تصادف زنجیره‌ای بیش از ۱۳۰ خودرو در جاده یخ‌زده تگزاس کشته داد

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

تصادف زنجیره‌ای بیش از ۱۳۰ خودرو در جاده یخ‌زده تگزاس کشته داد

تصادف زنجیره‌ای بیش از ۱۳۰ خودرو در جاده یخ‌زده تگزاس کشته داد https://maanews.ir/تصادف-زنجیره‌ای-بیش-از-۱۳۰-خودرو-در-جا/ اخبار ما Fri, 12 Feb 2021 11:36:29 0000 رویدادها https://maanews.ir/تصادف-زنجیره‌ای-بیش-از-۱۳۰-خودرو-در-جا/ دست کم 9 نفر در یک سلسله 133 تصادف رانندگی در جاده ای یخ زده در آمریکای جنوبی کشته و دهها نفر زخمی شدند. به گزارش اخبار ما ، این حادثه در ایالت بین المللی 35 ، نه چندان دور از مرکز شهر فورت ورث ، در شرایطی رخ داد که به دلیل برف و …

دست کم 9 نفر در یک سلسله 133 تصادف رانندگی در جاده ای یخ زده در آمریکای جنوبی کشته و دهها نفر زخمی شدند.

به گزارش اخبار ما ، این حادثه در ایالت بین المللی 35 ، نه چندان دور از مرکز شهر فورت ورث ، در شرایطی رخ داد که به دلیل برف و یخبندان به دلیل سرما و کولاک لغزنده بود.

تصاویر منتشر شده از این حادثه شدید ، ماشین های آسیب دیده ، کامیون های واژگون شده و حتی اتومبیل هایی را نشان می دهد که به دلیل شدت برخورد روی هم انباشته شده اند.

فورت ورث در حومه غربی دالاس ، تگزاس واقع شده است.

جیم دیویس ، رئیس آتش نشانی فورت ورث به آسوشیتدپرس گفت: “چند نفر در وسایل نقلیه خود محبوس شده بودند و برای بیرون کشیدن آنها به تجهیزات هیدرولیکی احتیاج داشتند.”

مت زاوادسکی ، سخنگوی سازمان غیرانتفاعی پزشکی ماداستار ، مسئول مراقبت های اورژانس در منطقه ، گفت که 36 آمبولانس مجروح به بیمارستان منتقل شدند و در مجموع بیش از 65 مصدوم همچنان در بیمارستان بستری هستند. سه نفر از مجروحان به شدت مجروح شدند و بسیاری دیگر در محل کمک شدند.

به گزارش سی.ان.ان ، مقامات گفتند از پنجشنبه شب به وقت محلی در این حادثه حداقل 9 نفر کشته شده اند.

این حادثه در زمانی اتفاق افتاد که جمعیت بیمارستان ها و پرسنل اورژانس برای کار به محل کار خود بودند و کارمندان شیفت شب در حال بازگشت بودند ، بنابراین برخی از مجروحان این حادثه کارکنان بهداشت و درمان و فوریت های پزشکی یا افسران پلیس بودند.

امدادگران به آسوشیتدپرس گفتند كه مأموران پلیس هنگام نجات مجروحان ، تشخیص دادند كه برخی از آنها همدست آنها بوده یا آنها را می شناسند.

به گزارش یورونیوز ، برف و یخ اکنون مناطقی از تگزاس ، ایندیانا ، کنتاکی و تنسی را تحت تأثیر قرار داده و باعث تعطیلی مدارس و تاخیر پرواز در برخی از شهرها شده است.

انتهای پیام

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.