میثم دلخانی قهرمان جهان شد

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

میثم دلخانی قهرمان جهان شد

میثم دلخانی قهرمان جهان شد https://maanews.ir/میثم-دلخانی-قهرمان-جهان-شد/ Mon, 11 Oct 2021 14:59:02 0000 تندرستی https://maanews.ir/میثم-دلخانی-قهرمان-جهان-شد/ به گزارش شفاف ، میثم دلخانی ، وزنه بردار 63 کیلوگرم ایران پس از شرکت در 3 وزن آخر مسابقات قهرمانی کشتی جهان در سال 2021 که در اسلو نروژ برگزار شد ، در آخرین دیدار مقابل لری ابولادزه از گرجستان روی تشک رفت. این مبارزه سخت و نفس گیر با نتیجه 5 بر 4 …

به گزارش شفاف ، میثم دلخانی ، وزنه بردار 63 کیلوگرم ایران پس از شرکت در 3 وزن آخر مسابقات قهرمانی کشتی جهان در سال 2021 که در اسلو نروژ برگزار شد ، در آخرین دیدار مقابل لری ابولادزه از گرجستان روی تشک رفت. این مبارزه سخت و نفس گیر با نتیجه 5 بر 4 شکست خورد و به شایستگی در سکوی اول جهان قرار گرفت.

نیمه اول این مبارزه با نتیجه 3 بر 1 به سود میثم دلخانی به پایان رسید.

دلخانی پیش از این در دور نخست در دور مقدماتی 63 کیلوگرم که دیروز (شنبه) برگزار شد ، استراحت کرد ، سپس دنیز مانیکه آلمان را با نتیجه 9 بر صفر شکست داد و در دومین مبارزه با لنور تمیروف دارنده مدال برنز جهان. از اوکراین 3 بر 3 پیروز شد و به نیمه نهایی رسید. وی در این مرحله مقابل تاله ممدوف دارنده مدال نقره و برنز اروپا از آذربایجان روی تشک رفت و در نهایت در کمتر از 2 دقیقه 9 بر صفر برنده شد و به فینال رسید.

محمدرضا گرایی ، برنده مدال طلای بازی های المپیک توکیو ، آخرین کشتی گیر ایرانی است که در این رقابت ها شرکت کرده و تا دقایقی دیگر برای کسب مدال طلا برابر عبدالله اف از روسیه به رقابت می پردازد.

پیش از این محمد هادی سروی در سال 1997 و علی اکبر یوسفی در وزن سنگین به مدال طلای جهان دست یافتند ، محمدعلی گرایی در 77 و پژمان پشتام در 82 کیلوگرم نیز مدال برنز ، محمدرضا مختاری در 72 کیلوگرم و سجاد عباسپور در 55 کسب کردند. کیلوگرم. ، مهرداد مردانی در 60 و رامین طاهری در وزن 87 کیلوگرم نیز از دور رقابت ها کنار رفتند.

مقام دوم ایران در این مسابقات قطعی شده و روسیه نیز عنوان قهرمانی جهان را از آن خود کرده است.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.