تبیین خنثی کننده حرکت دشمن است/ دوری از فریب و دروغ در تبیین – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

تبیین خنثی کننده حرکت دشمن است/ دوری از فریب و دروغ در تبیین – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

تبیین خنثی کننده حرکت دشمن است/ دوری از فریب و دروغ در تبیین – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://maanews.ir/تبیین-خنثی-کننده-حرکت-دشمن-است-دوری-از/ Wed, 29 Sep 2021 13:18:55 0000 عمومی https://maanews.ir/تبیین-خنثی-کننده-حرکت-دشمن-است-دوری-از/ به گزارش خبرنگار آنلاین حجت الاسلام والمسلمین رضی نوری ، روز جمعه در دیدار با تعدادی از مسئولان فرهنگی خراسان شمالی که در دفتر امام جمعه شهر بوینورد برگزار شد ، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان در مراسم اربعین گفت: رهبری انقلاب در این جلسه اهمیت ، ضرورت و …

به گزارش خبرنگار آنلاین حجت الاسلام والمسلمین رضی نوری ، روز جمعه در دیدار با تعدادی از مسئولان فرهنگی خراسان شمالی که در دفتر امام جمعه شهر بوینورد برگزار شد ، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان در مراسم اربعین گفت: رهبری انقلاب در این جلسه اهمیت ، ضرورت و ریشه های تاریخی توضیح عاقلانه و دینی ، منطق تبیین و اصول غیرقابل بحث توضیح بود.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه توضیحات اساساً اربعین حسینی است ، گفت: عاشورا اوج قربانی است و اربعین ادامه آن ؛ به این معنا که روز عاشورا در اوج اهمیت است و چهل روز بین عاشورا و اربعین ادامه روز عاشورا است.

وی با اشاره به اینکه اربعین مکمل عاشورای حسینی است ، افزود: این چهل روز اوج مجاهدین همراه با توضیحات و مکاشفات است.

حجت الاسلام نوری اظهار داشت: این حرکت بزرگ و صبر فوق العاده خاندان پیامبر (ص)ص) او توانست واقعه کربلا را تداوم بخشد. بنابراین ، این توضیحات مکمل آن قربانی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه توضیحات جهادی مانع حرکت دشمن می شود ، افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب در این دیدار تاکید کردند ، در این راستا جهاد باید به معنای واقعی انجام شود. کلمه؛ زیرا حقایق زیادی وجود دارد که باید توضیح داده شود.

وی افزود: با توجه به هجوم جنبش های فریبنده از سرتاسر ملت ایران ، تلاش برای مبهم نگه داشتن افکار مردم ایران و رهایی ذهن مردم ، به ویژه جوانان ، بیش از هر زمان دیگری برای توضیح و افشای حقایق نیاز دارد. . “

حجت الاسلام والمسلمین نوری با اشاره به توضیحات و توضیحاتی که باید و نباید باشد ، گفت: توضیح باید با منطق قوی ، گفتار صحیح ، عقلانیت کامل همراه با تزئین احساسات و عواطف انسانی همراه باشد و اصل مسلم تبیین پیروی از روشهای اخلاقی است.

نماینده ولی فقیه در شمال خراسان گفت: توضیح نباید از توهین ، تهمت ، فریب و دروغ دور باشد. این موضوعی است که متأسفانه در برخی روزنامه ها و فضای مجازی با آن مواجه شده است.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.