قهرمانان تور جهانی تنیس نوجوانان معرفی شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

قهرمانان تور جهانی تنیس نوجوانان معرفی شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

قهرمانان تور جهانی تنیس نوجوانان معرفی شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://sports-news.ir/قهرمانان-تور-جهانی-تنیس-نوجوانان-معرف/ اخبار ورزشی Sun, 01 Aug 2021 00:23:32 0000 ورزشی https://sports-news.ir/قهرمانان-تور-جهانی-تنیس-نوجوانان-معرف/

به گزارش خبرنگار آنلاین ، مسابقات بین المللی تنیس آه تو تی. NS خردسال با حضور 117 بازیکن از ایران ، ترکیه و روسیه ، سری 22 بهمن در اصفهان به میزبانی مردان و زنان برگزار شد. شنبه شب قهرمان این دیدار در مراسمی با حضور اعضای شورای اسلامی اسلامی ، رئیس اداره کل ورزش …

منبع: سایت اسپرت نیوز
قهرمانان تور جهانی تنیس نوجوانان معرفی شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، مسابقات بین المللی تنیس آه تو تی. NS خردسال با حضور 117 بازیکن از ایران ، ترکیه و روسیه ، سری 22 بهمن در اصفهان به میزبانی مردان و زنان برگزار شد.

شنبه شب قهرمان این دیدار در مراسمی با حضور اعضای شورای اسلامی اسلامی ، رئیس اداره کل ورزش و جوانان ، رئیس فدراسیون تنیس ایران و دیگر مقامات کشوری و استانی معرفی شد.

در بخش تنیس انفرادی مردان سامیار الیاسی موفق شد در یک بازی نزدیک و خیره کننده که بیش از سه ساعت به طول انجامید ، علی یزدانی را 2-1 شکست دهد. توپراک وچیباسی ترکیه و امیرعلی قوام سوم شدند.

در سمت تیم سامیار الیاسی و علی یزدانی ، فینالیست های انفرادی ، با شکست کسری رحمانی و امیرعلی قوام به مقام قهرمانی تیم مشترک دست یافتند.

از نظر دختران ، مشکل الزهرا صافی یک شکست دائمی است فرزایی قهرمان تور جهان آه تو تی. اف جونیور همچنین پرنیا رکن آبادی و رومینا زینالی در این قسمت با یکدیگر آنها سوم شدند.

از طرف تیم دختران طولانی مدت فرزایی و رومینا زینالی با شکست ایپک این سلول دان آدنوم نوغلو آنها از ترکیه قهرمان شدند.

منبع: سایت اسپرت نیوز
قهرمانان تور جهانی تنیس نوجوانان معرفی شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

۰ ۰

روانشناسی نوجوانان: ویژگی های ذهنی شان و نکات کاربردی

نوجوانان در دوران تغییر از کودکی به نوجوانی زندگی می کنند و در این دوران کشف هویتِ شگفت انگیزی مانند یادگیری مهارت ها، و تغییرات شخصیتی دارند. آن ها همچنین با چالش های بزرگی بر سر راه رسیدن به سنین نوجوانی مواجه هستند. نوجوان ها به طور کل با کودکان و جوانان متفاوت هستند. بسیار مهم است که آن ها را بفهمیم و بتوانیم در دوران بزرگ شدن شان به آن ها کمک کنیم.

نوجوانی و دوستی

نوجوانی دوران بزرگی از تغییرات است. همه در زندگی درگیر آن می‌ شویم. بسیار مهم است که نوجوانان به استقلال و هویت خود برسند. هم زمان در دوران نوجوانی مواجه شدن با فشار رشد و مسئولیت پذیری و اعتماد با یکدیگر تداخل پیدا می کنند و از طرفی مشکلات دیگر مثل تکامل جنسی، مصرف دارو های روان گردان و دوستی ها در میان است. روانشناسی نوجوان سعی دارد که نوجوانان را بهتر بفهمد و به تغییر آن ها از دوره کودکی به نوجوانی کمک کند.

آکادمی روانشناسی آمریکا توضیح می دهد که نوجوانی فصلی از رشد سریع در پنج مورد است: عاطفی، ذهنی، جسمی، اجتماعی و اخلاقی. برای این که این رشد به خوبی انجام شود، روانشناسی نوجوان روی مشکلات مربوط به سلامت ذهن برای افراد بین سنین ۱۳ و ۱۹ تمرکز می کند. روانشناسی نوجوان به نوجوانان در دوران رشد و تغییر کمک زیادی می‌ کند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.