مطهری: ترسی از حریف نداریم و آنها باید نگران قدرت ما باشند

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

مطهری: ترسی از حریف نداریم و آنها باید نگران قدرت ما باشند

مطهری: ترسی از حریف نداریم و آنها باید نگران قدرت ما باشند https://sports-news.ir/مطهری-ترسی-از-حریف-نداریم-و-آنها-باید-ن/ اخبار ورزشی Sat, 13 Feb 2021 10:19:09 0000 ورزشی https://sports-news.ir/مطهری-ترسی-از-حریف-نداریم-و-آنها-باید-ن/

به گزارش یک خبرگزاری اخبار ورزشی؛ حمید مطهری در نشست خبری پیش از بازی با پیکان در هفته پانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان را تسلیت می گویم. خاطره آنها هرگز از روح و جسم ما خارج نمی شود. در مورد مسابقه فردا ، باید بگویم که من تقریباً سه …

منبع: سایت اسپرت نیوز
مطهری: ترسی از حریف نداریم و آنها باید نگران قدرت ما باشند

به گزارش یک خبرگزاری اخبار ورزشی؛ حمید مطهری در نشست خبری پیش از بازی با پیکان در هفته پانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان را تسلیت می گویم. خاطره آنها هرگز از روح و جسم ما خارج نمی شود. در مورد مسابقه فردا ، باید بگویم که من تقریباً سه سال مربی این تیم بوده ام. من از دیدن جوانانی که برای بازی در تیم پیکان آورده ایم بسیار خوشحال شدم. پیکان همیشه آکادمی قدرتمندی دارد. به عنوان مثال نادر محمدی است که من از مسابقه آوردم و اکنون بهترین گلزن لیگ است.

وی افزود: البته ما در لیگ بهترین دفاع را داریم و همیشه سعی می کنیم سبک خود را برای حریف مشخص کنیم. بنابراین ما نباید نگران این موضوع باشیم. در حالی که من به پیکان احترام می گذارم ، آنها باید به تاکتیک های ما فکر کنند. پیکان تیمی سخت کوش و دونده است. دست کم گرفتن تیم هایی مانند پیکان به شدت مجازات خواهد شد و ما ، کادر فنی و بازیکنان ، از این موضوع آگاه هستیم و می دانیم که چگونه سبک بازی پیکان را حفظ کنیم.

مربی تیم فوتبال پیکان یادآور شد: باخت هایی که به آلومینیوم دادیم درس های زیادی به ما داد و ما برای غلبه بر نقاط ضعف خود به صورت حرفه ای کار کردیم و توانستیم بر آنها غلبه کنیم. در پایان ، قهرمانی نیم فصل یکی از اهداف کوتاه مدت اما ارزشمند ماست. به نظر می رسد که ما زودتر از آسانسور استفاده خواهیم کرد و در این آسانسور سه پله بالاتر از حریف خواهیم بود تا در پایان فصل دوم برنده شویم ، اما باید مراقب باشیم دکمه اشتباه را فشار ندهیم ، زیرا در این صورت حریف ما سقوط خواهد کرد ما ما باید بسیار هوشمندانه و متمرکز کار کنیم و بتوانیم قهرمانی نیم فصل را به هواداران هدیه دهیم و در پایان ، قهرمانی این فصل را که همان طبقه 30 است ، به هواداران ارائه دهیم.

256 251

منبع: سایت اسپرت نیوز
مطهری: ترسی از حریف نداریم و آنها باید نگران قدرت ما باشند

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.