره زمان پرواز تیم های ملی پسران و دختران زیر 12 سال ایران در مسابقات اردن که به جای بعد از ظهر شب برگزار شد ، اظهار داشت: تیم های ملی در حال حاضر در اردن هستند و سرمربیان تیم در یک جلسه هستند آنها از نظر فنی شرکت …

به گزارش شفاف ، داوود عزیزی درباره زمان پرواز تیم های ملی پسران و دختران زیر 12 سال ایران در مسابقات اردن که به جای بعد از ظهر شب برگزار شد ، اظهار داشت: تیم های ملی در حال حاضر در اردن هستند و سرمربیان تیم در یک جلسه هستند آنها از نظر فنی شرکت کردند. آنها 6 ساعت با هم پرواز کردند و این اشتباهی بود که اپراتور هواپیمایی مرتکب شد و هیچ مشکل دیگری نداشت. شایع است که تیم های دختر و پسر قرار بود در 24 سپتامبر (2 اکتبر) پرواز کنند ، اما در 25 سپتامبر (3 اکتبر) اعزام شدند ، اما این به هیچ وجه اینطور نبود و از ابتدا تیم قرار بود در 25 سپتامبر ارسال شد و وارد اردن شد. 25 سپتامبر بود.

عزیزی در پاسخ به این س whetherال که آیا بلیط ها بررسی شده است یا خیر ، گفت: ما با شرکت هواپیمایی توافق کردیم که بلیط ها 25 سپتامبر ساعت 15 خواهد بود و تاریخ و زمان رزرو اولیه ای که برای ما ارسال کردند درست بود. این خط هوایی به تنهایی متوجه اشتباه خود شد و با عذرخواهی ، قیمت کامل بلیط مجدد را پذیرفت و بازپرداخت کرد. تیم های ملی به جای ساعت 3 بعدازظهر شنبه ساعت 22 پرواز کردند و همچنان بدون هیچ مشکلی در محل حضور دارند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تیم بزرگسالان به گروه سوم جام دیویس صعود می کند ، تاکید کرد: کادرفنی و بازیکنان در حال حاضر در کیشو در اردو هستند و فدراسیون همه امکانات را فراهم کرده است و تیم در تلاش است تا از تیم خود بالاتر برود. گروه بندی کنید و برنده شوید مردم را شاد کنید. اعتماد ما نیز به خداست.

رئیس فدراسیون تنیس در پاسخ به س questionال دیگری مبنی بر اینکه آیا به دلیل کیفیت کاروان اعزامی به بازی های آسیایی تلاش می کند در بازی های آسیایی شرکت کند ، گفت: من قصد دارم در مورد اینکه چگونه تنیس می تواند بخشی از کاروان باشد صحبت کنم. به بازیهای آسیایی هانگژو اعزام شد.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.