تمجید روزنامه قطری از پرسپولیس

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

تمجید روزنامه قطری از پرسپولیس

تمجید روزنامه قطری از پرسپولیس https://sports-news.ir/تمجید-روزنامه-قطری-از-پرسپولیس/ اخبار ورزشی Fri, 16 Apr 2021 07:30:16 0000 ورزشی https://sports-news.ir/تمجید-روزنامه-قطری-از-پرسپولیس/

طبق روزنامه الوطن قطر ، تساوی الریان در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر گوا هند برای این تیم نامطلوب بود. الریان می خواهد در این بازی پیروز شود و برای کادر فنی این تیم بسیار مهم است که بازیکنان را در مورد اشتباهات بازی اول هشدار دهد تا در بازی دوم تکرار …

منبع: سایت اسپرت نیوز
تمجید روزنامه قطری از پرسپولیس

طبق روزنامه الوطن قطر ، تساوی الریان در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر گوا هند برای این تیم نامطلوب بود. الریان می خواهد در این بازی پیروز شود و برای کادر فنی این تیم بسیار مهم است که بازیکنان را در مورد اشتباهات بازی اول هشدار دهد تا در بازی دوم تکرار نشود. هنوز هم الریان بازی سخت تری مقابل پرسپولیس داشت که از تیم های قدرتمند آسیاست.

براساس این گزارش ، الریان باید با توجه به قدرت پرسپولیس ، آمادگی بهتری برای این بازی داشته باشد. لوران بلان و شاگردانش برای حفظ شانس خود در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به نتیجه بهتر در دیدار پرسپولیس نیاز داشتند. بازیکنان الریان از دست دادن موقعیت های زیادی برای گلزنی در اولین دیدار برابر گوا هند و عدم برد بسیار ناامید شدند. حالا آنها می خواهند این تصمیم را بازخرید کنند و در مسابقه بعدی مقابل پرسپولیس پیروز شوند. کادر فنی الریان ترکیب و تاکتیک های بازی با پرسپولیس را بر اساس کسب 3 امتیاز برنامه ریزی کرده اند.

پرسپولیس که در نخستین دیدار از گروه E لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی هند ، الوحده امارات را با نتیجه یک بر صفر شکست داد ، فردا شب ساعت 21:30 به مصاف الریان می رود.

بیشتر بخوانید: دیدار عجیب سران الاهلی در پارکینگ استادیوم!

253 251

منبع: سایت اسپرت نیوز
تمجید روزنامه قطری از پرسپولیس

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.