برنامه‌های فرهنگی متروی تهران به مناسبت ایام فاطمیه(س) 

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

برنامه‌های فرهنگی متروی تهران به مناسبت ایام فاطمیه(س) 

برنامه‌های فرهنگی متروی تهران به مناسبت ایام فاطمیه(س)  https://maanews.ir/برنامه‌های-فرهنگی-متروی-تهران-به-مناس/ اخبار ما Thu, 14 Jan 2021 09:00:59 0000 جامعه https://maanews.ir/برنامه‌های-فرهنگی-متروی-تهران-به-مناس/ به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه ، برنامه های ویژه فرهنگی در متروی تهران اجرا می شود. به گزارش اخبار ما ، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها برنامه های ویژه فرهنگی در ایستگاه های منتخب معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت متروی تهران برگزار می شود. این برنامه که با …

به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه ، برنامه های ویژه فرهنگی در متروی تهران اجرا می شود.

به گزارش اخبار ما ، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها برنامه های ویژه فرهنگی در ایستگاه های منتخب معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت متروی تهران برگزار می شود. این برنامه که با هدف بالا بردن سطح دانش و آگاهی مسافران از شخصیت و سبک زندگی بانوی دو جهان برگزار می شود ، شامل تعدادی از برنامه های فرهنگی و اجتماعی در قالب های مختلف است.

در همین راستا سید مجتبی تقوی نژاد معاون فرهنگی و امور اجتماعی شرکت بهره برداری مترو شرکت تهران ضمن همدردی با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و ایام فاطمیه (س) و تشریح برنامه های این روزها گفت : گذرگاه های مترو فرهنگی بستر مناسبی برای ترویج فرهنگ فاطمی و معرفی شخصیت منحصر به فرد این بانوی بزرگوار است. به همین منظور برنامه های مختلفی در قالب های مختلف فرهنگی برای مسافران مترو تهران برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: به منظور ایجاد فضای بصری متناسب با روزها ، تمام ایستگاه های مترو تهران با نخ های سیاه مشکی و کتیبه پوشانده می شوند. همچنین با طراحی کتیبه های فرهنگی به نام “جان پیامبر” ، این روزها طرح های گرافیکی ویژه در سکوی ایستگاه های مترو در معرض دید مسافران مترو قرار می گیرد. نمایشگاهی از پوسترهای “هنر فاطمیون” شامل طرح های گرافیکی با موضوع عصر فاطمیون در پاساژ فرهنگی ایستگاه میدان انقلاب اسلامی به نمایش در می آید.

وی به ایجاد پایگاه مشاوره مذهبی در ایستگاه های منتخب مترو در تهران اشاره کرد و گفت: با هدف ترویج فرهنگ فاطمیون و پاسخگویی به س questionsالات و نگرانی های دینی و مذهبی ، مشاوره خانواده و سبک زندگی با حضور کارشناسان دین و پاسخ خانواده از مسافران مترو. این برنامه فرهنگی و اجتماعی با همکاری مرکز فرهنگی و تبلیغی حوزه علمیه کوم و سازمان تبلیغات اسلامی در ایستگاه های منتخب برگزار می شود.

وی در خصوص تهیه و تولید محتوای دیداری و شنیداری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها گفت: در همین راستا پیام های فرهنگی دوران فاطمیون به صورت گرافیکی از طریق قطارها و ایستگاه های مترو رادیو مترو پخش می کند به مسافران در تمام ایستگاه های مترو.

انتهای پیام

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.