انقلاب سبز در فرانسه – اخبار ما

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

انقلاب سبز در فرانسه – اخبار ما

انقلاب سبز در فرانسه – اخبار ما https://maanews.ir/انقلاب-سبز-در-فرانسه-اخبار-ما/ اخبار ما Fri, 16 Apr 2021 12:40:30 0000 عمومی https://maanews.ir/انقلاب-سبز-در-فرانسه-اخبار-ما/ اما رئیس جمهور فرانسه خود انقلابی را آغاز کرد ، یک انقلاب سبز. این عملیات بزرگ برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای آغاز شده است. دو حرکت بزرگ ماکرون به قدری ارزشمند است که ای کاش ما کاندیدایی مانند او داشتیم تا انگیزه قوی برای رأی دادن در دور بعدی داشته باشد.از این پس ، …

اما رئیس جمهور فرانسه خود انقلابی را آغاز کرد ، یک انقلاب سبز. این عملیات بزرگ برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای آغاز شده است. دو حرکت بزرگ ماکرون به قدری ارزشمند است که ای کاش ما کاندیدایی مانند او داشتیم تا انگیزه قوی برای رأی دادن در دور بعدی داشته باشد.
از این پس ، آنها ماشین دست دوم شما را در فرانسه می برند و برای خرید دوچرخه برقی با آن 2500 یورو (3000 دلار) به شما پرداخت می کنند. فرانسه اولین کشور در جهان است که چنین قانون سخاوتمندانه و مترقی را تصویب می کند. البته فنلاند با پول کمتری (هزار یورو) این کار را انجام می دهد.

علاوه بر این ، سفرهای هوایی داخلی در مسیرهایی که با قطار دو ساعت و نیم امکان پذیر است ، متوقف می شوند. مسافرت با هواپیما هفتاد و هفت برابر بیشتر از قطار دی اکسید کربن تولید می کند (از آنجا که قطارهای فرانسه برقی هستند). پیش از فرانسه ، اتریش نیز با حذف پروازهای بین وین و سالزبورگ گام مهمی در کاهش اثر کربن خود برداشت.

من می دانم که اکثر ایرانیان می توانند با چنین اقدامی مخالفت کنند و دولت همچنان برای سوزاندن بنزین ، پرسه زدن در خیابان ها و اطراف ایران ، آلودگی هوا و کشتار مردم و هر موجودی از یوزپلنگ تا خرس دست سایپه و ایران خودرو را خواهد گرفت. ما روباه را زیر چرخ شکستیم و هر جا خواستیم طناب را روشن کنیم به سمت ما ایستادیم.
به نظر من ، مقامات ما باید با هر اقدامی انتخاب یا تحمیل شوند ، اصولاً آنها از نوع خود هستند. اگر تغییر نکنیم ، کارمندان و رفتار آنها تغییر نمی کند.

انقلاب سبز در فرانسه

۰ ۰
ویزا پاریس (ویزا فرانسه)

اگر برای سفرتان تور فرانسه را انتخاب می‌کنید، خیال‌تان از بابت ویزا راحت باشد. بیشتر تورها خدمات ویزا را هم انجام می‌دهند. اما اگر خودتان می‌خواهید به طور مستقل وارد عمل شوید و کارهای سفر را انجام دهید، باید به فکر ویزا هم باشید.

اولین مرحله برای دریافت ویزا پاریس، گرفتن وقت سفارت است. پس از اینکه وقت سفارت را گرفتید، باید مدارک مورد نیاز را به پرسنل سفارت تحویل بدهید. پس از تحویل مدارک، از شما انگشت نگاری گرفته می شود در صورتی که مدارک شما کامل باشد و هدف سفر شما کارمند سفارت را قانع کند، به زودی ویزا پاریس را دریافت خواهید کرد.

اگر می‌خواهید درباره اخذ ویزا مطمئن باشید، تمام مدارک را به طور کامل تهیه کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.