وکیل بیرانوند: طبق ادعای پرسپولیس باید پولی هم به آنها پرداخت کنیم

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

وکیل بیرانوند: طبق ادعای پرسپولیس باید پولی هم به آنها پرداخت کنیم

وکیل بیرانوند: طبق ادعای پرسپولیس باید پولی هم به آنها پرداخت کنیم https://sports-news.ir/وکیل-بیرانوند-طبق-ادعای-پرسپولیس-باید/ اخبار ورزشی Sat, 13 Mar 2021 13:39:55 0000 ورزشی https://sports-news.ir/وکیل-بیرانوند-طبق-ادعای-پرسپولیس-باید/

مصطفی سلیمانی درباره آخرین وضعیت شکایت علیرضا بیرانوند از باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: امروز جلسه ای در حضور وکلای باشگاه پرسپولیس و من در فدراسیون فوتبال برگزار شد و پرونده مورد بحث قرار گرفت. طبق دادخواست ما ، پرسپولیس به چندین س answeredال پاسخ داده و طبق برخی ادعاها ، کمیته وضعیت به باشگاه فرصت …

منبع: سایت اسپرت نیوز
وکیل بیرانوند: طبق ادعای پرسپولیس باید پولی هم به آنها پرداخت کنیم

مصطفی سلیمانی درباره آخرین وضعیت شکایت علیرضا بیرانوند از باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: امروز جلسه ای در حضور وکلای باشگاه پرسپولیس و من در فدراسیون فوتبال برگزار شد و پرونده مورد بحث قرار گرفت. طبق دادخواست ما ، پرسپولیس به چندین س answeredال پاسخ داده و طبق برخی ادعاها ، کمیته وضعیت به باشگاه فرصت داده است اسناد را ارائه دهد. انشالله این مورد سال آینده بررسی خواهد شد.

وی درباره مطالبه علیرضا بیرانوند از پرسپولیس می گوید: حدود 5 میلیارد و 200 میلیون تومان کل این مطالبه است.

وکیل علیرضا بیرانوند درباره اینکه عضو هیئت مدیره سابق باشگاه پرسپولیس اصلاحیه امضا شده توسط محمد حسن انصاری فرد را قبول نکرد ، توضیح داد: اصلاحیه در باشگاه پرسپولیس ثبت شده است و مشکلی نداریم. طبق عرف باشگاه پرسپولیس ، تمام قراردادها ، حتی قرارداد اصلی بیرانوند ، با امضای مدیر عامل و آنلاین و امضا این باشگاه به امضا رسید و همچنین در این باشگاه ثبت و شماره گذاری شد. به همین دلیل مشکلی نداریم.

سلیمانی خاطرنشان کرد: شکایت ما از همه خواسته های بیرانوند است و او از فصل اول خواستار حضور در این تیم است. از روز اول که بیرانوند به پرسپولیس آمد ، تقاضاهایی داشت که اکنون درخواست کرده ایم پذیرفته شوند. باشگاه پرسپولیس باید مدت چهار سال مطالبه بیرانوند را پرداخت کند که متاسفانه عملی نشده است.

وی افزود: پس از تغییر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ، مدیریت باشگاه برخی موارد ذکر شده را نپذیرفت و البته هیچ مورد خاصی را اعلام نکرده است. طبق آنچه اکنون از باشگاه پرسپولیس می بینیم ، بیرانوند نیز باید به این باشگاه پول بدهد. آنها این اسناد را تحویل دادند (می خندد).

وکیل علیرضا بیرانوند درباره وضعیت بیرانوند آنتوپ در بلژیک توضیح داد: وی مدتی مصدوم شد اما اکنون موضوع حل شده و وضعیت وی خوب است. اگر اوضاع تمام شود ، شاله از این هفته بازی می کند و دوباره خودش را نشان می دهد. وی قرار است هفته آینده برای بازی در تیم ملی به ایران بیاید.

256 251

منبع: سایت اسپرت نیوز
وکیل بیرانوند: طبق ادعای پرسپولیس باید پولی هم به آنها پرداخت کنیم

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.