دوره جامع پشتیبان سایت

تازه ترین اطلاعات تخصصی تکنولوژی و کامپیوتر را در اینجا جستجو کنید.

دوره جامع پشتیبان سایت

دوره جامع پشتیبان سایت همانطور که از نامش پیداست باید شامل سرفصل ها و آموزشهای کاملی باشد که دانشجو بتواند در پایان آن تمام مطالب مرتبط با پشتیبانی سایت را یاد بگیرد و بتواند پشتیبانی و نگهداری سایت را به شکل پروژه و کاربردی اجرا کند. دوره جامع پشتیبانی سایت باید شامل تمامی مطالب مرتبط با نگهداری سایت از مشکلات و توسعه سایت باشد. با یادگیری در یک دوره آموزش جامع پشتیبان سایت نهایتا شما باید قادر باشید که با یادگیری آن به کسب درآمد بپردازید.

ضرورت شرکت در دوره جامع پشتیبان سایت

سایت های بی شماری در ایران و جهان وجود دارند که نیازمند پشتیبانی، نگهداری و توسعه می باشند. امروزه بعد از طراحی  و ساخت انواع وبسایت ها با امکانات مختلف، این سایت ها نیازمند پشتیبانی و نگهداری از انواع خطرات و مشکلات می باشند. همین موضوع باعث به وجود آمدن موقعیت شغلی زیادی برای پشتیبانی سایت شده است.
دوره جامع پشتیبانی سایتی که بتواند تمام مطالب مرتبط با پشتیبانی سایت را آموزش دهد، می تواند افراد علاقمند را وارد این حوزه کاری کند و این افراد می توانند درآمدهای مختلفی کسب کنند.
هر چقدر مهارت و تجربه شما در ارتباط با انواع فعالیت های پشتیبانی سایت بیشتر شود طبعا درآمد بیشتر را کسب خواهید کرد. بسیاری از افراد با مهارتها و دانش مرتبط یا غیر مرتبط به شرط برنامه ریزی و آموزش درست می توانند از این آموزشها برای رسیدن به درآمد استفاده کنند.  

 

ویژگی های دوره جامع پشتیبانی سایت

اگر شما قصد خرید یک دوره جامع پشتیبانی سایت را دارید، باید بدانید که با توجه به جامع بودن قاعدتا برای تدوین آن باید زمان و زحمت زیادی صرف شده باشد. پس با توجه به این موارد دوره جامع دارای قیمت نسبتا بالایی خواهد بود پس اگر قصد دارید این هزینه را انجام دهید دقت کنید که دوره ای را که خرید می کنید دارای این ویژگیها باشد.
- دوره جامع پشتیبانی سایت برای کارایی بیشتر باید شامل سرفصلها و پیش نیازهای دوره باشد. پیش نیازهایی مانند آموزش کامل وردپرس و کدنویسی هایی برای اعمال تغییرات بهتر بر روی سایت.
-  مباحث نگهداری و پشتیبانی سایت، اضافه کردن ویژگی های جدید بر روی وبسایت یا توسعه سایت. هر چقدر که این آموزشها کاملتر باشند و جزییات این مباحث را به شکل کاملتری آموزش دهند و به شکلی باشند که شما تسلط بیشتری روی پشتیبانی سایت داشته باشید، دوره آموزشی، کاملتر خواهد بود.
- دوره جامع پشتیبانی سایت باید توسط فرد یا افرادی تدوین و آموزش داده شوند که دارای تجربه خوبی در زمینه طراحی سایت باشند. چنین افراد با تجربه ای به سبب تجربه طولانی و انجام پروژه های متعدد از مشکلات پیش آمده برای سایتها و نحوه حل آنها آگاهی بیشتری دارند. اصطلاحا این افراد با تمام ابعاد پشتیبانی، نگهداری و توسعه وبسایتها آشنایی دارند.
- آموزش هایی و دوره های پشتیبانی سایت باید همیشه به روز رسانی شوند. دنیای وب دنیایی پر از تغییر می باشد و با داشتن یک آموزش ثابت نمی توان به یادگیری ادامه داد. هنگام خرید دوره جامع پشتیبانی سایت حتما دوره ای را خرید کنید که دارای آپدیت باشد و این دوره ها را از فرد یا افرادی خرید کنید که امکان ارائه به روز رسانی های دوره یا ارائه آموزش های های جدید مرتبط با دوره را در آینده فراهم سازند.
- آموزش های دوره جامع پشتیبانی سایت مانند هر آموزش دیگری باید کاملا عملی و پروژه محور باشد. هر دوره آموزشی که بتواند این موضوع را بهتر و بیشتر عملی کند قطعا دارای ارزش بیشتری خواهد بود.

- در نهایت اگر بعد از خرید دوره آموزشی پشتیبان سایت، فرد یا افرادی که دوره های آموزشی را به شما میفروشند پاسخگوی سوالات شما باشند بسیار عالی خواهد شد.

 

سرفصل دوره های جامع پشتیبانی سایت

 

 یادگیری این دوره های آموزشی مستلزم داشتن پیش نیاز مهارت طراحی سایت و تسلط به یک سری مهارت ها میسر می شود و بدون پیش نیازها امکان تسلط بر پشتیبانی وردپرس وجود ندارد. اگر شما مهارت طراحی سایت و دیگر پیش نیازهای لازم را دارید به راحتی و با یادگیری و انجام پروژها قادر خواهید بود مطالب را فرا بگیرید. اما اگر دانش طراحی سایت را ندارید لازم است که در یک دوره جامع پشتیبان سایت تمامی این مطالب را با انجام پروژه های عملی یاد بگیرید.
 
سرفصل های دوره های آموزشی مجموعه های مختلف، متفاوت می باشد اما به طور کلی این آموزشها باید به شکلی کامل و مانع باشد به طوری که اگر فردی قصد دارد پول نسبتا بالایی را یکبار برای همیشه هزینه کند تا با تلاش و تمرکز به نتیجه مطلوب خود برسد، ابتدا باید مجموعه یا شخصی که این دوره ها را به فروش می رساند، بتواند انتظاراتی که در ذهن دانشجو به وجود آورده را به طور کامل برآورده سازد.
- آموزش کامل وردپرس به شکل عملی، آموزش تمام قسمتهای وردپرس مانند کار با انواع صفحه سازها، قالبها، افزونه ها و به طور کلی تمامی تنظیمات و جزئیات وردپرس به طوری که دانشجو بتواند به طور کامل و عملی پروژه طراحی وبسایت وردپرس را انجام دهد.
-همچنین آموزش تمامی مسائل مربوط به پشتیبانی و نگهداری سایت مانند امنیت سایت، سرعت سایت، خطایابی سایت، ویروس کشی، حل مسائل هک، توسعه سایت و حل هر گونه مشکل و مساله ای که بعد از طراحی سایت برای صاحبان سایت پیش خواهد آمد.
دوره جامع پشتیبان سایتی که توسط مجموعه پشتیبان وردپرسwphelper  تدوین شده شامل سرفصلهای پیش نیاز، آموزش مهارت های پیش نیاز و آموزش پشتیبانی سایت در قالب یک آموزش جامع و عملی، و در نهایت آموزشهای تکمیلی پشتیبانی سایت می باشد.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.