از توسعه گردشگری به حفظ بقا رسیده‌ایم

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

از توسعه گردشگری به حفظ بقا رسیده‌ایم

از توسعه گردشگری به حفظ بقا رسیده‌ایم https://maanews.ir/از-توسعه-گردشگری-به-حفظ-بقا-رسیده‌ایم/ Tue, 28 Sep 2021 12:43:30 0000 استان ها https://maanews.ir/از-توسعه-گردشگری-به-حفظ-بقا-رسیده‌ایم/ اخبار ما / فارس مدیر گردشگری و زیارت سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: در حالی که امروزه به بقای گردشگری فکر می کنیم ، سالها پیش تقاضای توسعه گردشگری اولویت ما بود ، اما امروز از توسعه جان سالم به در برده ایم. امیرحسین حکمت نیا روز سه شنبه (7 آنلاین) …

اخبار ما / فارس مدیر گردشگری و زیارت سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: در حالی که امروزه به بقای گردشگری فکر می کنیم ، سالها پیش تقاضای توسعه گردشگری اولویت ما بود ، اما امروز از توسعه جان سالم به در برده ایم.

امیرحسین حکمت نیا روز سه شنبه (7 آنلاین) در نشست خبری با تشریح برنامه های ویژه هفته گردشگری در شیراز گفت: “رسانه ها باید به بقای گردشگری توجه کنند ، زیرا در حال حاضر بیش از 50 درصد از شرکت های گردشگری تعطیل هستند و دیگران زندگی ندارند. “

وی با اشاره به رتبه اول فارس در بحث واکسیناسیون فعالان گردشگری افزود: امیدواریم هوای تازه و شروعی تازه در گردشگری ایجاد شود و شیراز بار دیگر میزبان گردشگران باشد.

مدیر گردشگری و زیارت سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با بیان اینکه گنبد حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) آرامش را در دلها می گذارد ، بر ضرورت ایجاد تقویم فرهنگی و گردشگری فارسی و جذب گردشگر تاکید کرد. و نظم و ترتیب دارد. برنامه هایی را در هفته گردشگری پیش بینی می کند و از 6 تا 12 اکتبر ، تورهای شهروندان شیرازی انجام می شود.

حکمت نیا همچنین خاطرنشان کرد: شش تور ویژه برای کارکنان سازمانهای فرهنگی ، هنری و گردشگری در نظر گرفته شد و محورهای “سنگ سیاه” ، “تخت ابونصر” ، “خانواده قوام” و غیره مورد بازدید و بازدید قرار می گیرد. کرد: این هفته یک سری تورهای “گردشگاهی” نیز اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: کار معرفی نقاط مختلف شهر شیراز با 1200 نفر در ساعت با راهنمایان گردشگری در دستور کار قرار گرفت و خیابان های “هفت پیچ” ، “قشو رشو” ، “سید ذوالفقار” و … به وی گفت: “امسال ما از کسانی که در بقای گردشگری کار کرده اند و چراغ ها را با استراتژی تغییر داده اند تجلیل می کنیم.”

مدیر گردشگری و زیارت سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز نیز شب «چله» را با همکاری میراث فرهنگی برپا کرد و از کتاب «نظم در عید عشق» رونمایی کرد و شعرهای شاعر شیرازی درباره محرم را مرور کرد و اعلام کرد عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) در هفته گردشگری.

حکمتونیا برپایی شب «صنایع دستی» در باغ شمس و سخنرانی درباره هنرها و مشاغل فراموش شده را از دیگر برنامه های مهم هفته گردشگری اعلام کرد و گفت: طاق «پیچ» ، کوچه «هفت پیچ» ، کوچه «قاشو» «میتو» ”یکی از داستان سرایی های تجاری است که 10 اکتبر در هتل اسکرو برگزار می شود.

مدیر گردشگری شهرداری شیراز با یادآوری اینکه نشست تخصصی “میراث ایرانی ، معماری ایرانی ، میراث جهانی” در تاریخ 21 مهرماه برگزار می شود گفت: ما در گردشگری کار خاصی انجام نداده ایم و باید واژه عدالت را در گردشگری پیاده کنیم. . “

انتهای پیام

۰ ۰

بهترین زمان سفر به فیلیپین

فیلیپین بیشتر به خاطر بودن در خط استوا یک پوشش گیاهی استوایی دارد. به همین دلیل همیشه سرسبز و خوش آب و هواست. معمولا آب و هوای جزایر فیلیپین گرم بوده، میتوان گفت گرم ترین روزهای سال برای ماه های مارچ و می است. شروع بارندگی ها از ژوئن تا اکتبر بوده و اگر سردترین روزهای فیلیپین را میخواهید، نوامبر تا فوریه را میتوان نام برد. بهترین زمان سفر به فیلیپین با توجه به قرار داشتن این کشور در خط استوا، از نوامبر تا فوریه یعنی از ماه ها آبان تا بهمن بوده که آب و هوایی مناسب و متعادل دارد.

فیلیپین (Philippines) یک مجمع الجزایر در جنوب شرقی آسیا است که با بیش از هفت هزار جزیره بین دریای فیلیپین و دریای چین در شرق آسیا قرار دارد. فیلیپین دارای جزایر شگفت انگیزی است وا این رو هرساله گردشگران زیادی از سراسر جهان به این کشور سفر میکنند. فیلیپین کشوری گرمسیری دریایی است که در بیشتر بخش های آن سطح رطوبت هوا زیاد است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.