آتش دوباره به جان جنگل های نوار مرزی آذربایجان و ایران افتاد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

آتش دوباره به جان جنگل های نوار مرزی آذربایجان و ایران افتاد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

آتش دوباره به جان جنگل های نوار مرزی آذربایجان و ایران افتاد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://maanews.ir/آتش-دوباره-به-جان-جنگل-های-نوار-مرزی-آذر/ اخبار ما Fri, 15 Jan 2021 02:51:20 0000 عمومی https://maanews.ir/آتش-دوباره-به-جان-جنگل-های-نوار-مرزی-آذر/ به گزارش خبرنگار مهرا ، آتش سوزی در منطقه مرزی بهارستان در شهرستان مرزی بندر آستارا و مربوط به اراضی جنگلی آستارا در جمهوری آذربایجان از صبح جمعه از سر گرفته شد و اکنون فرماندار ، آتش نشانان ، مرزبانان ، هلال احمر ، منابع طبیعی ، سپاه و بسیج هستند که در این منطقه …

به گزارش خبرنگار مهرا ، آتش سوزی در منطقه مرزی بهارستان در شهرستان مرزی بندر آستارا و مربوط به اراضی جنگلی آستارا در جمهوری آذربایجان از صبح جمعه از سر گرفته شد و اکنون فرماندار ، آتش نشانان ، مرزبانان ، هلال احمر ، منابع طبیعی ، سپاه و بسیج هستند که در این منطقه حضور دارند منطقه مرزی و در محور حمل و نقل آستارا به اردبیل و نظارت بر اوضاع.

فرماندار آستارا در بازدید از محل آتش سوزی در منطقه مرزی بهارستان از شهرستان مرزی بندر آستارا به آنلاین گفت: آتش سوزی در خاک کشور همسایه آذربایجان و در مرز جمهوری اسلامی ایران در آستارا واقع شده است. این منطقه مرزی و جنگلی جمهوری آذربایجان به مدت چهار روز در حال سوختن است و امروز با وزش باد شدید بر شدت آتش سوزی افزوده شده و تاکنون طرف آذربایجانی برای اطفا measures حریق اقدامی نکرده است.

عباس صابر افزود: با توجه به مجاورت آتش سوزی در مرز آستارا با ایران ، نیروهای مرزبانی ، آتش نشانان ، هلال احمر ، سپاه و بسیج در محل حادثه حضور دارند و همچنین نیروهای منابع طبیعی آستارا در صورت سرایت آتش به ایران اقدام می کنند. برای اطفا حریق مورد نیاز است.

وی ادامه داد: امروز در سه نقطه از شهر آستارا آتش سوزی رخ داد که با آمادگی کامل منابع طبیعی و نیروهای آتش نشانی کاملا مهار شد.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.