حضور معاون وزارت ورزش و جوانان در فدراسیون پزشکی ورزشی

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

حضور معاون وزارت ورزش و جوانان در فدراسیون پزشکی ورزشی

حضور معاون وزارت ورزش و جوانان در فدراسیون پزشکی ورزشی https://sports-news.ir/حضور-معاون-وزارت-ورزش-و-جوانان-در-فدراس/ اخبار ورزشی Tue, 12 Jan 2021 09:52:25 0000 ورزشی https://sports-news.ir/حضور-معاون-وزارت-ورزش-و-جوانان-در-فدراس/

در این جلسه ، تقی زاده ضمن تبریک انتخاب مجدد دکتر نوروزی به عنوان رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ، این خدمات فدرال به مجموعه ورزشی کشور را بسیار مهم توصیف و ابراز امیدواری کرد که در دوره جدید دکتر نوروزی ، پزشکی ورزشی را می توان با خدمات بیشتر ادامه داد. خود را به جامعه …

منبع: سایت اسپرت نیوز
حضور معاون وزارت ورزش و جوانان در فدراسیون پزشکی ورزشی

در این جلسه ، تقی زاده ضمن تبریک انتخاب مجدد دکتر نوروزی به عنوان رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ، این خدمات فدرال به مجموعه ورزشی کشور را بسیار مهم توصیف و ابراز امیدواری کرد که در دوره جدید دکتر نوروزی ، پزشکی ورزشی را می توان با خدمات بیشتر ادامه داد. خود را به جامعه ورزش ملی معرفی کنید.

دکتر نوروزی ضمن قدردانی از حمایت وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون پزشکی ورزشی و ذکر اولویت ها و برنامه های کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت فدراسیون ، اظهار داشت: خود به عنوان سرورهای مجموعه ورزش ملی و در چارچوب وظایف ، مسئولیت ها و اختیارات قانونی خود از طریق ارائه خدمات تخصصی برای جلب رضایت جامعه ورزش ملی گام برمی دارند.

وی با تأکید بر استفاده از خرد جمعی و تجربه چندین ساله خانوادگی پزشکی ورزشی ، اظهار داشت: علاوه بر برنامه ای که در ستاد باجد دنبال می شود ، با تعامل و همکاری با اداره ورزش و جوانان منطقه ، در منطقه آزمایش خواهیم کرد. برای ایفای نقش به بهترین شکل و در این راستا ، متناسب با توانمندی های هیئت پزشکی ورزشی منطقه ای ، توانایی های علمی ، آموزشی و پزشکی موجود در استان ها دسترسی به خدمات پزشکی ورزشی را برای همه ورزشکاران سراسر کشور تسهیل می کند.

منبع: سایت اسپرت نیوز
حضور معاون وزارت ورزش و جوانان در فدراسیون پزشکی ورزشی

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.