تیراندازی در پایگاه نیروی هوایی ارتش آمریکا

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

تیراندازی در پایگاه نیروی هوایی ارتش آمریکا

تیراندازی در پایگاه نیروی هوایی ارتش آمریکا https://sports-news.ir/تیراندازی-در-پایگاه-نیروی-هوایی-ارتش-آ/ اخبار ورزشی Thu, 10 Jun 2021 03:40:18 0000 عمومی https://sports-news.ir/تیراندازی-در-پایگاه-نیروی-هوایی-ارتش-آ/

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین اخبار ورزشی ، منابع خبری از تیراندازی چهارشنبه شب به وقت تهران به یک پایگاه هوایی آمریکا خبر دادند. به گفته منابع خبری ، تیراندازی در پایگاه نیروی هوایی لیک لند در سن آنتونیو ، تگزاس انجام شده است. به دنبال این حادثه ، کلیه پرسنل این پایگاه …

منبع: سایت اسپرت نیوز
تیراندازی در پایگاه نیروی هوایی ارتش آمریکا

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین اخبار ورزشی ، منابع خبری از تیراندازی چهارشنبه شب به وقت تهران به یک پایگاه هوایی آمریکا خبر دادند.

به گفته منابع خبری ، تیراندازی در پایگاه نیروی هوایی لیک لند در سن آنتونیو ، تگزاس انجام شده است. به دنبال این حادثه ، کلیه پرسنل این پایگاه طبق سفارش کنترل شده و هرگونه ترافیک متوقف شد.

این حادثه در ساعت 12:23 صبح چهارشنبه به وقت محلی رخ داد. جزئیات بیشتری در مورد حادثه و تلفات احتمالی اعلام نشده است. این پایگاه نظامی یکی از بزرگترین پایگاه های ارتش ایالات متحده و بزرگترین مرکز آموزش نیروی هوایی آمریکا است.

چند سال پیش ، تیراندازی در پایگاه نیروی هوایی Lakeland باعث کشته شدن حداقل دو نفر شد ، در طی آن حادثه یک سرباز پایگاه در عملی که منجر به قتل و انگیزه های خودکشی بود ، رئیس خود را هدف گلوله قرار داد.

انتهای پیام /


منبع: سایت اسپرت نیوز
تیراندازی در پایگاه نیروی هوایی ارتش آمریکا

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.