همین الان با لایو منو اپلیکیشن سفارش گیری انلاین برای کسب و کار خود راه اندازی کن

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

همین الان با لایو منو اپلیکیشن سفارش گیری انلاین برای کسب و کار خود راه اندازی کن

امروزه بیشتر افراد به تلفن همراه دسترسی دارند و اکثر کسب و کارها از اپلیکیشن ها برای توسعه مجموعه ی خود استفاده می کنند ، یک اپلیکیشن مناسب باید بتواند نیازهای مشتری را در زمینه های مختلف برطرف کند ، لایو منو به شما در این امر کمک خواهد کرد پس تا انتها با ما همراه باشید.

یک اپلیکیشن مناسب باید ویژگی های زیر را دارا باشد:
  • یکی از مهمترین ویژگی های یک اپلیکیشن مناسب ، انعطاف پذیری آن می باشد . به این معنا که اپلیکیشن باید بتواند محصولات جدید را دریافت و به کاربر نشان دهد در واقع قابلیت ایجاد آیتم های جدید را داشته باشد.
  • دارای گرافیک زیبا و متناسب با تم مجموعه ی شما باشد.
  • امکان ایجاد صورتحساب و پرداخت را برای مشتری فراهم سازد.
  • امکان ذخیره سازی اطلاعات کافی و آدرس از کاربر را داشته باشد که کاربر سفارش ثبت شده ی خود را بدون اتلاف وقت در محل مورد نظر دریافت کند.
  • امکان چند زبانه کردن محصولات و خدمات مجوعه را داشته باشد تا توریست ها نیز بتوانند از آن استفاده کنند.
  • امکان نمایش تصاویر محصولات را داشته باشد که کاربر بتواند به صورت نمایشی و با استفاده از تصاویر محصول خود را انتخاب و ثبت نماید.
یکی از مهمترین اهداف هر کسب و کاری ، رشد پایدار آن می باشد که صاحبان کسب و کارهای مختلف با به کارگیری اپلیکیشن برای کسب و کار خود می توانند فروش و ارائه محصولات خود را افزایش دهند و به یک افزایش درآمد عالی برسند.
مزایای استفاده از اپلیکیشن در کسب و کار ها
یکی از مهمترین مزایای استفاه از اپلیکیشن در کسب و کار ، میتواند شما را از رقیبان خود متفاوت سازد که این امر به توسعه ی کسب و کار شما کمک خواهد کرد.
یکی دیگر از مزایای استفاده از اپلیکیشن در کسب و کار ، کاهش هزینه های تبلیغات و چاپ کاتالوگ برای مشتری می باشد.
از دیگر مزایای اپلیکیشن می توان به ارتباط مداوم و سریع با کاربر اشاره کرد.
لایو منو با ارائه منوهایی متناسب با حوزه ی کسب و کار شما توسط یک تیم متخصص، بهترین گزینه در طراحی وب اپلیکیشن ها می باشد.
 
۰ ۰

اپلیکیشن زبان

یادگیری زبان انگلیسی اگر چه زمان بر است اما اگر منابع باکیفیتی انتخاب کنید، به کاری سرگرم کننده و فوق العاده جذاب تبدیل می شود. در این مطلب با کمک نظرات کاربران، پیشنهادات اساتید و تجربه چندین ساله، 13 تا از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی برای فارسی زبانان هم برای اندروید و هم ios را جهت دانلود رایگان به شما معرفی می کنیم.

 ۵تا از بهترین نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی اندروید و کامپیوتر

قبل از هر چیز پیشنهاد می کنیم این مطلب را در مرورگر خود ذخیره کنید زیرا منابع رایگان و باکیفیت زیادی را می توانید از همینجا دانلود کنید!

یادگیری زبان انگلیسی چقدر طول می کشد؟

این زبان نسبت به زبان های دیگری مثل چینی یا لهستانی که از زبان های سخت هستند، در درجه متوسط و حتی آسان قرار می گیرد.

چرب زبان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.