پالاد: ۲ سال بود نباخته بودیم/ ظرفیت لیگ هندبال ۱۰ تیم است

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

پالاد: ۲ سال بود نباخته بودیم/ ظرفیت لیگ هندبال ۱۰ تیم است

پالاد: ۲ سال بود نباخته بودیم/ ظرفیت لیگ هندبال ۱۰ تیم است https://sports-news.ir/پالاد-۲-سال-بود-نباخته-بودیم-ظرفیت-لیگ/ اخبار ورزشی Wed, 10 Feb 2021 21:29:05 0000 ورزشی https://sports-news.ir/پالاد-۲-سال-بود-نباخته-بودیم-ظرفیت-لیگ/

دروازه بان تیم هندبال مس کرمان گفت: تیم برای قهرمانی دو سال بسته شده است و ما ضرر نکرده ایم. دلیل اصلی شکست مقابل بهبهان خستگی بازیکنان است. کیانوش پالاد در گفت وگو با اخبار ورزشی ، در مورد شکست این تیم مقابل پرسپولیس بهبهان اظهار داشت: متأسفانه به دلیل خستگی و فشار زیاد به …

منبع: سایت اسپرت نیوز
پالاد: ۲ سال بود نباخته بودیم/ ظرفیت لیگ هندبال ۱۰ تیم است

دروازه بان تیم هندبال مس کرمان گفت: تیم برای قهرمانی دو سال بسته شده است و ما ضرر نکرده ایم. دلیل اصلی شکست مقابل بهبهان خستگی بازیکنان است.

کیانوش پالاد در گفت وگو با اخبار ورزشی ، در مورد شکست این تیم مقابل پرسپولیس بهبهان اظهار داشت: متأسفانه به دلیل خستگی و فشار زیاد به بازیکنان این بازی را از دست دادیم. تست کرونا از 4 بازیکن ما در تهران مثبت بود ، من مصدوم شدم ، جمعه پور هم تیم را ترک کرد و یک بازیکن به دلیل کرونا در کرمان ماند ، بنابراین عملا تیم ما 7 بازیکن نداشت.

کیانوش پالاد گفت: یک روز قبل از مسابقه با بهبهان ، یک مسابقه با ذوبانا داشتیم که به دلیل تعداد کم بازیکن بسیار دشوار بود. ما فقط یک آرنج داشتیم و بازیکنان استرس و خستگی زیادی را تجربه کردند. روز بعد با پرسپولیس بهبهان بازی کردیم که دلیل اصلی شکست بود.

دروازه بان مس کرمان گفت: تیم ما سه روز متوالی با 10 یا 12 بازیکن بازی کرد. بازی آخر بسیار مهم و حساس است. هر روز بازی در این سطح بسیار سنگین است. نمی دانم چگونه برنامه ریزی شده بود ، اما فکر نمی کنم درست باشد. حداقل بازی با بهبهان باید در تاریخ دیگری انجام شود تا فشار زیادی به بازیکنان وارد نشود.

وی در پاسخ به این س ofال که چرا دوباره آزمایش کرونا از نوازنده برنج کرمان گرفته شده است ، گفت: به نظر می رسد وجود یک تاج خوان مشکوک در اردوی برنجی کرمان مشکوک باشد. من آنجا نبودم و اطلاعات دقیقی هم نداشتم ، اما به نظر می رسد این مسائل باعث شده تیم دوباره آزمایش شود بنابراین اگر تست تاج مثبت نباشد ، همه بازی می کنند و بازیکنان تست مثبت تیم را ترک می کنند تا زمانی که تست منفی باشد .

پالاد گفت: عملکرد تیم کرمان بیش از این است. از آنجا که من دو سال عضو تیم بودم ، این تیم تا بازی با بهبهان باخت. تیم ما برای قهرمانی بسته شد و ما در تمام مسابقات ، فصل گذشته و این فصل پیروز شدیم. متأسفانه به دلیل مشکلاتی که گفتم بازی با بهبهان را از دست دادیم. امیدوارم این روند ادامه پیدا نکند و ما بتوانیم قهرمانی سال گذشته را ترکیب کنیم و دوباره سهمیه آسیا را بدست آوریم.

وی در مورد جام باشگاه های آسیا گفت: این مسابقات قرار است اواخر ماه مه در جده ، عربستان برگزار شود. البته اگر به دلیل تاج به تأخیر نیفتد. امیدوارم در این مسابقات نماینده شایسته ای باشیم و عنوان خوبی کسب کنیم.

وی همچنین درباره سطح رقابت ها در لیگ هندبال گفت: مسابقات متمرکز تجربه جدیدی است. ما سالهاست که این تجربه را نداریم. یکی از مشکلات این نوع دستگیره خراشیده شدن آن است. بازیکنان چند مسابقه انجام می دهند ، سپس استراحت می کنند ، تمرین می کنند و تمرین می کنند و مسابقه بارها و بارها تکرار می شود. این روند به بازیکن آسیب می رساند. از طرف دیگر کرونا چندین بازیکن را از یک تیم دور می کند. در این شرایط تلاش های یک تیم بی فایده است. البته فدراسیون در این شرایط چاره دیگری ندارد. به دلیل کرونا ، همه ملزم به برگزاری و تکمیل این مسابقه هستند.

پالاد در ادامه گفت: لیگ ما ظرفیت 12 تیم را ندارد و حداکثر ظرفیت یک لیگ هندبال 10 تیم است. در چنین شرایطی می توان امیدوار به داشتن یک لیگ پویا بود. کار خوبی که فدراسیون امسال انجام داده پخش مسابقات لیگ در شبکه های ورزشی است. این باعث جذب حامیان مالی می شود. ما نمی توانیم مانند فوتبال و والیبال باشیم تا اینکه اسپانسر و پول در ورزش وجود داشته باشد.

دروازه بان بسکتبال مس کرمان در مورد پارگی رباط های مهاجم و غیبت وی در این مرحله از لیگ برتر هندبال گفت: این اتفاق در دوره قبلی لیگ و بازی با طبس رخ داد. ما گرم شده بودیم ، اما به دلیل تولد سردار سلیمانی ، 30 دقیقه وقفه بود و ما سرد بودیم. چند دقیقه ای دوباره گرم شدیم و رفتیم داخل ، اما در دقیقه دوم بازی ، چون بدنم سرد بود ، هنگام فرود آمدن زانوهایم پیچ خورد. از زمین پایین آمدم و درد بیشتر می شد. MRI نشان داد که ECL رباط های پارگی دارد. من این هفته یکشنبه عمل می کنم و امیدوارم به زودی به زمین برگردم.

انتهای پیام

منبع: سایت اسپرت نیوز
پالاد: ۲ سال بود نباخته بودیم/ ظرفیت لیگ هندبال ۱۰ تیم است

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.