سمیعی: وضعیت مالی خوبی نداریم اما درها به روی ما بسته نیست

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

سمیعی: وضعیت مالی خوبی نداریم اما درها به روی ما بسته نیست

سمیعی: وضعیت مالی خوبی نداریم اما درها به روی ما بسته نیست https://maanews.ir/سمیعی-وضعیت-مالی-خوبی-نداریم-اما-درها-ب/ اخبار ما Tue, 16 Feb 2021 08:49:59 0000 تندرستی https://maanews.ir/سمیعی-وضعیت-مالی-خوبی-نداریم-اما-درها-ب/ به گزارش خبرگزاری اخبار ما ، جعفر سمیعی در مورد آخرین وضعیت پرسپولیس پس از کسب چهارمین پیروزی متوالی در لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر می کنم برای یک موفقیت دیگر و امیدوارم بتوانیم از همان بازیکنان و مربیانی که باعث افتخار پرسپولیس هستند به همراه پشتیبانی بیشتر حمایت کنیم. “بیایید راه موفقیت …

به گزارش خبرگزاری اخبار ما ، جعفر سمیعی در مورد آخرین وضعیت پرسپولیس پس از کسب چهارمین پیروزی متوالی در لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر می کنم برای یک موفقیت دیگر و امیدوارم بتوانیم از همان بازیکنان و مربیانی که باعث افتخار پرسپولیس هستند به همراه پشتیبانی بیشتر حمایت کنیم. “بیایید راه موفقیت را برای هواداران ادامه دهیم. البته باید به هواداران پرشور و میلیونی پرسپولیس نیز تبریک بگویم. هر افتخار اکتسابی به نام آنهاست.

وی افزود: حرکت تیم ما به گونه ای است که می توان به آینده امیدوار بود. ما می خواهیم در این فصل بهترین موقعیت را بدست آوریم و هیجان و انرژی لازم برای کسب افتخارات بیشتر را داریم. در سه چهار ماه گذشته پرسپولیس از حاشیه و آرامش به راه خود ادامه داده و هواداران نتیجه آرامش تیم را احساس می کنند. حرف من یک شعار نیست بلکه یک فلسفه کار است. هرچه بیشتر از حاشیه برویم ، به موفقیت نزدیکتر هستیم.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد وضعیت اقتصادی و مالی این باشگاه توضیح داد: باشگاه وضعیت خوبی ندارد اما این بدان معنا نیست که باید همه درها را به روی خود ببندیم. ما در حال انجام کار خود هستیم و از خدا خواسته ایم که در حل مشکل کمک کند. در دو هفته گذشته ، با کمک اعضای محترم هیئت ، اقدامات مهمی را انجام داده ایم. اول ، ما موفق شدیم پول بودمیر را بگیریم و به حساب او واریز کنیم. علاوه بر این ، قسمت دیگری از پول بازیکنان واریز شده است و ما همچنان در تلاش هستیم مشکلات مالی را برطرف کنیم.

سمیعی افزود: هواداران باید بدانند که حل این مشکلات یک یا دو روز نیست. از طرف دیگر منابع درآمد این باشگاه محدود است. با وجود همه مشکلات ، سعی کردیم این کار را به خوبی انجام دهیم تا به تیم آسیب نرسد.

وی ادامه داد: از زمانی که به عنوان مدیرعامل وارد مجموعه پرسپولیس شدم ، حدود 70 میلیارد تومان به حساب این باشگاه واریز شده است و بدون کمک اعضای هیئت مدیره نمی توانستیم اقدامات مالی انجام دهیم. هم اکنون نیز با کمک مدیر باشگاه قصد داریم پرسپولیس را از این شرایط نجات دهیم اما به زمان بیشتری نیاز داریم.

نایب رئیس باشگاه پرسپولیس گفت: “من مدیری نیستم که به زودی ناامید شوم.” بنده و کارکنان من در سکوت کامل کار می کنند ، اما این به این معنی نیست که تیم مدیریت باشگاه منفعل است. من از صبر بازیکنان ، مربیان و هواداران تشکر می کنم و امیدوارم با کار در سکوت کامل بتوانیم موانع پیشرفت تیم و باشگاه را برطرف کنیم.

سمیعی افرود: تیم مدیریتی باشگاه بیش از 16 تا 17 ساعت در روز کار می کند تا پرسپولیس بتواند سریعتر به جلو حرکت کند. تاکنون کارهای زیادی انجام شده است ، اما فکر نمی کنم این کافی باشد. ما همزمان در چندین جبهه کار می کنیم.

وی ادامه داد: برای اینکه سپرده های بیشتری در حساب بازیکنان داشته باشیم ، باید سلاح های مالی را تقویت کنیم و علاوه بر این موضوع ، با برنامه کادرفنی به فکر تقویت تیم نیز هستیم. امیدوارم با دعای خیر هواداران که انرژی مثبت آنها را نیز در فضای مجازی احساس می کنیم ، بتوانیم به سرعت برنامه های خود را بهبود بخشیم و اتفاقات مهم را رقم بزنیم.

256 251

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.