آغاز ثبت نام بیمه تکمیلی و تامین اجتماعی دانشجویان دستیاری

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

آغاز ثبت نام بیمه تکمیلی و تامین اجتماعی دانشجویان دستیاری

آغاز ثبت نام بیمه تکمیلی و تامین اجتماعی دانشجویان دستیاری https://maanews.ir/آغاز-ثبت-نام-بیمه-تکمیلی-و-تامین-اجتماع/ Mon, 18 Oct 2021 13:00:17 0000 استان ها https://maanews.ir/آغاز-ثبت-نام-بیمه-تکمیلی-و-تامین-اجتماع/ رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از آغاز ثبت نام بیمه اضافی برای دانشجویان مسکونی و دکتری خبر داد و گفت: در حال حاضر ثبت بیمه های اجتماعی آغاز شده و تاکنون بیش از 8000 نفر درخواست خود را در پورتال ثبت تسهیلات به گزارش اخبار ما ، مهندس بهروز رحیمی با بیان این مطلب …

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از آغاز ثبت نام بیمه اضافی برای دانشجویان مسکونی و دکتری خبر داد و گفت: در حال حاضر ثبت بیمه های اجتماعی آغاز شده و تاکنون بیش از 8000 نفر درخواست خود را در پورتال ثبت تسهیلات

به گزارش اخبار ما ، مهندس بهروز رحیمی با بیان این مطلب ، با اشاره به خدمات ارائه شده به صندوق کمک های اجتماعی به دستیاران دانشجو ، توضیح داد: با وجود اهمیت وضعیت سلامت این عزیزان در نظام سلامت کشور ، متأسفانه در سال های اخیر توجه خاصی به آن نشده است. به این دانشجویان و عزیزانشان پرداخت می شود. “آنها همچنین از دریافت وام معمول صندوق رفاه اجتماعی محروم بودند. خوشبختانه علاوه بر پیگیری ها و مذاکراتی که در طول یک سال صورت گرفت ، تصمیماتی اتخاذ شد و تفاهم نامه ای منعقد شد که در نتیجه آن شرایط اجتماعی این دانش آموزان تا حدودی بهبود یافت و وام های ویژه ای برای دستیاران و بیمه ، بیمه درمانی و خدمات اولیه بهداشتی.

وی افزود: تصویب وام به دانشجویان مقیم و دکتری برای اولین بار در صندوق کمک های اجتماعی از ابتدای سال 1378 عملیاتی شد و سال گذشته بیش از 10 هزار دانشجوی متقاضی مورد تأیید قرار گرفتند. برنامه ما تا پایان سال تحصیلی 1401-4001 بیش از 20000 دانشجو در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد را تحت پوشش قرار می دهد ، بنابراین هر دانشجوی متقاضی این وام می تواند آن را دریافت کند. وجوه این وام نیز در قالب مشارکت با بانک آنلاین ایران تأمین می شود.

مهندس رحیمی همچنین از بیمه تامین اجتماعی به عنوان یکی از خدمات جدیدی که توسط صندوق کمک های اجتماعی به ساکنان ارائه می شود ، اشاره کرد و گفت: «دوره دستیاری یکی از سخت ترین دوره ها است و معمولاً این دانشجویان از نظر شرایط زندگی نسبت به سایر دانشجویان از شرایط مطلوبی برخوردار نیستند. دانش آموز متاهل است و مجوز کار در بخش خصوصی را ندارد. ما بیمه اجتماعی برای آنها ارائه کرده ایم و همه دانشجویان دکتری و دستیاران در صورت درخواست بیمه تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار می گیرند و صندوق رفاه دانشجویان هزینه های بیمه را پرداخت می کند و دانشجویان پس از فارغ التحصیلی فارغ التحصیل می شوند. هزینه های بیمه به صندوق رفاه دانشجویان در قالب وام های بلند مدت بازگردانده می شود.

به گزارش وب دا ، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت تاکید کرد: در حال حاضر ثبت نام بیمه های اجتماعی آغاز شده است و تاکنون بیش از 8000 متقاضی درخواست خود را در پرتال صندوق ثبت کرده اند و پیش بینی می کنیم 15000 نفر دانشجویان عزیز می توانند در صورت تمایل در اسرع وقت در سیستم بیمه بازنشستگی ثبت نام کنند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ثبت نام بیمه تکمیلی دانشجویان مسکونی و دکتری نیز آغاز شده است و در نظر داریم هزینه های بستری و دانشجویان سرپایی را از طریق بیمه تکمیلی که بخشی از هزینه های ناباروری و دندانپزشکی دانشجویان بیمه شده را نیز بیمه می کند ، به طور کامل تامین کنیم. وضعیت صندوق رفاه اجتماعی در شرایط کنونی آرام است.

به گفته رحیمی ، یکی دیگر از خدمات صندوق به دستیاران ، ایجاد “بیمه درمانی” با پوشش کامل برای دانش آموزان بدون بیمه است که در صورت تمایل می توانند از این بیمه استفاده کنند. بیمه مسئولیت مدنی شهروندان به دلیل اشتغال در مراکز درمانی یکی از خدمات جدید صندوق برای این دانشجویان است.

انتهای پیام

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.