کنفدراسیون آسیا ، استقلال و فولاد را تهدید کرد

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

کنفدراسیون آسیا ، استقلال و فولاد را تهدید کرد

کنفدراسیون آسیا ، استقلال و فولاد را تهدید کرد https://sports-news.ir/کنفدراسیون-آسیا-،-استقلال-و-فولاد-را-ته/ اخبار ورزشی Sun, 14 Mar 2021 10:39:21 0000 ورزشی https://sports-news.ir/کنفدراسیون-آسیا-،-استقلال-و-فولاد-را-ته/

طبق گزارش ها شفاف، هفته گذشته کنفدراسیون فوتبال آسیا با دو تصمیم در مورد میزبانی لیگ قهرمانان آسیا و انتخابی جام جهانی ضربه ای ویرانگر به فوتبال ایران وارد کرد. اولین تصمیم AFC در مورد بازی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2021 این بود که عمده این سازمان به عربستان سعودی داده شد. طبق گفته …

منبع: سایت اسپرت نیوز
کنفدراسیون آسیا ، استقلال و فولاد را تهدید کرد

طبق گزارش ها شفاف، هفته گذشته کنفدراسیون فوتبال آسیا با دو تصمیم در مورد میزبانی لیگ قهرمانان آسیا و انتخابی جام جهانی ضربه ای ویرانگر به فوتبال ایران وارد کرد.

اولین تصمیم AFC در مورد بازی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2021 این بود که عمده این سازمان به عربستان سعودی داده شد. طبق گفته های استقلال و فولاد ، اگر صعود کنند باید در عربستان بازی کنند.

دومین تصمیم AFC علیه ورزش ایران در سطح ملی این است که قرار است ادامه مسابقات مقدماتی جام جهانی ، که در آن ایران از چهار مسابقه سه مسابقه برگزار می کند ، به میزبانی بحرین باشد.

ائتلاف آسیایی استقلال و فولاد را تهدید کرد

در همین رابطه ، مجله “المیادین الریاضی” با استناد به منبعی از کنفدراسیون فوتبال آسیا با زبان تهدیدآمیز علیه فدراسیون فوتبال ایران و اعتراض این باشگاه به این بی عدالتی صحبت کرد و مقامات AFC به روزنامه های سعودی گفتند: “اگر تیم باشگاهی ایران (استقلال و فولاد) اگر در عربستان سعودی حضور نداشته باشند ، یک تیم انصراف محسوب می شوند (محرومیت و جریمه). برای برگزاری موفقیت آمیز و صحیح آن از کشورهای میزبان مورد نیاز است و مشکلی در برگزاری آن وجود ندارد رقابت.

روز گذشته ، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با زبان تهدیدآمیز علیه سازمان فدراسیون ایران در بحرین صحبت کرد و اظهار داشت که در صورت انصراف ایران از مسابقات مقدماتی ، مشکلی برای ادامه مسابقات وجود ندارد.

منبع: سایت اسپرت نیوز
کنفدراسیون آسیا ، استقلال و فولاد را تهدید کرد

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.